Sai mootorit vahetatud, uus mootor pärines täiskompleksena e36 pealt, sai e34 mootor peale pandud kuid tööle ei hakka bensiinipump, kus tema relee asub???, küsimus andurite kohta, kas e36 ja e34 andurid on samad?? nt e34 olid juures 2 lisa andurit mis käivad mootoriploki külge M8 poldiga kinni, et mis andurid need on, e36 neid ei olnud, ülejäänud andurid jäid e36 omad külge või peaks e34 omad külge kruttima. Kaitsmekarbis otsides bensupumbareleed avastasime, et 2 releed puudu
2 oranzi vahelt 1 puudu valge põhja pealt, valge ja kollase relee vahel 1 tühi koht musta kõrval, mis need releed need on mis puudu
E34 2.0 110kw bensupumba mittetöötamine? KORRAS, TEEMA LUKKU
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
E34 2.0 110kw bensupumba mittetöötamine? KORRAS, TEEMA LUKKU
Viimati muutis volli777, 12.11.2010 16:32 16, muudetud 1 kord kokku.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: E34 2.0 110kw Releed, andurid ja kütusepumba mittetöötamine?
Bensiinipumbarelee peaks mootoriaju kõrval asuma, pruunikat värvi relee. Mootoriploki küljes on siis arvatavasti detonatsiooniandurid. Võib ju ka mingi immo probleem olla kui autod aastast -95 või uuemad...
Üks auto võib olla Siemens-i ja teine Bosch-i süsteemiga..
Üks auto võib olla Siemens-i ja teine Bosch-i süsteemiga..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: E34 2.0 110kw Releed, andurid ja kütusepumba mittetöötamine?
saime täna masinale hääled sisse, jah ajud olid erinevad sai kõik andurid ära vahetatud, aga kütusepumba releele ikkagi vool peale ei tule, et relee aktiveerida, sai proovitud otse ühendada siis toimis. Kust võiks viga otsima hakata, eelmine omanik väitis et auto peale 2 nädalast seismist enam ei käivitunud, siis viis remonti seal kakuti mootor ribadeks(kolvid, kepsud välja) ja nii ta jäigi kuna remondiarve oleks olnud 14k, pigem arvan, et bensupumbarelee oli tookord põhjuseks.
520 110kw 1991a
(vast pole jutt liigasegane)
520 110kw 1991a
(vast pole jutt liigasegane)
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: E34 2.0 110kw Releed, andurid ja kütusepumba mittetöötamine?
Klemmil 30 peab olema pidev toide, olenemata sellest kas süüde sees või väljas. Klemmilt 30 läheb läbi relee kontaktide klemmile 87, sealt läbi kaitsme (nr 23?) bensiinipumbale. Klemmid 85 ja 86 on relee tõmbemähise otsad. Ühele neist(oli vist 86) peab tulema toide süüte sissekeeramisel ja teine saab massi läbi mootori aju. Mootori aju tahab saada pöörlemise signaali, et pump sisse lülitada. Võid proovida ühendada kontroll-lambi klemmide 85 ja 86 vahele ja vaadata, kas mootoriaju üldse üritab pumpa lülitada käivitamisel. Kui aga puudub toide klemmilt 86, siis äkki mingi ise paigaldatud signa jama...
Kogu jutt on siis releel olevate tähistuste kohta, pead täpselt vaatama, millisele klemmile pistikus miski vastab!
Kogu jutt on siis releel olevate tähistuste kohta, pead täpselt vaatama, millisele klemmile pistikus miski vastab!
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: E34 2.0 110kw Releed, andurid ja kütusepumba mittetöötamine?
auto korras ja sõidab
probleem oli signas, katkestus oli tehtud pumbarelee alla, võtsin katkestuse ära ühendasin otse ja hakkas tööle.
TEEMA MINUPOOLT LUKKU
probleem oli signas, katkestus oli tehtud pumbarelee alla, võtsin katkestuse ära ühendasin otse ja hakkas tööle.
TEEMA MINUPOOLT LUKKU
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega