BMW 523 E39 Käivitamise probleem
BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Tere LP BMW Omanikud!Mure siis selline mis tegelikult on eksisteerind pikka aega,üritan siis seletada kuna pole kuskil mujalt abi saand seni.Autoks BMW 523 E39 2000a. ja mure selline et kui aku täis laetud siis läheb käima ilusasti poolest pöörust ja söidab mitu nädalat okeylt ja siis järsku mingi hetk tahad käima panna siis ainult käib plöks plöks ja ei aja üldse starterit ringi ja aku nagu oleks tühi samas laetuled ja köik muu pölevad kenasti aga käima ei sa ja kui panen aku laadijasse siis laadija näitab et pole tühi aku ainult üks roheline kriips vähem,ostsin uue aku 80A kuid probleem mingi aja pärast on uuesti samas laen akut laadijas uuesti täis kuigi tühi ta pole siis läheb käima jälle ja köik okey,laadimine on kontrollitud,stabiilselt 14.5 ja pisut pealegi kui köik tarbijad taga ja starter veab kah kergelt ringi kui aku laetud aga mingi aeg lihtsalt ilbub anomaalia ja kui aku paar tundi laadijas siis läheb poolest pöörust,müstika...remonditöökojast pole abi saand,kontrolliti genekat see pidi nagu uus olema ja laadimine kah korras,on kellelgi ideid
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Kust kohast laadimist mõõtsid?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Remonditöökojas kontrolliti vastava aparaadiga autoelektriku poolt ja iseenesest aku ju tühi pole näiteks sel hetkel kui ta enam autot käima anomaalia töttu ei pane,akulaadija laetuse indikaator näitab kah et aku on praktiliselt täiesti täis ja teise auto peal käivitub kah sama akuga probleemivabalt,müstika
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Küsin siis uuesti.Kust mõõdeti laadimis vooluks 14,5v.Kas kapoti all olevalt pluss klemmilt või aku pealt?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Möödeti kapoti all olevalt pluss klemmilt ja mis ma veel tähelepand olen,et kui uksed on lahti kauem kui mingi 10 minti siis kah klöps klöps ja ei pane autot käima korraks aku laadijasse ja töötab jälle, :Sjõmmu4 kirjutas:Küsin siis uuesti.Kust mõõdeti laadimis vooluks 14,5v.Kas kapoti all olevalt pluss klemmilt või aku pealt?
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Seda oligi vaja tõestada,Nüüd võta tester ja mõõda aku pealt.Mitu volti sealt laadimis voolu kätte saad.siis mõttleme edasi kus viga olla võib.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Aku pealt ei ole otse möödetud,kui palju originaalis ettenähtud amprid üldse E39 on st akujõmmu4 kirjutas:Seda oligi vaja tõestada,Nüüd võta tester ja mõõda aku pealt.Mitu volti sealt laadimis voolu kätte saad.siis mõttleme edasi kus viga olla võib.
Re: BMW 523 E39 Käivitamise probleem
Meie kliimas peaks 80ah piisama.Aga mõõda aku pealt laadimine ära.Seal peab ka laadimine 14,5v olema ja anna siis teada ka.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga