E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Tere
Sai nädalavahetusel vahetatud jahutusvedelik.
Kahjuks jäi süsteemi õhtku sisse ning ümbes 3 km läbimisel oli temperatuuri seier punase peal.
Sai kohapeal paisupaagi korgist proovitud õhtutata, seda aga tulutult.
Veidi aja pärast sai sõidetud koju tagasi. Seier nagu ikka tõusis kohe punase peale, läbitud sai 60km/h 3 km.
Peale seda jama sai veelkord õhutamise juhendid läbi loetud ja sain süsteemi kenasti korda.
Nüüd probleem!
Külm käivitus õudsalt raske, tühikäiguga pm. käima minna ei taha. Gaasi hoides saab tööle. Alguses vähemalt 1 silinder ei tööta. Vähem kui minutiga hakkavad kõik tööle.
Kui mootor soe siis tühikäigult järsku vajutades alguses kuni 1500rpm puterdab. Samuti kui sõidupeal jõuliselt kiirendada siis 3-4000 vahel jätab justkui vahele.
Loodetavasti sain ennast enamvähem selgelt väljendatud.
Mõtted mis ennast ja ühte teadjamat meest valdavad on see et tuleks küünlaid ja seal peal olevaid süütepoole vaadata, ega kuhugi jahutusvedelikku pole sattunud ja seetõttu lööb üle.
Teiseks ootab võibolla ees plokikaane tihendi vahetus.
Palun teadjamad mehed arvake midagi
ette tänades,
Sai nädalavahetusel vahetatud jahutusvedelik.
Kahjuks jäi süsteemi õhtku sisse ning ümbes 3 km läbimisel oli temperatuuri seier punase peal.
Sai kohapeal paisupaagi korgist proovitud õhtutata, seda aga tulutult.
Veidi aja pärast sai sõidetud koju tagasi. Seier nagu ikka tõusis kohe punase peale, läbitud sai 60km/h 3 km.
Peale seda jama sai veelkord õhutamise juhendid läbi loetud ja sain süsteemi kenasti korda.
Nüüd probleem!
Külm käivitus õudsalt raske, tühikäiguga pm. käima minna ei taha. Gaasi hoides saab tööle. Alguses vähemalt 1 silinder ei tööta. Vähem kui minutiga hakkavad kõik tööle.
Kui mootor soe siis tühikäigult järsku vajutades alguses kuni 1500rpm puterdab. Samuti kui sõidupeal jõuliselt kiirendada siis 3-4000 vahel jätab justkui vahele.
Loodetavasti sain ennast enamvähem selgelt väljendatud.
Mõtted mis ennast ja ühte teadjamat meest valdavad on see et tuleks küünlaid ja seal peal olevaid süütepoole vaadata, ega kuhugi jahutusvedelikku pole sattunud ja seetõttu lööb üle.
Teiseks ootab võibolla ees plokikaane tihendi vahetus.
Palun teadjamad mehed arvake midagi
ette tänades,
E39, '97, 2.8L, automaat.
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Väntvõlliandur võis jahutusvedelikuga kokku puutuda ja otsad anda...
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Kas siis soojast peast käivituks ilusti?ahto85 kirjutas:Väntvõlliandur võis jahutusvedelikuga kokku puutuda ja otsad anda...
Soojalt on käivitumine nii nagu ennegi - väga hea.
E39, '97, 2.8L, automaat.
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Endal on mul täpselt sama masin ja kui vändaandur läbi oli siis külmast pärast käima sain suure vaevaga.
Samamoodi puterdas mõned minutid, paar pütti nagu ei oleks löönud aga soojalt käivitus palju paremini, mitte küll ideaalselt aga käima sai alati, vahel suri ainult tühikäigul foori taga välja.
Eks viga võib ju ka mujal olla,vb ülekuumenemisest tekkis mingi muu jama, see lihtsalt minu esimene mõte, diagnostika on kindlasti abiks.
Samamoodi puterdas mõned minutid, paar pütti nagu ei oleks löönud aga soojalt käivitus palju paremini, mitte küll ideaalselt aga käima sai alati, vahel suri ainult tühikäigul foori taga välja.
Eks viga võib ju ka mujal olla,vb ülekuumenemisest tekkis mingi muu jama, see lihtsalt minu esimene mõte, diagnostika on kindlasti abiks.
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Kusjuures mul täpselt samad sümptomid mis sul. Ka on foori taga välja surnud, selliselt nagu oleks juhe seinast välja tõmmatud - järsku.ahto85 kirjutas:Endal on mul täpselt sama masin ja kui vändaandur läbi oli siis külmast pärast käima sain suure vaevaga.
Samamoodi puterdas mõned minutid, paar pütti nagu ei oleks löönud aga soojalt käivitus palju paremini, mitte küll ideaalselt aga käima sai alati, vahel suri ainult tühikäigul foori taga välja.
Eks viga võib ju ka mujal olla,vb ülekuumenemisest tekkis mingi muu jama, see lihtsalt minu esimene mõte, diagnostika on kindlasti abiks.
Kus see andur asub?
Endal oli veel mõte et äkki on küünaldele mõnele liiga teinud?
E39, '97, 2.8L, automaat.
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
http://bmw.bonesi.ch/camcranksensors/index.php
Nr 1 väntvõlliandur (Crankshaft)
Nr 2 nukkvõlliandur (Camshaft)
Ennem, kui midagi vahetama hakkad siis tee kindlaks kas ikka on selle viga(diagnostika abiks)
Küünlaid võid ju ka kontrollida aga eriti ei usu, et selle viga...
Nr 1 väntvõlliandur (Crankshaft)
Nr 2 nukkvõlliandur (Camshaft)
Ennem, kui midagi vahetama hakkad siis tee kindlaks kas ikka on selle viga(diagnostika abiks)
Küünlaid võid ju ka kontrollida aga eriti ei usu, et selle viga...
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Esimese hooga on probleem lahenenud.
Miks ükski spetsialist ei öelnud et võta akult + klemm maha.
Ühesõnaga väljasuremise, puterdamise, osade silindrite mittetöötamise põhjustas tarkvara. Reset aitas!
Tänud ahtole kaasa mõtlemast.
Miks ükski spetsialist ei öelnud et võta akult + klemm maha.
Ühesõnaga väljasuremise, puterdamise, osade silindrite mittetöötamise põhjustas tarkvara. Reset aitas!
Tänud ahtole kaasa mõtlemast.
E39, '97, 2.8L, automaat.
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
Sõida paar nädalat, siis võib enamvähem seisukoha võtta
Kahtlen natuke, et see asi sul nii lihtsalt lõppeb...
Kahtlen natuke, et see asi sul nii lihtsalt lõppeb...
Re: E39, 1997, 2.8i, mootori probleem seoses ülekuumenemisega.
+1enn1 kirjutas:Sõida paar nädalat, siis võib enamvähem seisukoha võtta
Kahtlen natuke, et see asi sul nii lihtsalt lõppeb...
Sellised vead tavaliselt nii lihtsalt ei lahene. Okei, ta võibolla tõesti kustutas vea ära, aga kui viga peaks uuesti ilmenema, siis on jamad uuesti käes. Aga eks vaata ja uuri, anna siis teistele ka teada, kas toimis nii.