525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

sõbral nt 524 lekkis veepumba vahelt nii, et tühikäigul oli vaikus, seistes ka midagi ei tulnud, kuid tiba pööret ja tilkus, enamus auras ploki peale ära enne kui maha jõudis.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas M2ki »

BMW 525 kirjutas:vaata ikka jah ennem, et voolikud umbes poleks ja alles siis võib hakata survet kahtlustama. aga üks küsimus veel et kui ta välja hakkab ajama kas siis temp. on normis või juba punasepeal.
Temp on siis normis. Võtsin ventika ja tuulekoja maha ja lasin sõbrul kohapeal tuuritada, ise vahtisin lambiga veepumpa, temp normis, ülevoolust hakkas välja ajama ja veepumba juurest otsest leket ei paistnud.
Kasutaja avatar
janar275
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 12.03.2006 12:52 22
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Rapla

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas janar275 »

Mul mure siis selles et -10 ja enam on auto käivitamisega suur probleema aga kui mootor soe on auto laksu pill.
Kas kõrgsurve pump mõjutab ka seda või on pihustid ja eelsüüte küünlad ainult seotud talvise käivitumisega.

Ette tänades
Janar
E34 524TD 90a; E36 318i 91a;AUDI 100 2.6 93a; E39 528i 96a; E34 525TDS 95a;E39 530d 02a.
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

janar275 kirjutas:Mul mure siis selles et -10 ja enam on auto käivitamisega suur probleema aga kui mootor soe on auto laksu pill.
Kas kõrgsurve pump mõjutab ka seda või on pihustid ja eelsüüte küünlad ainult seotud talvise käivitumisega.

Ette tänades
Janar
kui soojalt käivitub ilusti ja külmalt mitte siis ma arvan et sul eelsüüteküünlad läbi. võta maha ja kontrolli ära.
muidugi külmalt käivitades vaata ennem ega sul õhku küttesüsteemis pole.
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

M2ki kirjutas:
BMW 525 kirjutas:vaata ikka jah ennem, et voolikud umbes poleks ja alles siis võib hakata survet kahtlustama. aga üks küsimus veel et kui ta välja hakkab ajama kas siis temp. on normis või juba punasepeal.
Temp on siis normis. Võtsin ventika ja tuulekoja maha ja lasin sõbrul kohapeal tuuritada, ise vahtisin lambiga veepumpa, temp normis, ülevoolust hakkas välja ajama ja veepumba juurest otsest leket ei paistnud.
aga kas torud vaatasid ka üle, et umbes poleks ??
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Harri_K »

BMW 525 kirjutas:raske jalg ?? kui mina näiteks oma autoga 100km sõidu puhul sellest vähemalt 20km linnas ohtralt tallan siis saan ka 7-8 liirit, aga kui sama marsuut rahulikult sõita siis 5-6 liitrit. uskuge või mitte.
aga mis ma oskan õelda miks nii palju sul võtab, äkki tilgub kus´kilt välja või on kütet liiga palju peal. kas sul mootor käib ikka ilusti.
20km tallamist ja 80 ökot teebki 7-8, 100km tallamist võib dislal 25 ka sajale saada. Raske jalg on väga paljudel suure kulu põhjuseks.
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

Harri_K kirjutas:
BMW 525 kirjutas:raske jalg ?? kui mina näiteks oma autoga 100km sõidu puhul sellest vähemalt 20km linnas ohtralt tallan siis saan ka 7-8 liirit, aga kui sama marsuut rahulikult sõita siis 5-6 liitrit. uskuge või mitte.
aga mis ma oskan õelda miks nii palju sul võtab, äkki tilgub kus´kilt välja või on kütet liiga palju peal. kas sul mootor käib ikka ilusti.
20km tallamist ja 80 ökot teebki 7-8, 100km tallamist võib dislal 25 ka sajale saada. Raske jalg on väga paljudel suure kulu põhjuseks.
ok. loomulikult mõjutab sõitmisstiil ka väga palju kütte minekut, aga eks palju on ka neid kellel lihtsalt reguleerimis viga.
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yllar21 »

