LCM II --> LCM III anomaaliad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
MikkM
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 23.11.2010 17:46 05

LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas MikkM »

Hei spetsialistid, nimelt suri enda autol LCM II ära, kuna leidus tagavara LCM (III) siis sai see peale pandud.
Kodeerisin VIN koodi ja Läbisõidu õigeks, tamperdot kadus armatuurist.
Probleem aga selles, et peale vahetust ei toimi autol kaug- ja suunatuled, samas ohutuled töötavad.
Googeldasin natuke ringi ja ühes mikidemaa foorumis kurdeti sama probleemi, seal osad väitsid, et mingi aeg muutus juhtmestik ja vaja paar pinni ümber tõsta pistikus.
Samas teised väidavad, et see pole oluline saab ikkagi kodeerida autole arusaadavaks asja NCS experdiga.
Kuidas siis tegelikult on? Kas kellelgi kogemusi?
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas juht »

MikkM kirjutas:Hei spetsialistid, nimelt suri enda autol LCM II ära, kuna leidus tagavara LCM (III) siis sai see peale pandud.
Kodeerisin VIN koodi ja Läbisõidu õigeks, tamperdot kadus armatuurist.
Probleem aga selles, et peale vahetust ei toimi autol kaug- ja suunatuled, samas ohutuled töötavad.
Googeldasin natuke ringi ja ühes mikidemaa foorumis kurdeti sama probleemi, seal osad väitsid, et mingi aeg muutus juhtmestik ja vaja paar pinni ümber tõsta pistikus.
Samas teised väidavad, et see pole oluline saab ikkagi kodeerida autole arusaadavaks asja NCS experdiga.
Kuidas siis tegelikult on? Kas kellelgi kogemusi?
Tegelikult on nii, et peadki asja autole arusaadavaks kodeerima. Seda esiteks.
Teiseks, suunatule lülitamine on erinev alates facelift mudelist. Suunatule kangi ehitus on erinev, juhtmestiku osa ka. Ilmselt seda osa muuta pole vaja, sest LCM III töötab ka vana kangi ja juhtmestikuga. Alustad kodeerimisest, siis peaks juba hea saama :)
Edu
Digitally Emitted...
MikkM
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 23.11.2010 17:46 05

Re: LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas MikkM »

Seda ma arvasingi, aga mis sätted täpsemalt antud asja puutuvad?
Võin ju mõlemast lcm-ist seadete dumpi teha ja neid siis vörrelda , aga see tundub nagu jalgratta leiutamine.
Keegi siinsest seltskonnast kindlasti on teinud seda juba.
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas Sulev »

MikkM kirjutas:Seda ma arvasingi, aga mis sätted täpsemalt antud asja puutuvad?
Võin ju mõlemast lcm-ist seadete dumpi teha ja neid siis vörrelda , aga see tundub nagu jalgratta leiutamine.
Keegi siinsest seltskonnast kindlasti on teinud seda juba.
Tee seda lihtsalt :) NCS Expert ja vali expert mode, vali auto E39 ja loe sisse EWS-st auto ZCS kood ja kodeeri sellega ainult oma LCM üle, kogu auto mooduleid pole mõtet kodeerida.
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas juht »

Ei pea isegi expert modet kasutama, lihtsalt valid "Code control unit, allow ZCS reading" profiilist piisab.
Digitally Emitted...
MikkM
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 23.11.2010 17:46 05

Re: LCM II --> LCM III anomaaliad

Postitus Postitas MikkM »

Tänud, sain asja lahendatud NCS experdiga, polnudki nii raske kui arvasin.
Vasta