525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
Siis peaks kütust ka tulema.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mingit muud klappi,andurit või ükskõik mida ei ole vahepeal?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kri5too kirjutas:Mingit muud klappi,andurit või ükskõik mida ei ole vahepeal?
Ei.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Paneks oma mure ka siia.. Tegu 97 aasta jaanuari kuuse diisli variandiga..
Küttel on õhumullid sees, äsja sai vahetatud paagi sisene pump. Kui kütteseier kukub 15L peale siis veab õhu vahele ja vahest sureb välja tänu sellele. Vahel pika käiamise peale lõpuks läheb tööle,kui õhu on vahele võtnud. Küte nagu jookseks maha vms. Alati on nii, kui 15L peal läheb seier, siis veab õhu vahele ja kogu moos, ennem seda pole ühtegi mullikest kui kuskil 20-40L sees on. 15-20L juures hakkab õhku vahele vedama.
Probleem?
Küttel on õhumullid sees, äsja sai vahetatud paagi sisene pump. Kui kütteseier kukub 15L peale siis veab õhu vahele ja vahest sureb välja tänu sellele. Vahel pika käiamise peale lõpuks läheb tööle,kui õhu on vahele võtnud. Küte nagu jookseks maha vms. Alati on nii, kui 15L peal läheb seier, siis veab õhu vahele ja kogu moos, ennem seda pole ühtegi mullikest kui kuskil 20-40L sees on. 15-20L juures hakkab õhku vahele vedama.
Probleem?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
EinarK kirjutas:Paneks oma mure ka siia.. Tegu 97 aasta jaanuari kuuse diisli variandiga..
Küttel on õhumullid sees, äsja sai vahetatud paagi sisene pump. Kui kütteseier kukub 15L peale siis veab õhu vahele ja vahest sureb välja tänu sellele. Vahel pika käiamise peale lõpuks läheb tööle,kui õhu on vahele võtnud. Küte nagu jookseks maha vms. Alati on nii, kui 15L peal läheb seier, siis veab õhu vahele ja kogu moos, ennem seda pole ühtegi mullikest kui kuskil 20-40L sees on. 15-20L juures hakkab õhku vahele vedama.
Probleem?
kusagil on õhuleke paagi ja kõrgsurve pumba vahel. Või siis asendatud paagipump on defektne.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga miks ta just siis sedasi teeb, kui ta 15L juurde jõuab ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
325tds probleem seisneb mootori ebaühtlases töös-
tühikäigul lonkab,pöörded kõiguvad ja mootor nagu jätaks vahepeal vahele.
kui sõitma hakkad siis jõnksutab kuni u 2000 pöördeni-nagu jätaks samamoodi vahele kui tühikäigulgi.
olles sõitnud erinevate tds isenditega, siis sellel nagu oleks jõudu kuidagi vähem.
Täispaagiga viga ei kao(kui oleks paagipumba viga)
paagipumba sõel on puhas.
soojalt käivitub hästi(u 2sec)
külmalt käivituks justkui nagu vastavalt tujule- vahepeal väga hästi(nt tänase -10)auto seisis öösel ~6tundi).
samas JUST PEALE PIKEMALT SEISMIST mootor käivitub väga vaevaliselt- algul ei võta nii minut aega pöördeid üldse üleski- lihtsalt raputab ja podiseb. NB käivitumise eel ja käivitumisel tuleb tagant korralikult musta suitsu..
eelsüüteküünlaid sai kuu aega tagasi kontrollitud ja olid vähemalt siis korras, aga kui praegu ikkagi viga selles siis miks ta peale 6tunnist seismist kohe käivitub?
tühikäigul lonkab,pöörded kõiguvad ja mootor nagu jätaks vahepeal vahele.
kui sõitma hakkad siis jõnksutab kuni u 2000 pöördeni-nagu jätaks samamoodi vahele kui tühikäigulgi.
olles sõitnud erinevate tds isenditega, siis sellel nagu oleks jõudu kuidagi vähem.
