525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervitused,olin teel Haapsalust Tallinna (525tds) kui järsku suri auto välja,jõudsin viga otsides nii kaugele et süüte sisse pannes etteande pump ei anna kütust peale,tahtsin teada,kas etteande pumbale on eraldi kaitse ka olemas,kuid arvatavasti mitte ja kuidas saab etteande pump momendilt töölepingu üles anda (mootori harjad)?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Momendilt annabki.aleks mart kirjutas: kuidas saab etteande pump momendilt töölepingu üles anda (mootori harjad)?
Relee või kaitse on kindlasti vahel, aga lihtsam on proovida andes klammidele ise voolu peale ja vaadata kas töötab. Kui lammutanud varem ei ole, siis see pumba eemaldamine võtab oma 30 min kindlasti.
Ainult etteandepumba pärast ei tohiks see mootor kindlasti sõidu pealt välja surra, või on kütte etteandesüsteem juba nii ebatihe.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere kui mootor on vna ja plju sõitnud venib kett väja ja pumba syyte nurk muutub ja hkkab ka halvasti käivituma.mul endal oli ka see viga aga parandamiseni ei jõudnud kuna jooksis kokku aga [ebatsensuurne sõna] on saanud kyllaga sa võiks vaadata kytte torustikku ege seee ei lekki kui lekib siis jookseb kütte alla.kui paagi pump on ärra hakkab auto alla poole paagi küttega lambist välja surema tyhikäigul käies.sa võid panna ka penstuka pumba aga yle vool peab pumba juures lahti olema.võib olla ka pihustite üle vool ära ja tõmbab sealt õhku.talvel võib ka suve kytte mõjutada ja filtri tõmbab seest klimpi.kontrolli ka kas paagi pumbale vool tuleb orginaalis on vool ainult käivatamisel.aku kõrval on pistik ja seal on kollane musta triibuga jäme juhe pareal nurgas sinna yhenda aku pluss peale ja pump hakkab lööma kui toimib.sa võid vahetada ka pumba tihendid.Viljar kirjutas:Kuna selle auto kohta koguaeg palju küsimist ja eriti palju käivitamise kohta, siis tekkis mõte, et paneks mõned põhiasjad siia kirja.
Põhiline mure reeglina käivitamine.
Külmalt käivitub kehvalt, või üldse mitte.:
1. Kas on akus piisavalt voolu.
2. Kas on kütust.
3.Kas kindlasti ei ole autol mingit immot mis jamab.
4. Eelsüüte küünlad ei tööta.
5. Küünlad on korras, aga ei ole ikka eelsüüdet (kontrolli eelsüüte kaitset ja releed).
6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
7. Kontrolli ka kütesüsteemi torustiku, paagist kütusefiltrini, filtrist pumbani, pumpa ja samuti tagasijooksu voolikuid (tihtipeale on kütesüsteemis lekke ja kütus vajub alla).
8. Suretusklapp (asub peapumba küljes) võib samuti jamada, kuigi seda juhtub väga harva.
9. Kui käivitub ja alguses töötab mootor ebaühtlaselt (viskab tagant suitsupahmakaid), siis võib kahtlustada pihustiotste viga)
10. Kontrolli ka silindri surveid, need võiks jääda ikkagi 30 kanti.
11. Kui kõik need asjad on korras ja käivitub ikka vaevaliselt, siis võib arvata, et viga on hõredas peapumbas.
Soojalt käivitub kehvasti.
1. Kas akus on piisavalt voolu.
2. Kas starter veab piisava kiirusega, endal kogemus kehva starteriga ja kui ostsin uue, oli käivitamis probleem lahenenud.
3. Kas paagisisene pump töötab (täpsemalt "külmalt käivitamises" 6 punkt)
4. Liigselt kulunud mootorikett võib samuti soojalt käivitamist kehvemaks muuta.
5. Kuid reeglina kippub ikkagi soojalt kehva käivitumise korral, viga olema kulunud kütusepumbas.
Nii, algus tehtud, lähipäevil lisan siia veel mõningaid tarkusi.
