Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Kui amorte paigaldasin siis vaatasin, et amort ei läinud justkui sama sügavale pesasse kui vana amort aga no jutt on max 5mm.
Vahetasin amordid ära ja nüüd jäi nina ca 25mm kõrgemale ja tundub nagu rattad on ülevalt laiali.
Vedrud jäid vanad ma ei saa aru miks nina nii palju kõrgem jäi???
Enne kui sillastendi torman tahaks teada kas saab üldse pustkallet reguleerida või pean nende amortidega miskit ette võtma???
Vahetasin amordid ära ja nüüd jäi nina ca 25mm kõrgemale ja tundub nagu rattad on ülevalt laiali.
Vedrud jäid vanad ma ei saa aru miks nina nii palju kõrgem jäi???
Enne kui sillastendi torman tahaks teada kas saab üldse pustkallet reguleerida või pean nende amortidega miskit ette võtma???
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Amort ei läinud pessa? Kaine mõistus ütleb, et siis midagi väga valesti...ja 5mm. on ikka väga suur erinevus sellises sõlmes.RAINER S kirjutas:Kui amorte paigaldasin siis vaatasin, et amort ei läinud justkui sama sügavale pesasse kui vana amort aga no jutt on max 5mm.
Vahetasin amordid ära ja nüüd jäi nina ca 25mm kõrgemale ja tundub nagu rattad on ülevalt laiali.
Vedrud jäid vanad ma ei saa aru miks nina nii palju kõrgem jäi???
Enne kui sillastendi torman tahaks teada kas saab üldse pustkallet reguleerida või pean nende amortidega miskit ette võtma???
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
käisin vaatasin korra üle selle asja ja amort on ilusti pesas. Mõõtsin ära veel vana amordi ja uue amordi vedrutaldriku ja (nö selle pesa kuhu amort läheb) selle vahe ja mõõdud täpselt samad.
Jääb mulje, et amort (gaasikas) hoiab autot kõrgemal lihtsalt. Alguses mõtlesin, et kuna uus põhjalöögi puks oli vanast pikem, et äkki jäi selle peale kandma aga põhjalöögi puksi saab ilusti liigutada üles-alla amordi sääre peal.
Müstika mu jaoks miks auto kõrgem jäi...
aga teab keegi kas saab püstkallet reguleerida kuidagi?
Silma küll ei hakanud kõhuall, et seda teha saaks...
Jääb mulje, et amort (gaasikas) hoiab autot kõrgemal lihtsalt. Alguses mõtlesin, et kuna uus põhjalöögi puks oli vanast pikem, et äkki jäi selle peale kandma aga põhjalöögi puksi saab ilusti liigutada üles-alla amordi sääre peal.
Müstika mu jaoks miks auto kõrgem jäi...
aga teab keegi kas saab püstkallet reguleerida kuidagi?
Silma küll ei hakanud kõhuall, et seda teha saaks...
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
mis tootja amort oli vana ja millise tootja oma uus?
Tel 5015578.
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Kust amordid ostetud ,kas vahetasid midagi veel.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Amort TRW ja Forss-ist, vahetasin veel tugilaagrid (LMI) aga need olid nagu samasugused.
Eelmised amordid olid Monroe Reflex.
Monroel oli see naga küljepeal mis määrab, et kuhu poole amort käib aga TRW-l seda polnud.
Niipalju oli ka veel vahet, et TRW amort käis rohkem välja kui Monroe oma.
Eelmised amordid olid Monroe Reflex.
Monroel oli see naga küljepeal mis määrab, et kuhu poole amort käib aga TRW-l seda polnud.
Niipalju oli ka veel vahet, et TRW amort käis rohkem välja kui Monroe oma.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
autot ikka liigutanud oled peale amordivahetust?
kui lihtsalt alla lasta siis ta jääbki niimoodi upakile.
terv
erich
kui lihtsalt alla lasta siis ta jääbki niimoodi upakile.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
erikred kirjutas:autot ikka liigutanud oled peale amordivahetust?
kui lihtsalt alla lasta siis ta jääbki niimoodi upakile.
terv
erich
nii lammas ma ka ei ole
hakkasin seda mõtlema ka veel, et autod millel on tavavedru ja millel on sportvedru püstkalded ei saa ju ometi kõigil samad olla.
tean, et tagasillas saab kaldeid muuta aga esisillas...
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Gaasikas hoiabki algul pisut nina üleval. Seda ennegi näinud.
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
E39 originaal amort tehasest on Sachs al. korpusega ja kui panna uued amordid siis auto nina tõusebki ülesse ja kui on õieti pandud ei ole vaja mingit püstkallet reguleerida.Muidugi M vedrustusega on lühemad amordid ja vedrud on ka teised, ega autol ei ole M vedrustust.
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
raunoh kirjutas:Gaasikas hoiabki algul pisut nina üleval. Seda ennegi näinud.
Jääb siis loota, et vajub alla tagasi mingi aja pärast, praegu kuidagi eba.
Peab tagumikku õhkpatjadest veidi järgi tõstma.
muidugi vähe arusaamatu see on, et gaasiamort nina üles lükkab, käega amorti sisse välja liigutades küll ei tundunud, et tal oleks selline jõud, et võiks nina kergitada...
Re: Kas E39 saab esirataste püstkallet reguleerida?
Kas mingi firma õli amorti ka teeb E39 le, originaal on ka gaas.raunoh kirjutas:Gaasikas hoiabki algul pisut nina üleval. Seda ennegi näinud.