Täispaagiga viga ei kao(kui oleks paagipumba viga)
paagipumba sõel on puhas.
soojalt käivitub hästi(u 2sec)
külmalt käivituks justkui nagu vastavalt tujule- vahepeal väga hästi(nt tänase -10)auto seisis öösel ~6tundi).
samas JUST PEALE PIKEMALT SEISMIST mootor käivitub väga vaevaliselt- algul ei võta nii minut aega pöördeid üldse üleski- lihtsalt raputab ja podiseb. NB käivitumise eel ja käivitumisel tuleb tagant korralikult musta suitsu..
eelsüüteküünlaid sai kuu aega tagasi kontrollitud ja olid vähemalt siis korras, aga kui praegu ikkagi viga selles siis miks ta peale 6tunnist seismist kohe käivitub?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lonkamise koha pealt aidata ei oska.
Aga käivitumine: kapoti all diisli haisu pole? Soovitaks ülevooluvoolikud üle vaadata ja juhtpihusti- see kipub lekkima.
Mul jätab ka külmana paar laksu vahele aga mitte alati. Ei ole kuskilt põhjust leidnud veel.
//Kas aku muidu korralik ja starter ketrab ilusti? Ning mis õli mootoris on? Mul läks käivitumine paremaks kui täissündi 5w-30 sisse valasin.
Aga käivitumine: kapoti all diisli haisu pole? Soovitaks ülevooluvoolikud üle vaadata ja juhtpihusti- see kipub lekkima.
Mul jätab ka külmana paar laksu vahele aga mitte alati. Ei ole kuskilt põhjust leidnud veel.
//Kas aku muidu korralik ja starter ketrab ilusti? Ning mis õli mootoris on? Mul läks käivitumine paremaks kui täissündi 5w-30 sisse valasin.
318tds->V70
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sellepärast , et siis on kütet paagis just niivähe , et pumbst on ainult hel juhul veel pool kütte sees. Hakkab siis ilmselt kas pumba pealmise yhenduse vahelt v6i läbi selle o rõnga õhku vahele t6mbama.EinarK kirjutas:Aga miks ta just siis sedasi teeb, kui ta 15L juurde jõuab ?
Et sellest aru saada ei pea seda teemat läbi lugeda , igal lehekyljel keegi küsib seda juba.
Väga hea ja odav lahendus on muretseda klapp , mis lei lase küttel alla vajuda ja paigaldada see julmalt paagi sisse . Minu arust parim lahendus kogu see pump sealt minema visata ja asendada vooliku ja selle klapiga.
Siis saab sõita paagi täiesti tyhjaks ka kui vaja , ainsaks miinuseks on see , et kui peaks kyte päris otsa saama , siis ülest6mbamisega läheb palju aega. Samas aga kaovad ära käivitumise probleemid.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
- nikolam32
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 25.03.2011 16:37 03
- Peamine sõiduk: BMW E39 520I
- Asukoht: Põlvamaa Räpina linn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kri5too kirjutas:No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
Kontrolli eelsüüde küünlaid, mull oli täpselt sama lugu ei läinud käima aga tõmates läks. järelikult eelsüüde
BmW E30, Audi A4, SAAB 9-5,SAAB 9-3
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ja kust ma nad leida võin?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ilmselgelt kui sa ei suuda juba eelsüüteküünlaidki tuvastada , siis on parem kui sa seal rohkem midagi ei näpi , vaid viid asjatundjate juurde.kri5too kirjutas:Ja kust ma nad leida võin?