Kui kellelgi veel on veel mingeid tarkusi lisada, siis teema on avatud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kiskusin vana etteandepumba välja ja ostsin uue etteandepumba forsist,aga sellel klemmid veits teistugused(omega oma),tahtsin teada kumb kas pruun juhe on bmw-l mass või hoopis lilla,et poleks võimalik klemme valesti ühendada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See on elektrimoootoriga rootorpump, pane diisli sisse ja vaata kas hakkab õigest august välja pumpama.aleks mart kirjutas:kiskusin vana etteandepumba välja ja ostsin uue etteandepumba forsist,aga sellel klemmid veits teistugused(omega oma),kiskusin vana etteandepumba välja,tahtsin teada kumb kas pruun juhe on bmw-l mass või hoopis lilla?
Pruun võiks idee poolest mass olla, aga selles ei saa kindel olla.
Endal uue omega B varuosa pumbaga kogemused sellised, et kestis alla poole aasta.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui paagis alla 20l kütet ja see "moment" saabub, siis nii ta välja surebki...yllar21 kirjutas:Momendilt annabki.aleks mart kirjutas: kuidas saab etteande pump momendilt töölepingu üles anda (mootori harjad)?
Ainult etteandepumba pärast ei tohiks see mootor kindlasti sõidu pealt välja surra, või on kütte etteandesüsteem juba nii ebatihe.
E39 525tds
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei ole mõtet vaielda, kui midagi kindlalt ei tea. M51 mootor töötab ka täiesti ilma pumbata, nii et toru läheb otse paaki. Selleks peab aga küttesüsteem tihe olema, et küte alla ei vajuks ja käivitumist takistaks. Kuigi pikema aja vältel selline lahendus õige ei ole.
E39'l on küll vähe keerulisem süsteem kahe mõõdiku ja ühe lisapumbaga, mis pumpab ühest paagist kütust teise. Selle pumba riknemisel võib tõesti olla, et mootor sureb välja, kuna ei saa enam kütet kätte. Aga töötab seegi auto ilma etteandepumbata ja abi küsijal paistab E34 olevat.
E39'l on küll vähe keerulisem süsteem kahe mõõdiku ja ühe lisapumbaga, mis pumpab ühest paagist kütust teise. Selle pumba riknemisel võib tõesti olla, et mootor sureb välja, kuna ei saa enam kütet kätte. Aga töötab seegi auto ilma etteandepumbata ja abi küsijal paistab E34 olevat.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kirjutan ikka kogu loo ära,siis ehk keegi oskab aidata.
Vana etteande pumbaga töötas ebaühtlaselt ja lõpuks pidi 30 liitrit paagis olema,et auto töötaks.
Eelmine kolmapäev sai ühe siinse kasutaja käest korras etteandepump ostetud,panin reedel peale,mootor töötas ühtlaselt ja sai küttega alla 30 l paagis ka sõita, esmaspäeval hakkasin Tallinna sõitma, jõudsingi Tallinna kesklinna,kus auto suri välja, tuli välja, et etteande pump ei tööta enam. Eile õhtul tuli sõber Haapsalust, tõi vana pumba kaasa(millega auto viimased pool aastat vähemalt sõitnud),panin peale,panime auto tööle,sõitis,pöörded kõikusid nagu vanasti, täna päeval suri auto parkides paar korda ära,kuni lõpuks mustamäele sõites otsutas sõpruse pst ja linnu tee ristis auto ära surra,käima enam ei läinud,ei osand muud arvata,et nüüd läks vana etteande pump ka lambist katki,
käisin forsist läbi,ostsin tutika omega b diislietteandepumba, panime õhtul peale,saime auto tööle,sõitsin mustamäelt kesklinna koju,tunnen kuidas pöörded kõiguvad nagu tahaks välja surra,sõitsin siis nii,et pöördeid alla 1100 ei lasknud parklasse,lasin pöörded alla,auto suri välja,panin uuesti tööle oli mingine minut aega tühikäik kadunud,siis tuli aga mootor töötas jubedalt ebaühtlaselt.proovisin sõita,suri paar korda välja,sain uuesti tööle,kuni lõpuks ei läinud enam üldse tööle.