BMW 525 kirjutas:
janar275 kirjutas:Mul mure siis selles et -10 ja enam on auto käivitamisega suur probleema
kui soojalt käivitub ilusti ja külmalt mitte siis ma arvan et sul eelsüüteküünlad läbi. võta maha ja kontrolli ära.
Tegelikult kui ei ole tahtmist kõiki vahetama hakata, siis ei ole mõtet kõiki küünlaid maha võtta. Saab proovida testriga küünla takistust, või näiteks eemaldades juhtmeid küünlalt ükshaaval ja eelsüüte ajal juhet küünla klemmile näidates peaks tekkima terve küünla korral vägevam sädelus. :)
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

yllar21 kirjutas:
BMW 525 kirjutas:
janar275 kirjutas:Mul mure siis selles et -10 ja enam on auto käivitamisega suur probleema
kui soojalt käivitub ilusti ja külmalt mitte siis ma arvan et sul eelsüüteküünlad läbi. võta maha ja kontrolli ära.
Tegelikult kui ei ole tahtmist kõiki vahetama hakata, siis ei ole mõtet kõiki küünlaid maha võtta. Saab proovida testriga küünla takistust, või näiteks eemaldades juhtmeid küünlalt ükshaaval ja eelsüüte ajal juhet küünla klemmile näidates peaks tekkima terve küünla korral vägevam sädelus. :)
ega sa ei peagi uusi küünlaid ostma, vahetad ära ainult selle mis läbi on. kui küünlad peal kontrollida kavatsed, siis ma ütlen et see on sul naljategemine. sa võid niimoodi küll aru saada, et küünlal särtsub aga kui kiiresti ta soojaks läheb ja kas üldse läheb seda sa ikka ei tea pärast. endal selles kogemused ja see testriga jamamine läheb jumala mõtetuks, kõige kindlam ikka kui näed maas ära kas ja kuidas ta soojaks läheb. aga noh eks sa ise tead.
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas M2ki »

BMW 525 kirjutas:
M2ki kirjutas:
BMW 525 kirjutas:vaata ikka jah ennem, et voolikud umbes poleks ja alles siis võib hakata survet kahtlustama. aga üks küsimus veel et kui ta välja hakkab ajama kas siis temp. on normis või juba punasepeal.
Temp on siis normis. Võtsin ventika ja tuulekoja maha ja lasin sõbrul kohapeal tuuritada, ise vahtisin lambiga veepumpa, temp normis, ülevoolust hakkas välja ajama ja veepumba juurest otsest leket ei paistnud.
aga kas torud vaatasid ka üle, et umbes poleks ??
Torud umbes pole. Kui mootor töötab siis peenest voolikust tuleb ühtlane juga.
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

Torud umbes pole. Kui mootor töötab siis peenest voolikust tuleb ühtlane juga.[/quote]

siis võib ikkagi vist kaant kahtlustada, võibolla mõrad sees või midagi, mahavõttes on näha kohe. muidugi ega tihendit ka ei tea.
aga ma ei saa aru ikka et kui ta sul välja hakkab ajama ja temp normis on, et kas siis temp kunagi punase poole ka minema hakkab kui tosooli välja jookseb. et palju ta sul siis välja saab ajada ?? niikaua kui temperatuur normis on ei tohiks ju midagi viga olla :roll: äkki sul on lihtsalt tosooli liiga palju sees, ja soojenedes ta ju paisub.
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas M2ki »

Kõigepealt ei lähe salong enam soojaks, siis on ka paisupaak täiesti tühi ja vaja umbes 2L peale valada.
Puanse poole hakkab seier siis liikuma juba kui 3L umbes kadunud on.
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

M2ki kirjutas:Kõigepealt ei lähe salong enam soojaks, siis on ka paisupaak täiesti tühi ja vaja umbes 2L peale valada.
Puanse poole hakkab seier siis liikuma juba kui 3L umbes kadunud on.
aa, et ikka läheb kuumaks. no siis ei oska ma küll muud pakkuda kui et surve ikka sees ja peaksid kaane maha võtma ja küll siis asjale selgust saad.
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yllar21 »