Küünlad ise muidu asuvad sisselaske kollektori all ja ma arvan , et nende kontrollimiseks tuleb kollektor maha v6tta , kuna muidu ei pääse neile ligi.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nonii,sai kõik küünlad ükshaaval maha võetud ja kontrollitud.Kõik toimivad,hõõguma hakkavad üheaegselt.nikolam32 kirjutas:kri5too kirjutas:No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
Kontrolli eelsüüde küünlaid, mull oli täpselt sama lugu ei läinud käima aga tõmates läks. järelikult eelsüüde
On kellelgi veel mingeid ideid?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
uut kõrgsurve pumpa vaja siis mis muud. Kui mingit immo teemat pole kusagil.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Proovisin oma tõlla peal asja ära - panin uue vooliku otse paagipumba otsa. Sellega nullisin igasugused O-rõnga ja pumbaotsatihendi jamad ära. Pole mingeid õhumulle ja käib nagu muiste. Ei tundu, et see vooliku kaheks jagamine seal väga elutähtis oleks olnudkri5too kirjutas:Keegi oskab,ehk seletada,miks just nii.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mina v6tsin pumba ära ja asendasin vasktoruga , mille otsa ühendasin vooliku. Auto sõidab nüüd isegi punase tulega ja mis kõige huvitavam -käivitub igast asendist poolest pöördest.Aak kirjutas:Proovisin oma tõlla peal asja ära - panin uue vooliku otse paagipumba otsa. Sellega nullisin igasugused O-rõnga ja pumbaotsatihendi jamad ära. Pole mingeid õhumulle ja käib nagu muiste. Ei tundu, et see vooliku kaheks jagamine seal väga elutähtis oleks olnudkri5too kirjutas:Keegi oskab,ehk seletada,miks just nii.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sai suretusklapp maha võetud ja maas proovitud.Siuke küsimus,et kui palju peab magnet seda jullat sisse tõmbama?Kuni tolle triibuni?Hetkel tõmbas ta kuskil 2-3mm ainult tagasi seda klappi.
- tanel524td
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 02.05.2009 20:15 48
- Peamine sõiduk: Volvo XC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks on 1991a. Bmw e34 524td 85kw manuaalkäigukastiga. Mure on siis selline, et üleöö pole autol enam kunagist erksust/ jõudu. Auto ei kiirenda enam nii hästi, lausa uimab. Suuremast mäest ülesse sõites võtab ka natuke hoogu maha, mida enne ei teinud. Samuti ei lülitu alati sisse püsikiirusehoidja. Küttekulus märgatavat erinevust ei esine. Kütuse ja õhufilter on uued, turborõhk on Ok, map- anduri voolik on puhas. Isegi katalüsaator sai tühjaks tehtud. Mootori töötamisele üleliigseid hääli ka lisandunud pole. Jahutusvedelikku ja õli ei võta. Pidurid peale ei jää. Autol on peal elektrooniline kütuse kõrgsurvepump. Auto käivitub ilusti külmalt, kui ka soojalt ja pöörded ei kõigu.
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub ikkagi map anduri viga olevat. Kui map andurilt vooliku lahti ühendad, kas siis minek läheb veel uimasemaks või ei muutu midagi. Kui jääb minek samaks, siis map anduriga midagi jama.tanel524td kirjutas:Autoks on 1991a. Bmw e34 524td 85kw manuaalkäigukastiga. Mure on siis selline, et üleöö pole autol enam kunagist erksust/ jõudu. Auto ei kiirenda enam nii hästi, lausa uimab. Suuremast mäest ülesse sõites võtab ka natuke hoogu maha, mida enne ei teinud. Samuti ei lülitu alati sisse püsikiirusehoidja. Küttekulus märgatavat erinevust ei esine. Kütuse ja õhufilter on uued, turborõhk on Ok, map- anduri voolik on puhas. Isegi katalüsaator sai tühjaks tehtud. Mootori töötamisele üleliigseid hääli ka lisandunud pole. Jahutusvedelikku ja õli ei võta. Pidurid peale ei jää. Autol on peal elektrooniline kütuse kõrgsurvepump. Auto käivitub ilusti külmalt, kui ka soojalt ja pöörded ei kõigu.
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
EdvinS kirjutas:Tundub ikkagi map anduri viga olevat. Kui map andurilt vooliku lahti ühendad, kas siis minek läheb veel uimasemaks või ei muutu midagi. Kui jääb minek samaks, siis map anduriga midagi jama.tanel524td kirjutas:Autoks on 1991a. Bmw e34 524td 85kw manuaalkäigukastiga. Mure on siis selline, et üleöö pole autol enam kunagist erksust/ jõudu. Auto ei kiirenda enam nii hästi, lausa uimab. Suuremast mäest ülesse sõites võtab ka natuke hoogu maha, mida enne ei teinud. Samuti ei lülitu alati sisse püsikiirusehoidja. Küttekulus märgatavat erinevust ei esine. Kütuse ja õhufilter on uued, turborõhk on Ok, map- anduri voolik on puhas. Isegi katalüsaator sai tühjaks tehtud. Mootori töötamisele üleliigseid hääli ka lisandunud pole. Jahutusvedelikku ja õli ei võta. Pidurid peale ei jää. Autol on peal elektrooniline kütuse kõrgsurvepump. Auto käivitub ilusti külmalt, kui ka soojalt ja pöörded ei kõigu.