Naljakas ongi,et vana etteande pumbaga auto töötas,lihtsalt pidi paak koguaeg täis olema,
Oskab keegi anda nõu,mida veel teha,Homme hommikul lähen võtan korra veel uue etteande pumba maha,vaatan kas töötab, kui ei tööta,siis mis võib neid niimoodi läbi põletada?kontrollin voolikud,mida näppisin ka veelkord üle,ehk on katki läinud,kuid ei usu ja otsin pumba relee üles,äkki see ei taha koostööd teha.
Vana etteande pumbaga töötas ebaühtlaselt ja lõpuks pidi 30 liitrit paagis olema,et auto töötaks.
Eelmine kolmapäev sai ühe siinse kasutaja käest korras etteandepump ostetud,panin reedel peale,mootor töötas ühtlaselt ja sai küttega alla 30 l paagis ka sõita, esmaspäeval hakkasin Tallinna sõitma, jõudsingi Tallinna kesklinna,kus auto suri välja, tuli välja, et etteande pump ei tööta enam. Eile õhtul tuli sõber Haapsalust, tõi vana pumba kaasa(millega auto viimased pool aastat vähemalt sõitnud),panin peale,panime auto tööle,sõitis,pöörded kõikusid nagu vanasti, täna päeval suri auto parkides paar korda ära,kuni lõpuks mustamäele sõites otsutas sõpruse pst ja linnu tee ristis auto ära surra,käima enam ei läinud,ei osand muud arvata,et nüüd läks vana etteande pump ka lambist katki,
käisin forsist läbi,ostsin tutika omega b diislietteandepumba, panime õhtul peale,saime auto tööle,sõitsin mustamäelt kesklinna koju,tunnen kuidas pöörded kõiguvad nagu tahaks välja surra,sõitsin siis nii,et pöördeid alla 1100 ei lasknud parklasse,lasin pöörded alla,auto suri välja,panin uuesti tööle oli mingine minut aega tühikäik kadunud,siis tuli aga mootor töötas jubedalt ebaühtlaselt.proovisin sõita,suri paar korda välja,sain uuesti tööle,kuni lõpuks ei läinud enam üldse tööle.
Naljakas ongi,et vana etteande pumbaga auto töötas,lihtsalt pidi paak koguaeg täis olema,
Oskab keegi anda nõu,mida veel teha,Homme hommikul lähen võtan korra veel uue etteande pumba maha,vaatan kas töötab, kui ei tööta,siis mis võib neid niimoodi läbi põletada?kontrollin voolikud,mida näppisin ka veelkord üle,ehk on katki läinud,kuid ei usu ja otsin pumba relee üles,äkki see ei taha koostööd teha.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mida sa seletad, mul alles oli paar nädalata tagasi selline jama, et päeva tõmbasin paagi diislit täitsa täis ja õhtu käisin veel sõidus, tõõtas hästi ja enne kodu 100 meeetrit lihtsalt sures sõidupealt välja, siis käiasin käima sain maja ukse ette ära sõita jätsin seisma. hommikul enam käima ei saand. võtsin paagipumba maha sest see ei jõudunud lüüa enam. panin ta siis maas tõõle, ja lõi nagu hästi, siis viskasin paaki tagasi ja kõik toimis . siis käisin ööse tööl ära ja hommiku läks ka ideaalselt käima, paagis ainult 20liitrit kütet ( ülejäänu tõmbasin eelmine päev välja puhastuseks ). siis sõitsin kodu umbes 2 km ja jätsin maja ette käima kuna oli vaja sõitu minna. käis mingi 15 min. ja siis hakkas putertama ja suri välja. süsteem küttest tühi ja enam käima ei saanudgi.yllar21 kirjutas:Ei ole mõtet vaielda, kui midagi kindlalt ei tea. M51 mootor töötab ka täiesti ilma pumbata, nii et toru läheb otse paaki. Selleks peab aga küttesüsteem tihe olema, et küte alla ei vajuks ja käivitumist takistaks. Kuigi pikema aja vältel selline lahendus õige ei ole.