BMW 525 kirjutas: ega sa ei peagi uusi küünlaid ostma, vahetad ära ainult selle mis läbi on. kui küünlad peal kontrollida kavatsed, siis ma ütlen et see on sul naljategemine. sa võid niimoodi küll aru saada, et küünlal särtsub aga kui kiiresti ta soojaks läheb ja kas üldse läheb seda sa ikka ei tea pärast. endal selles kogemused ja see testriga jamamine läheb jumala mõtetuks, kõige kindlam ikka kui näed maas ära kas ja kuidas ta soojaks läheb. aga noh eks sa ise tead.
Seda sinu juttu küll tõsiselt võtta ei saa. Jagasin õpetussõnu ja testriga kontrollides saab küllaltki täpse arusaama kas eelsüüteküünal on korras või mitte. Energia on jääv suurus ja kui eelsüüteküünla mähis on korras, siis seda läbiv vool on ühesugune ja sellega kaasnev ka sooja eritumine.

Testriga saad kontrollida küll takistust ja võrrelda erinevaid küünlaid, aga enamasti on küünla mähis kas lühistunud või läbi põlenud, ülejäänud juhtudel enamasti korras. Ja selles saab ka juhtmega proovides mingil määral aru.

Korras ka kahe niidiga eelsüüteküünlad peaksid kasutama üheaegselt ainult ühte "höögniiti", seega selle kuumenemise kiiruse jutt on täielik jama. Üldjuhtudel küünal kas töötab, või mitte. Lühiskeerdudes olevad küünlad põlevad päris kiiresti läbi ja takistuse tõusmine mähise puhul on ka vähetõenäoline, aga selle näitab tester ära. Erijuhtum on muidugi kui on mingid hirmvanad vahetamata küünlad ja ei tea mis seisus nad alt välimuselt on.

On samuti mitmeid kogemusi nende vahetamisel ja ei pea oma tööd raskemaks tegema kõiki maha keerates. :)
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

yllar21 kirjutas:
BMW 525 kirjutas: ega sa ei peagi uusi küünlaid ostma, vahetad ära ainult selle mis läbi on. kui küünlad peal kontrollida kavatsed, siis ma ütlen et see on sul naljategemine. sa võid niimoodi küll aru saada, et küünlal särtsub aga kui kiiresti ta soojaks läheb ja kas üldse läheb seda sa ikka ei tea pärast. endal selles kogemused ja see testriga jamamine läheb jumala mõtetuks, kõige kindlam ikka kui näed maas ära kas ja kuidas ta soojaks läheb. aga noh eks sa ise tead.
Seda sinu juttu küll tõsiselt võtta ei saa. Jagasin õpetussõnu ja testriga kontrollides saab küllaltki täpse arusaama kas eelsüüteküünal on korras või mitte. Energia on jääv suurus ja kui eelsüüteküünla mähis on korras, siis seda läbiv vool on ühesugune ja sellega kaasnev ka sooja eritumine.

Testriga saad kontrollida küll takistust ja võrrelda erinevaid küünlaid, aga enamasti on küünla mähis kas lühistunud või läbi põlenud, ülejäänud juhtudel enamasti korras. Ja selles saab ka juhtmega proovides mingil määral aru.

Korras ka kahe niidiga eelsüüteküünlad peaksid kasutama üheaegselt ainult ühte "höögniiti", seega selle kuumenemise kiiruse jutt on täielik jama. Üldjuhtudel küünal kas töötab, või mitte. Lühiskeerdudes olevad küünlad põlevad päris kiiresti läbi ja takistuse tõusmine mähise puhul on ka vähetõenäoline, aga selle näitab tester ära. Erijuhtum on muidugi kui on mingid hirmvanad vahetamata küünlad ja ei tea mis seisus nad alt välimuselt on.