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
Küsimus, käisin diagnostis, näitas map anduri viga, olen proovinud 3 erinevat map andurit, ikka sama jama, vahepeal on minek ja siis jälle pole, kust mida edasi otsida?
pistikul juhtmed ilusti küljes voolik, terve , olen läbi puhkunud jne. kas võib olla et kkuskil need juhtmed"plokis) rikkis?
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
BMW is a lifestyle
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sorry lolli küsimuse pärast, aga E36 TDS. Kas see läbipaistev jupp toru, kas see tuleb otse paagist või on juba peale filtrit ja suundub otse mootorisse? Nimelt on seal õhumulle ja peale paaripäevast seismist tahab käiamist, et tööle läheks. öö seisab, siis läheb kohe. kaks korda annan eelsüüdet , siis natuke mängib paar sekundit pööretega, aga hakkab kenasti.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tänud, hakkan homme lahkama.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
veaks oli oma lollus panin ette ande pumba valesse asendisse ja vabavoolu toru jäi küttest kõrgemale. käivitades andis etteande pump kütte kätte siis lülitab ette ande pump end välja ja peaks vabavoolu torust kütust võtma ja kuna mul oli see valetpidi lukustatud siis ei saanud kütet kätte paagis oli 20l
BMW is a lifestyle
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Et yhes6naga see o-rõngaga toruots ei olnud omas pesas`?djerocdrah kirjutas:viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
veaks oli oma lollus panin ette ande pumba valesse asendisse ja vabavoolu toru jäi küttest kõrgemale. käivitades andis etteande pump kütte kätte siis lülitab ette ande pump end välja ja peaks vabavoolu torust kütust võtma ja kuna mul oli see valetpidi lukustatud siis ei saanud kütet kätte paagis oli 20l
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
jep oli teisepoolkiller666 kirjutas:Et yhes6naga see o-rõngaga toruots ei olnud omas pesas`?djerocdrah kirjutas:viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
veaks oli oma lollus panin ette ande pumba valesse asendisse ja vabavoolu toru jäi küttest kõrgemale. käivitades andis etteande pump kütte kätte siis lülitab ette ande pump end välja ja peaks vabavoolu torust kütust võtma ja kuna mul oli see valetpidi lukustatud siis ei saanud kütet kätte paagis oli 20l
BMW is a lifestyle
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 31.01.2011 18:03 58
- Peamine sõiduk: E60 3.0d
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu autol siis selline probleem, et samamoodi, kui kütet on sinna 17l kanti siis sureb poole sõidu pealt välja. Käiguga tööle tõmmates või pikalt käiates saab auto jälle ilusti käima. Alles vahetatud paagi sisene pump ja pihustite juures olev väljavoolu toru. Pihustite sissevoolus ilmselt ka asi olla ei saa, kuna siis ta ju praeguse külmaga ei käivituks üldse. Võibolla on varem mainitud siin teemas, kuid polnud aega kogu teemat läbi lugeda...
E39 525TDS M-Pakett MÜÜDUD -> E60 3.0d -> E60 3.0d M-Pakett 2007.a
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oma kogemusest ja siit foorumist loetu põhjal julgen öelda et umbes 99% tõenäosusega on põhjuseks paagisisese pumba otsatihend ja/või seal kõrval asuv O-rõngastihend.kevyn kirjutas:Minu autol siis selline probleem, et samamoodi, kui kütet on sinna 17l kanti siis sureb poole sõidu pealt välja. Käiguga tööle tõmmates või pikalt käiates saab auto jälle ilusti käima. Alles vahetatud paagi sisene pump ja pihustite juures olev väljavoolu toru. Pihustite sissevoolus ilmselt ka asi olla ei saa, kuna siis ta ju praeguse külmaga ei käivituks üldse. Võibolla on varem mainitud siin teemas, kuid polnud aega kogu teemat läbi lugeda...