E39'l on küll vähe keerulisem süsteem kahe mõõdiku ja ühe lisapumbaga, mis pumpab ühest paagist kütust teise. Selle pumba riknemisel võib tõesti olla, et mootor sureb välja, kuna ei saa enam kütet kätte. Aga töötab seegi auto ilma etteandepumbata ja abi küsijal paistab E34 olevat.
egas midagi võtsin pumba välja siis käisin teise autoga forrsis ära ostsin uue pumba , millel klemmid vaja teistsugused panna, viskasin tolle külge ja voilaa siiamaani on idealselt töötand. ja viga kokkuvõtteks oli see et vana pump ei jõudnud surve all lüüa aga muidu töötas. autoks e34. ja seda juttu et ta ilma pumbada toimib ei usu karvavõrdgi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ega ma ei peagi midagi sulle tõestama.
Ma pole ainuke, kes on mõnda aega torupikendus paagis sõitnud. Muidugi võrreldes etteandepumbaga, läks alla 20L puhul käivitamiseks rohkem aega (10-15 sek), aga sõites 30L+ paagis pidevalt, siis käivitus suvekütusega väga hästi eelmisel kevadel.
Ma pole ainuke, kes on mõnda aega torupikendus paagis sõitnud. Muidugi võrreldes etteandepumbaga, läks alla 20L puhul käivitamiseks rohkem aega (10-15 sek), aga sõites 30L+ paagis pidevalt, siis käivitus suvekütusega väga hästi eelmisel kevadel.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pole ise sellist värki proovind aga präegu on ju TALV ja küte tavalisest paksem ja kas ta siis ikka jõuab imeda. samas jääb arusaamautks miks mul siis seisma jäi, kütet oli ju paak täis, oleks pidand ise lausa peale surumayllar21 kirjutas:Ega ma ei peagi midagi sulle tõestama.
Ma pole ainuke, kes on mõnda aega torupikendus paagis sõitnud. Muidugi võrreldes etteandepumbaga, läks alla 20L puhul käivitamiseks rohkem aega (10-15 sek), aga sõites 30L+ paagis pidevalt, siis käivitus suvekütusega väga hästi eelmisel kevadel.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Käisin test-remis just ja tuli välja,et minul tekitas kõrgsurvepump seda jama hoopis ja vajab uut plunserit
Viimati muutis noody, 17.12.2010 15:33 35, muudetud 1 kord kokku.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tdsil nagu näha on see paagi etteandepump nõrk teema, aga olen näinud ka paagiväliseid diisli etteande pumpasid, kas sellel oleks eluiga???
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui on vastupidav pump, miks ta ei pea vastu. Paljud on pannud ka tagasivooluklapi vahele, aga see selline isetegevus jällegi.
Kui osta UM'st uus pump, siis püsib auto eluea lõpuni vast ära.
Praegu pump UM's 4800 ja h2's 4000, aga oli nagu meelde jäänud, et oli varem vähe odavam. Ulme hinnad ikka pandud.
Kui osta UM'st uus pump, siis püsib auto eluea lõpuni vast ära.