On samuti mitmeid kogemusi nende vahetamisel ja ei pea oma tööd raskemaks tegema kõiki maha keerates. :)
põhimõtteliselt ma pidasin mahavõtmist sellepäras mõtekamaks , sest kui sa juba küünlalt juhtme ka küljest ära võtad siis ei ole mahavõtmine enam mingi probla ju. siis näed sisekesta ka. aga jah igasuguseid variante on ja iga üks valib endale sobiva, minule tundub lihtsalt nii veits kindlam :)
aga sellisel juhul ma jäin ka kohe mõtlema, et mis küünlad mul endal siis peal olid. mahavõttes särtsus aga soojaks läks teistest mingi 6 sekundit kauem, ja teised küünlad ka erineva ajaga. siis sai kõik uued pandud. forss-ist ostsin 67.- tükk. ja samas ka eelmine auto oli audi ja tollel oli samamoodi, et ei tea siis millest need erinevused. :roll: aga jah vahest sai ka uus küünal pandud ja nädalaga oli jumala pees ei särtsund ega midagi.
Kaarma
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 18.10.2010 09:41 10

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaarma »

Kas olen õieti aru saanud, et 92a 525tdsil on VE6/10E2400R300-1 0 460 406 995 numbriga kõrgsurvepump?
Kui jah siis kas sinna sobib ka 994 või 993 lõpuga pump?
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

Kaarma kirjutas:Kas olen õieti aru saanud, et 92a 525tdsil on VE6/10E2400R300-1 0 460 406 995 numbriga kõrgsurvepump?
Kui jah siis kas sinna sobib ka 994 või 993 lõpuga pump?
kasuta otsingut :) .993 ja 995 kaaned on omavahel vahetatavad.994 kaan on erinev.993 ja 994 alumine osa ükssama.995 pump on võimalik paigaldada 993 asemele vaheplaadi abil.993 ei saa paigaldada 995 asemele.
Kasutaja avatar
jüriallese
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.12.2010 14:15 57

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jüriallese »

mull selline viga et võtmest ei lähe käima eelsüüte süsteem korras filtrid vahetatud paak ka ilusti ära puhastatud aga ikka ei lähe võtmest käima ainult siis läheb käima kui tõmmates auto käib ainult siis kui tuurid on üle 2000 ja kui alla selle läheb siis sureb välja milles võib olla brobleem
Silversi
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 24.08.2010 21:30 52
Asukoht: Pärnu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Silversi »

Genne kirjutas:Tere.

Võibolla sobiks mu küsimus rumalasse teemass, aga siiski..
Nimelt juba teist aastat järjest olen täheldanud, et külmade tulekul hakkab mootor (E34, 2,5 TDS 105kw) imelikult käituma.Pärast käivitumist kuni 20-30 minuti jooksul jätab vahete, isegi sumpast on kuulda, mootor väristab tühikäigul jne. Hiljem, kui kapoti alune on üles soojenenud (mootor soojeneb suht ilusti, kiirest), jääb anomaalia ära, töötab nagu kell.
Siit ka küsimus: kütusefiltri kobaka külge jookseb üks pistik. Kas see on kütuse soojendamiseks? Kui nii, kas ta peaks kogu aeg töötama? Kas teoreetiliselt külm kütus võib tekitada vahelejätmisi mootori töös?

Kui on loll teooria, ärge näkku lööge :)
Mul on täpselt sama jama. Kas said veale jälile?

Teine asi on selline, et kui auto on seisnud 1-2 päeva siis käivitub jube pikalt. ja käima läheb nii, et alguses 1 silinder potsub ja siis järjest tulevad kõik järgi kuni masin käib. Peale seda võin kasvõi kohe välja suretada ja läheb laksust. Kui auto juba 5 minutit kohapeal käinud, hakkab lonkama. pöörded ei kõigu, kuid vähemalt 1 silinder jätab vahele. kui panna jalg õrnalt gaasipedaalile siis kaob koheselt lödistamine ( lisan ~100 rpm) Käivituse puhul on tunne nagu kütus vajuks alla. Etteandepump töötab laitmatult. Ja vahele on pandud ka tagasivooluklapp. Kusjuures peale "pikka" käivitust on alati suur tahmalott maas, kuid kui käib juba siis pole mingit suitsu ega tahma taga. Samuti pole tahma ka siis kui olen korraks juba käima saanud.
Kõrgsurvepump on remonditud ~10000 km. Probleem tekkis peale paagi puhastust. Paagis uus O-tihend ja uued voolikud. Kütuse pealevool on õhuvaba. Samuti on pandud etteandepumbale süüte sissekeeramisel otse vool peale.

