E39 525tds Kliimaga häda
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E39 525tds Kliimaga häda
Tere,
Olen kursis et neid E39 soojenduse teemasid siin foorumis omajagu, kuid siiski teen teema, kuna mu probleem on vähe spesiifilisem.
Ehk siis REST funktsioon ei tee mitte midagi. Mootor on soe, aku täis, temp alla 15kraadi. Võti I või 0 asendis nagu peab.
Teiseks, tühikäigul ei puhu sooja. Annad tuure, tuleb tulikuuma õhku salongi.
Olen teadlik, et lisaveepumbale viitavad need sümptomid, kuid täna võtsin selle pumba koos klappidega maha, otse pumbale vool peale ja udjas nii mis kole. Siis ühendasin veepumba auto elektrisüsteemi, panin süüte sisse, et need tuled armatuuris põlema hakkaksid ja kliima ka tööle, sooja puhuma. Klapid liiguvad, mootor teeb korra vurr ja seisab, siis jälle vurr ja seisab. Ei jäägi nagu korralikult tööle.
Kahtlustasin kliimapaneeli viga, kuid täna ostsin uue kasutatud ning viga sama.
Kaitsmeid pole veel kontrollinud.
Auto on E39 525tds 04/1996
Olen kursis et neid E39 soojenduse teemasid siin foorumis omajagu, kuid siiski teen teema, kuna mu probleem on vähe spesiifilisem.
Ehk siis REST funktsioon ei tee mitte midagi. Mootor on soe, aku täis, temp alla 15kraadi. Võti I või 0 asendis nagu peab.
Teiseks, tühikäigul ei puhu sooja. Annad tuure, tuleb tulikuuma õhku salongi.
Olen teadlik, et lisaveepumbale viitavad need sümptomid, kuid täna võtsin selle pumba koos klappidega maha, otse pumbale vool peale ja udjas nii mis kole. Siis ühendasin veepumba auto elektrisüsteemi, panin süüte sisse, et need tuled armatuuris põlema hakkaksid ja kliima ka tööle, sooja puhuma. Klapid liiguvad, mootor teeb korra vurr ja seisab, siis jälle vurr ja seisab. Ei jäägi nagu korralikult tööle.
Kahtlustasin kliimapaneeli viga, kuid täna ostsin uue kasutatud ning viga sama.
Kaitsmeid pole veel kontrollinud.
Auto on E39 525tds 04/1996
Viimati muutis Silver88, 18.10.2011 15:20 06, muudetud 3 korda kokku.
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Auto näitab ikka ise alla 15 kraadi, mitte a'la toatermomeeter vms?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Näitab 4-6kraadi nagu ikka väljas on.marko9bbb kirjutas:Auto näitab ikka ise alla 15 kraadi, mitte a'la toatermomeeter vms?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Eile vaatasin kaitsmed ka üle- kõik kliima kolm kaitset olid terved.
Täna vaatasin kapoti alla ning panin süüte sisse, kliimast aknale puhuma ning veepump udjas kapoti all, panin AUTO peale tagasi, udjas samamoodi. Ei saa aru, et miks ta siis koguaeg ei pumpa. Samas selle uue kliimaga on soojem küll olla, kuid tühikäigul võiks ikka soojemat tulla.
Samas äkki on vaja kliima paneeli diagnostiga kuidagi tööle opereerima saada?
Täna vaatasin kapoti alla ning panin süüte sisse, kliimast aknale puhuma ning veepump udjas kapoti all, panin AUTO peale tagasi, udjas samamoodi. Ei saa aru, et miks ta siis koguaeg ei pumpa. Samas selle uue kliimaga on soojem küll olla, kuid tühikäigul võiks ikka soojemat tulla.
Samas äkki on vaja kliima paneeli diagnostiga kuidagi tööle opereerima saada?
REST nupp ei tee midagi
Siis on jahutusvedeliku tase madal,või on õhk vahel süsteemis.Õhuta korralikult ära.Silver88 kirjutas:
Teiseks, tühikäigul ei puhu sooja. Annad tuure, tuleb tulikuuma õhku salongi.
Auto on E39 525tds 04/1996
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Kahtlustaks ikkagi lisaveepumpa (harjad kulunud või mustad ja ei anna korralikult ühendust). Kui sul pump juba maas käis, siis oleks võinud korra lahti võtta ja harjad üle vaadata. Vajadusel puhastada või välja vahetada.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Pump töötab, kui vool peale lasta. Ainult auto küljes korra nagu töötab ja ei tööta.
Aga ma kahtlutan juba seda asja, et veepumbal endal on need labad maas vms. Peaks otse sinna voolu peale laskma, vaataks mis siis teeb. (Auto küljes vool peale)
Aga ma kahtlutan juba seda asja, et veepumbal endal on need labad maas vms. Peaks otse sinna voolu peale laskma, vaataks mis siis teeb. (Auto küljes vool peale)
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=75&t=137982
Siin tubli töö ära tehtud.Ehk on abi.
Siin tubli töö ära tehtud.Ehk on abi.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Seda olen lugenud, kuid hetkel on probleem selles, et miks mul REST nupp ei tööta. Plõksi palju tahad, kliimapaneel ikka kustus..
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 REST nupp ei tee midagi
Endiselt pole midagi muutunud, pole ka välismaiseid foorumeid lugedes targemaks saanud, kui vaid seda, et äkki tuleb REST funktsiooni töölesaamiseks diagnostikaseadmega autole selgeks teha, et selline funktsioon on olemas üldse.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 525tds Kliima REST nupp ei tee midagi
Nii uurisin täna asja lähemalt ning vaatasin, et selle suure sinise pistiku juures on mingid lisajuhtmed veetud.(tehasest need pole) ning läksid need kaitsmeploki poole.