Praegu pump UM's 4800 ja h2's 4000, aga oli nagu meelde jäänud, et oli varem vähe odavam. Ulme hinnad ikka pandud.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ma ostsin paagipumba 495.- hind on sama nii forssis kui ka diislikeskuses. ei ütleks et ta vastu ei pea. ja kui ka läheb poole või aasta pärast läbi, siis võin selle raha eest ka uue osta vähemalt pole niipalju kahju. UM - osta pole ju mõtet kui auto vana ja ei tea kaua üldse peab veel mis selle kalli pumbaga siis teha kui pole teda kuskile enam pumpama panna lihtsalt kirjutan siia veoits inffi et inimesed teaksid et odavamaid on ka. aga eks valik on iga oma teha
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ja sobib täpselt. ainult klemmid pead ise külge sättima. aga see pole enam mingi probla. ise ostsin forssist aga ükspäev käisin diislikeskuses siis seal oli sama hind või isegi 20.- odavam.InterFace kirjutas:495.- on uus ja mudelikohane etteandepump ?
endalgi see jama , et kui seier näitab veerandi ja poole vahele siis tekivad õhumullid küttevoolikusse ning suht täpselt veerandi kriipsu peal sureb auto välja. ei saa viimast 15L kätte.
viga tekkis lambist paar kuud tagasi ja siiamaani pole täpsemalt süvenenud. lihtsalt hoian koguaeg pool paaki või rohkem sees ja kõik tiptop.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul sama probleem. Kuigi ma ei saa aru kuidas see pumba viga saab olla, sest pump ju töötab ja pumpab kütet küll, aga ka kui alla 25L on siis süüte sisse keerates kuuleb kuidas luristab paagis.BMW 525 kirjutas:ja sobib täpselt. ainult klemmid pead ise külge sättima. aga see pole enam mingi probla. ise ostsin forssist aga ükspäev käisin diislikeskuses siis seal oli sama hind või isegi 20.- odavam.InterFace kirjutas:495.- on uus ja mudelikohane etteandepump ?
endalgi see jama , et kui seier näitab veerandi ja poole vahele siis tekivad õhumullid küttevoolikusse ning suht täpselt veerandi kriipsu peal sureb auto välja. ei saa viimast 15L kätte.
viga tekkis lambist paar kuud tagasi ja siiamaani pole täpsemalt süvenenud. lihtsalt hoian koguaeg pool paaki või rohkem sees ja kõik tiptop.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul oli sama värk et kui pumba ära vahetasin, siis tegelikult vana tõõtas ja lõi, aga uuega võrreledes natuke kehevimini ja ma arvan et ta lihtsalt ei jõudnud enam survet lüüa, sest uue pumbaga pole probleeme olnud.
ja olen kuskilt kuulnud et sedasi kontrollitaksegi paagipumpa, et kui alla 20 liitri kütet siis enam auto ei käi, et siis pump õhtal.
ja olen kuskilt kuulnud et sedasi kontrollitaksegi paagipumpa, et kui alla 20 liitri kütet siis enam auto ei käi, et siis pump õhtal.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ka pumba relee võib ära surra
Endal see üle elatud...
Endal see üle elatud...
E39 525tds
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E36 325td-l paagisisene etteandepump veidi suurema survega,kuna pumpab ka kütet koguaeg vasemast paagi sektsioonist paremasse(vastava süsteemi abil). Kui küttenäidik langeb alla veerandi, siis vasak sekts.saab ennem tühjaks ja külmalt süüte sissekeeramisel kostab sealt lurinat.Õhku hakkab imema kui etteandepump oma töölepingut lõpetama hakkab, siis tõmbabki vas.sekts.-st, kus küte otsas õhu vahele. Aitab, kui hoida pool paaki või rohkem kütet sees, kuna vähema koguse tankimisel vasemasse sekts. kütet ei lehe, kuna sekts.-d omavahel ainult ülevalt ühendatud.Tasub ka põhjaalune torustik üle vaadata, et lekkeid poleks!M2ki kirjutas:Mul sama probleem. Kuigi ma ei saa aru kuidas see pumba viga saab olla, sest pump ju töötab ja pumpab kütet küll, aga ka kui alla 25L on siis süüte sisse keerates kuuleb kuidas luristab paagis.BMW 525 kirjutas:ja sobib täpselt. ainult klemmid pead ise külge sättima. aga see pole enam mingi probla. ise ostsin forssist aga ükspäev käisin diislikeskuses siis seal oli sama hind või isegi 20.- odavam.InterFace kirjutas:495.- on uus ja mudelikohane etteandepump ?