Kas pihusti torudes võib veel õhk sees olla (ca 150 km sõidetud peale paagipuhastust)? Kas pihustitorusid võib pihusti juurest käiva mootori puhul lahti keerata?
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Genne »

Veale ei ole jaole saanud. Sinu mure sümtomid on täitsa samad, mis minu masuudikal. :?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
jüriallese
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.12.2010 14:15 57

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jüriallese »

no mull enem läks ilusti käima aga järsku käimise pealt suri ära ja enam võtmest käima ei lähe mull on vist kütte pump õhtal kuna pihustitest ei löö kütet kui käivitan ja paagi sisene pump on korras arvatakse et võll kulunud. Kuna eelmine omanik oli sõitnud punase küttega seda oli näha kui sai paaki puhastatud.. Ja mull pihustitest ei löö küttet ka ja selleks arvatataksegi et kõrgsurvepump õhtal.
Kasutaja avatar
jüriallese
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.12.2010 14:15 57

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jüriallese »

mull viga lihtne kõrgsurvepumba võll ja mingi plunser õhtal .
priitm
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 15.07.2008 00:45 32

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas priitm »

Tere

ei hakka uut teemat tegema. Mure siis järgmine:
autoks ikka e39 525tds ja vahest käigukastis kostub imeliku kolinat ei ole koguaeg vaid vahest. kolin kaob siis kui siduri pedaal alla muljuda :roll: ja kui uuesti lahti lasen siduri tuleb tagasi jälle.
Sedasi on ta teinud juba pea 2,5a ja ple midagi laiali läinud aga mis seda kolinat võib põhjustada?
Kui keegi oskab õelda siis Suured tänud ette!
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

priitm kirjutas:Tere

ei hakka uut teemat tegema. Mure siis järgmine:
autoks ikka e39 525tds ja vahest käigukastis kostub imeliku kolinat ei ole koguaeg vaid vahest. kolin kaob siis kui siduri pedaal alla muljuda :roll: ja kui uuesti lahti lasen siduri tuleb tagasi jälle.
Sedasi on ta teinud juba pea 2,5a ja ple midagi laiali läinud aga mis seda kolinat võib põhjustada?
Kui keegi oskab õelda siis Suured tänud ette!
seda võib kahemassiline hooratas teha. ja sidurit lahutades siis kaobgi ära.
MaxPayne
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 27.07.2009 10:43 24

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MaxPayne »

Silversi kirjutas:
Genne kirjutas:Tere.

Võibolla sobiks mu küsimus rumalasse teemass, aga siiski..
Nimelt juba teist aastat järjest olen täheldanud, et külmade tulekul hakkab mootor (E34, 2,5 TDS 105kw) imelikult käituma.Pärast käivitumist kuni 20-30 minuti jooksul jätab vahete, isegi sumpast on kuulda, mootor väristab tühikäigul jne. Hiljem, kui kapoti alune on üles soojenenud (mootor soojeneb suht ilusti, kiirest), jääb anomaalia ära, töötab nagu kell.
Siit ka küsimus: kütusefiltri kobaka külge jookseb üks pistik. Kas see on kütuse soojendamiseks? Kui nii, kas ta peaks kogu aeg töötama? Kas teoreetiliselt külm kütus võib tekitada vahelejätmisi mootori töös?

Kui on loll teooria, ärge näkku lööge :)
Mul on täpselt sama jama. Kas said veale jälile?

Teine asi on selline, et kui auto on seisnud 1-2 päeva siis käivitub jube pikalt. ja käima läheb nii, et alguses 1 silinder potsub ja siis järjest tulevad kõik järgi kuni masin käib. Peale seda võin kasvõi kohe välja suretada ja läheb laksust. Kui auto juba 5 minutit kohapeal käinud, hakkab lonkama. pöörded ei kõigu, kuid vähemalt 1 silinder jätab vahele. kui panna jalg õrnalt gaasipedaalile siis kaob koheselt lödistamine ( lisan ~100 rpm) Käivituse puhul on tunne nagu kütus vajuks alla. Etteandepump töötab laitmatult. Ja vahele on pandud ka tagasivooluklapp. Kusjuures peale "pikka" käivitust on alati suur tahmalott maas, kuid kui käib juba siis pole mingit suitsu ega tahma taga. Samuti pole tahma ka siis kui olen korraks juba käima saanud.
Kõrgsurvepump on remonditud ~10000 km. Probleem tekkis peale paagi puhastust. Paagis uus O-tihend ja uued voolikud. Kütuse pealevool on õhuvaba. Samuti on pandud etteandepumbale süüte sissekeeramisel otse vool peale.