Kus koha pealt ma saaksin selle kliimaploki ühenduskeemi, mingi skeemi leidsin, kuid sellest ei saa midagi aru.
Praegu tundub, et ainuke võimalus ka tühikäigul tuppa sooja saada on pumbale otse juhtmed peale vedada
Kus koha pealt ma saaksin selle kliimaploki ühenduskeemi, mingi skeemi leidsin, kuid sellest ei saa midagi aru.
Praegu tundub, et ainuke võimalus ka tühikäigul tuppa sooja saada on pumbale otse juhtmed peale vedada
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 525tds Kliimaga häda
Tegin ka pildid:
Siin on need paar juhet, mis on justkui juurde veetud, lähevad need siis kaitsmekarbi poole:
Selline kliimapaneel on hetkel küljes:
Siin on need paar juhet, mis on justkui juurde veetud, lähevad need siis kaitsmekarbi poole:
Selline kliimapaneel on hetkel küljes:
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: E39 525tds Kliimaga häda
minuautol ei hakka rest susteem enne tööle kui väljas 3 või alla selle.see et tuhikäigul sooja korralikult ei tule on suuremalt osalt seotud suht umbes olevast salongi soojendus radikast ja mustast tosoolist.lisaveepump on just seotud rest susteemiga ja see kui ta seisab ei möjuta kuidagi tuhikäigul sooja andmisest.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 525tds Kliimaga häda
An electrically operated auxiliary water pump is installed in order to ensure an adequate water flow rate at low engine speeds. This water pump ensures virtually constant speed-independent water flow through the heat exchanger.
The auxiliary water pump is switched on at:
*Engine temperature > 0c and heat required on driver's and/or passenger's side
or
*defrost ON
or
*residual heat function active
or
*latent heat accumulator switched on
and
*blower stage > 0
and
*control unit OK
The auxiliary water pump is switched off at:
*Engine temperature < 0c
or
*No heat required on driver's or passenger's side
or
*control unit defective
The auxiliary water pump is switched on at:
*Engine temperature > 0c and heat required on driver's and/or passenger's side
or
*defrost ON
or
*residual heat function active
or
*latent heat accumulator switched on
and
*blower stage > 0
and
*control unit OK
The auxiliary water pump is switched off at:
*Engine temperature < 0c
or
*No heat required on driver's or passenger's side
or
*control unit defective
tel. 51 949 859
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: E39 525tds Kliimaga häda
minuomal pole seda pumpa mis soojaklappide juures on.on vaid see mis webasto küljes.kui webasto oli remondis siis polnud ka seda pumpa küljes ja sooja tuleb ka tühikäigul.naise auto on kah 2,5tds ja seal see pump kindlasti ei tööta aga tühikäik ei möjuta kuidagi seda et sooja ei tuleks.pool eestit söidab 2,5 tds ga ja suuremosa kellelgi see pump ei tööta ja ma pole nagu suurt kuulnud et autosse sooja ei tuleks.kui kuskilt midagi pool umbes siis see tosool sealt läbi kah ei käi.aga olgu mis ma targematega vaidlen kui siin osatakse ka interneti teel kuusakoskis olev auto käima rääkida.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: E39 525tds Kliimaga häda
Silver88, puutusin ka sellise probleemiga teise lisaveepumba vahetuse ajal.
Peale elektrimootori hooldust ei hakanud see ikka tööle. Panin voltmeetri vahele
ja selgus, et voolu peale ei tule.
Peale igasuguseid proovimisi ja diagnostikaprogrammiga mängimisi selgus,
et läbi oli läinud ka kliimapaneel. Teise auto pealt võetud paneeliga töötas pump
õigesti ja ka veateadet, et mootor oleks katki ka ei olnud.
Hiljem sain aru, et paneelis põleb transistor läbi, kuna klõpsutab liiga lühises mootorit.
Esiteks soovitan kümneid kordi proovida 12V'ga mootorit, kuna pooleldi puruga täitunud
mootor vahest käivitub ja vahest mitte. Kui mootor on raudselt korras, siis proovi teist
paneeli. Kui teise paneeliga on sama jama, siis on kas häda nende isearetatud juhtmete
või mingisuguse signaaliga, näiteks "süüde" või "välisõhu temp".
Peale elektrimootori hooldust ei hakanud see ikka tööle. Panin voltmeetri vahele
ja selgus, et voolu peale ei tule.
Peale igasuguseid proovimisi ja diagnostikaprogrammiga mängimisi selgus,
et läbi oli läinud ka kliimapaneel. Teise auto pealt võetud paneeliga töötas pump
õigesti ja ka veateadet, et mootor oleks katki ka ei olnud.
Hiljem sain aru, et paneelis põleb transistor läbi, kuna klõpsutab liiga lühises mootorit.
Esiteks soovitan kümneid kordi proovida 12V'ga mootorit, kuna pooleldi puruga täitunud
mootor vahest käivitub ja vahest mitte. Kui mootor on raudselt korras, siis proovi teist
paneeli. Kui teise paneeliga on sama jama, siis on kas häda nende isearetatud juhtmete
või mingisuguse signaaliga, näiteks "süüde" või "välisõhu temp".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 525tds Kliimaga häda
Eks auto tuleks elektriku juurde vedada, et too uuriks miks need juhtmed nii on veetud.
Ise pole selleks piisavalt kogemusi.
Aga hetkel kallasin jahutusvedelikku natuke juurde ning tühikäigul puhub ka sooja.
Ise pole selleks piisavalt kogemusi.
Aga hetkel kallasin jahutusvedelikku natuke juurde ning tühikäigul puhub ka sooja.