endalgi see jama , et kui seier näitab veerandi ja poole vahele siis tekivad õhumullid küttevoolikusse ning suht täpselt veerandi kriipsu peal sureb auto välja. ei saa viimast 15L kätte.
viga tekkis lambist paar kuud tagasi ja siiamaani pole täpsemalt süvenenud. lihtsalt hoian koguaeg pool paaki või rohkem sees ja kõik tiptop.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
kus küljepeal see kõrgsurve pumba kood täpselt asub?
või oskab keegi õelda mis pump mulle võib minna e39 1996a 525tds. või äkki kellelgi oleks pakkuda töökorras pumpa.
kas keegi teab mis hinnaga on need remonditud pumbad või pole neid nõnna võtta
Tänud!
kus küljepeal see kõrgsurve pumba kood täpselt asub?
või oskab keegi õelda mis pump mulle võib minna e39 1996a 525tds. või äkki kellelgi oleks pakkuda töökorras pumpa.
kas keegi teab mis hinnaga on need remonditud pumbad või pole neid nõnna võtta
Tänud!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sellisne küsimus tekkis, et kas 994 pumbakaan siis ei kulugi ära nagu räägitakse. teistel kaantel mingid rajad pidid sisse tulema ja siis liigutatakse. Asi nimelt selles, et sai pumbapea ära vahetatud ja asi läks hulga paremaks aga mul on tunne, et ka see puymbakaan ( elektriosa ) ikka jamab kuigupalju. Sai seda kaant ka liigutatud aga ei saa nagu hea ikka. asi niimoodi et külmalt läheb käima siis käib natuke aega hästi, siis hakkan sõitma ja jõuan näiteks mingile ristmikule ja siis on mootor juba pool soe ja kui kinni pean siis 2-3 sekki käib hästi ja siis hakkab täiega puterdama nimodi tõn-tõn-tõn-tõn. ja siis kui mootor juba korralikult soojaks sõidetud siis käib nagu hästi kohapeal, ainult vahepeal natuke. ja siis kui ma kaane hästi maha koputasin siis käis KOGUAEG hästi nii külmalt kui poolsoojalt, aga siis pole ju üldse jõudu. ja ennem pumbapea vahetust veel täiega tõnksutas ka sõites aga nüüd enam ei tee. ainult natuke mingite põõrete juures. ja üldse sõites 55-70km/h 4-käiguga siis tõmbleb auto ja ei aita ka kaasi põhja vajutamine, KAS seda asja võib põhjustada pumbaKAAN ehk see elektriosa millel see suur ümmargune pistik taga on. ja kui kohapeal näiteks äkki rooli keerata siis ka natuke on tunda põõrete kõikumist. mul on pumbal kõik sisu ja pea ära vahetatud ja seal problat enam olla ei saa. ja siis jääbgi ainult üle pumbakaan. VÕI ÄKKI MÄNGIB SEAL ROLLI KA KOLISEV HOORATAS. ??????????????????????????????????? JA SEDA ka veel et õhku mootoril vahel pole.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jõnksutamine tuleb pekkis hoorattast ja mootori vahelejätmine liigsuurest pritsekogusest. Korralikult arvuti järgi pump ära regullida siis peaks asi korda saama.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
räägitakse seda jõnksutamise värki jah hoorattast aga ma ei saa aru mis kura*di moodi see hoorattas seda põhjustada saab. aga kas sellisel juhul ta siis kohapeal ka ei või mootorit vähe rohkem kõigutada, kui peaks..sander k kirjutas:Jõnksutamine tuleb pekkis hoorattast ja mootori vahelejätmine liigsuurest pritsekogusest. Korralikult arvuti järgi pump ära regullida siis peaks asi korda saama.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