Kas pihusti torudes võib veel õhk sees olla (ca 150 km sõidetud peale paagipuhastust)? Kas pihustitorusid võib pihusti juurest käiva mootori puhul lahti keerata?
Said sa korda ja mis viga oli endal autol sama probleem
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Kas mootoril silindri surveid oled mõõtnud?Ja pihusteid kontrollinud(ega ei kuse või midagi).
530d
nael525
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 21.09.2010 00:24 54

turbo lõdvik õline.

Postitus Postitas nael525 »

Autoks 94.a 525 tds 105kw
Turbo lõdvik on õline mis suundub tagasi sisselaskekollektori..
Millest see tuleneb, kas turbo on õhtul omadega?
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: turbo lõdvik õline.

Postitus Postitas BMW 525 »

nael525 kirjutas:Autoks 94.a 525 tds 105kw
Turbo lõdvik on õline mis suundub tagasi sisselaskekollektori..
Millest see tuleneb, kas turbo on õhtul omadega?
oleneb kui palju ta sul õline on ega see ei tähenda et ta sul veel õhtal on. minul on ka praktiliselt kõikidel diislitel natuke õline olnud,ja on õline ka präegusel bmw.
kui mingeid probleeme moótori tõõs pole, siis mina ei soovitaks näppima hakata. sest õeldakse, kui diisel mootor käib siis pole teda mõtet näppima hakata, sest pärast ei käi enam üldse. ja kusjuures see ütlus peab paika :D
nael525
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 21.09.2010 00:24 54

Re: turbo lõdvik õline.

Postitus Postitas nael525 »

BMW 525 kirjutas:
nael525 kirjutas:Autoks 94.a 525 tds 105kw
Turbo lõdvik on õline mis suundub tagasi sisselaskekollektori..
Millest see tuleneb, kas turbo on õhtul omadega?
oleneb kui palju ta sul õline on ega see ei tähenda et ta sul veel õhtal on. minul on ka praktiliselt kõikidel diislitel natuke õline olnud,ja on õline ka präegusel bmw.
kui mingeid probleeme moótori tõõs pole, siis mina ei soovitaks näppima hakata. sest õeldakse, kui diisel mootor käib siis pole teda mõtet näppima hakata, sest pärast ei käi enam üldse. ja kusjuures see ütlus peab paika :D

Kas turbot saab kuidagi kontrollida ka, et kas töötab?
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: turbo lõdvik õline.

Postitus Postitas BMW 525 »

nael525 kirjutas:
BMW 525 kirjutas:
nael525 kirjutas:Autoks 94.a 525 tds 105kw
Turbo lõdvik on õline mis suundub tagasi sisselaskekollektori..
Millest see tuleneb, kas turbo on õhtul omadega?
oleneb kui palju ta sul õline on ega see ei tähenda et ta sul veel õhtal on. minul on ka praktiliselt kõikidel diislitel natuke õline olnud,ja on õline ka präegusel bmw.
kui mingeid probleeme moótori tõõs pole, siis mina ei soovitaks näppima hakata. sest õeldakse, kui diisel mootor käib siis pole teda mõtet näppima hakata, sest pärast ei käi enam üldse. ja kusjuures see ütlus peab paika :D

Kas turbot saab kuidagi kontrollida ka, et kas töötab?
tõõkojas mõõdetakse mingi aparaadiga vist, aga ise saad ka niimoodi.

tean seda et 524td kontrolliti nii et pigistati turbo lõdvik kokku ja siis keegi andis tuure umbes 2800 ja siis pidi turbo lõdvik käte vahel laiali suruma. aga muidu kui selle järgi tunned ka ära et kas sellistel põõretel autol tõmmet on. ja seda ka veel et kui turbo väga pees on siis mootor ei käi eneam õieti ja turbo hakkab uluma ka. tõmme ka puudub ja ajab kõvastyi´musta välja
Vasta