üks küsimus veel, et kui ma näiteks mootoril pritsenurka muudaks kas siis ei või see külmalt värisemine ära kaduda. selles mõttes, et kui ma pumba natukenegi maha koputan siis on võimatu sõita, sest jõudu absoluutselt pole. aga präegu sai päris hästi paika ja ei ole jõudu palju ega vähe, täpselt parasjagu, nii, et ei tahaks seda näppida enam. aga pritsenurka võiks küll muuta aga kas see võib seda mõjutada üldse.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
külmalt värisemist võib tekitada näiteks vigased küünlad või siis peetis mootoripadjad.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mõlemad on täitsa tutikad ja tegelt ta teeb seda eriti pool soojalt aga kui korralikult kuumaks sõita siis käib suht hästi. nii et kui autosse saan siis kohe sõitma ja ennem ei peatu kui mootor soetamms86 kirjutas:külmalt värisemist võib tekitada näiteks vigased küünlad või siis peetis mootoripadjad.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-Olen tegelenud mitme TDS iga ning 524td- ga. Viga on vaid 525tds ning manuaalil > nagu kasutaja BMW 525- olen hetkel samal maal- peale pumba remonti enam see 525tds normaalselt ei liigu. (kui liigub siis - kohapeal puterdaB). Varem oli probleem KÄIVITAMISEGA, nüüd aga tühikäiguga.
Jutt käib siis MANUAAL TDS ist- Automaadil seda viga täheldanud pole millegipärast
-Hoorattas ei saa viga olla- kuna hetkel asi väga hea... (talvel+ natuke väiksem kütte annus)
-Huvi on saada selline olukord - kus 525tds- manuaal ei puterdaks ning käiguvahetusel oleks sujuv üleminek+ et asi maanteel näitaks ca 6 l sajale... See on hetkel vaid vana TDS unistus
-Veel on aastate jooksul välja selgitanud: et TDS tahab pidevalt seadistamist...
- SELLE PEALE DIAGNOSTIUKUD NING DIISLI SPETSID õlgu liigutanud ning saatnud mind erinevate asjade vahetusse.
- Esmalt läks vahetusse: paagi pump, paak puhastatud, torustiku vahetus/puhastud (voolikud asjad), Pumba täis remont+ osade vahetus, PUMBA KAANE VAHTUS, pumba seadistuste muutmine arvutiga, rihma ratta vahetus, rihmad, genekas, rullikud vahetatud. Lisaks uus aku ning muud hooldused tehtud...
TDS ei liigu hetkel nii nagu see võiks liikuda- seadistades selle nii nagu tahan: tulemuseks on puterdav mootor hetkel talvel pole probleemi- kuna nagunii pole võisust vaja- piisab hetkel
Jama hakkab olema tõenäoliselt kevadel kui lumi taandub...
Jutt on pikk ning segane- kuid loodan et mingi lahenduseni me kevadeks jõuame üheskoos
Jutt käib siis MANUAAL TDS ist- Automaadil seda viga täheldanud pole millegipärast
-Hoorattas ei saa viga olla- kuna hetkel asi väga hea... (talvel+ natuke väiksem kütte annus)
-Huvi on saada selline olukord - kus 525tds- manuaal ei puterdaks ning käiguvahetusel oleks sujuv üleminek+ et asi maanteel näitaks ca 6 l sajale... See on hetkel vaid vana TDS unistus
-Veel on aastate jooksul välja selgitanud: et TDS tahab pidevalt seadistamist...
- SELLE PEALE DIAGNOSTIUKUD NING DIISLI SPETSID õlgu liigutanud ning saatnud mind erinevate asjade vahetusse.
- Esmalt läks vahetusse: paagi pump, paak puhastatud, torustiku vahetus/puhastud (voolikud asjad), Pumba täis remont+ osade vahetus, PUMBA KAANE VAHTUS, pumba seadistuste muutmine arvutiga, rihma ratta vahetus, rihmad, genekas, rullikud vahetatud. Lisaks uus aku ning muud hooldused tehtud...
TDS ei liigu hetkel nii nagu see võiks liikuda- seadistades selle nii nagu tahan: tulemuseks on puterdav mootor hetkel talvel pole probleemi- kuna nagunii pole võisust vaja- piisab hetkel
Jama hakkab olema tõenäoliselt kevadel kui lumi taandub...
Jutt on pikk ning segane- kuid loodan et mingi lahenduseni me kevadeks jõuame üheskoos
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
täpselt sama jama, et kui tahan, et natukenegi paremini liigub siis hakkab puterdama. ja ega niimoodi ongi, et ei saa maha ka koputada, sest siis pole ju üldse jõudu ja noh kevadel ja suvel tuleb kliima ka taha siis sureks päris ära. nii, et ega muud üle ei jäägi kui ta präegu lihtsalt niisama jätta ja kunagi vaadata mis saab. aga huvitav ongi, et ta just siis hakkab puterdama kui põõrded alla lasknud ja päris soojalt käib nagu enamvähem.Danil523 kirjutas:-Olen tegelenud mitme TDS iga ning 524td- ga. Viga on vaid 525tds ning manuaalil > nagu kasutaja BMW 525- olen hetkel samal maal- peale pumba remonti enam see 525tds normaalselt ei liigu. (kui liigub siis - kohapeal puterdaB). Varem oli probleem KÄIVITAMISEGA, nüüd aga tühikäiguga.
Jutt käib siis MANUAAL TDS ist- Automaadil seda viga täheldanud pole millegipärast
-Hoorattas ei saa viga olla- kuna hetkel asi väga hea... (talvel+ natuke väiksem kütte annus)
-Huvi on saada selline olukord - kus 525tds- manuaal ei puterdaks ning käiguvahetusel oleks sujuv üleminek+ et asi maanteel näitaks ca 6 l sajale... See on hetkel vaid vana TDS unistus
-Veel on aastate jooksul välja selgitanud: et TDS tahab pidevalt seadistamist...
- SELLE PEALE DIAGNOSTIUKUD NING DIISLI SPETSID õlgu liigutanud ning saatnud mind erinevate asjade vahetusse.
- Esmalt läks vahetusse: paagi pump, paak puhastatud, torustiku vahetus/puhastud (voolikud asjad), Pumba täis remont+ osade vahetus, PUMBA KAANE VAHTUS, pumba seadistuste muutmine arvutiga, rihma ratta vahetus, rihmad, genekas, rullikud vahetatud. Lisaks uus aku ning muud hooldused tehtud...
TDS ei liigu hetkel nii nagu see võiks liikuda- seadistades selle nii nagu tahan: tulemuseks on puterdav mootor hetkel talvel pole probleemi- kuna nagunii pole võisust vaja- piisab hetkel
Jama hakkab olema tõenäoliselt kevadel kui lumi taandub...
Jutt on pikk ning segane- kuid loodan et mingi lahenduseni me kevadeks jõuame üheskoos
Aga see hooratta värk on mul nagunii läbi, ja kõige hullem ongi see, et kui poolsoojalt kuskile seisam jääd, näiteks ristmikule, siis hakkab mootor värisema ja hoorattas ka kolisema, sest ta on seal suht pehme juba. ja siis on lihtsalt jube kuulata . aga ega sest külmade ilmadega remondist midagi suur välja ei tule kuna teen asju lageda taeva all.