E34 Konditsioneeri/kliima veakoodide tekkepõhjus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

E34 Konditsioneeri/kliima veakoodide tekkepõhjus

Postitus Postitas Rain. »

Tekkis siis huvi, et mis põhjustab E34-jal (530 V8) ajusse kliima/konditsioneeri veakoodide tekkimist.

Hiljuti sai seejuures vahetatud konditsioneer radika juures asuvad kaks tihendit, täitmisavade juures olevad kaks tihendit ning süsteem ka täidetud ja sisse pandud 1,5kg R134a tähistusega külmainet. Enne sai muidugi süsteemi pidavust testitud vaakumi tekitamisega, mis võttis päris kaua aega kuna ei kasutanud selleks lämmastikku nagu enamus konditsioneeri täitjad seda teevad.

Samuti sai paigaldatud uus makk autosse, et võibolla maki paigalduse käigus sai seal konditsioneeri juures midagi kogemata puudutatud või paigast nihutatud.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Aga mis veakoodid siis tekkisid? Ja kuidas need väljenduvad? Käisid diagnostikas?
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Andrez kirjutas:Aga mis veakoodid siis tekkisid? Ja kuidas need väljenduvad? Käisid diagnostikas?
Käisin diagnostikas jah. Kusjuures ise täpselt ei mäleta, mis veakoodidega tegu oli. Aga truumu jutu järgi ei midagi ohtlikku. Võibolla ta ise mäletab täpsemalt ja viitsib neist kirjutada siia.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui koodid saad, siis ma võin öelda, mis neid põhjustab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Ehk on seotud kuidagi mittetöötava jahutusventilaatoriga? Samas eriti ei usu.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ja kui tühjenemisega seotud, siis pidi nii olema, et nn mikropraod ei pruugigi vaakumiga välja tulla. Kui surve taha tuleb, laseb ikka välja.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

priitv8 kirjutas:Kui koodid saad, siis ma võin öelda, mis neid põhjustab.
peab truumu käest järgi küsima kas tal need kuskile salvestusid ka kui laupäeval seal tema juures diagnostis käisin.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Minuteada kliimaseade tühjaksjooksmist veana ei talleta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Aga on neid konditsioneeri/kliima veakoode, mis ajusse tekkida võivad, palju või ainult mõned?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sõltub kliimast. IHKA-l on päris mitu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui ma õigesti mäletan, oli tegu jahutusventilaatori temperatuurilise juhtimisega
Probleemid võivad tekkida soojade ilmadega
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

truumu kirjutas:Kui ma õigesti mäletan, oli tegu jahutusventilaatori temperatuurilise juhtimisega
Probleemid võivad tekkida soojade ilmadega
Mainiks veel, et konditsioneeri ventilaator peale täitmist tööle ei hakanud ning ilmselt on mittetöötamise põhjuseks rikkis ventilaatori takisti. Seega kas ei või need veakoodid sellest just tullagi.

Lisaks sai peale konditsioneeri täitmist konditsioneeri ventilaator jõuga tööle sunnitud, kuid kohe peale tööle hakkamist lõi kaitsme läbi. Sellest tulenevalt ongi mulle öeldud, et see takisti seal konditsioneeri ventika juures läbi.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Jõuga sai ventikas tööle küll aetud aga probleem peitub ikka ventikas kui kaitsme välja käratas. Ka takisti võib nässus olla aga seda ma ei suutnud 100% kaitsmekarbi kaudu välja mõõta ilma el. skeemita.
Kasutaja avatar
soldier86
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
Asukoht: Harjumaa

Re: E34 Konditsioneeri/kliima veakoodide tekkepõhjus

Postitus Postitas soldier86 »

küsimus veakoodide kohta!!!ostsin auto(e39 525 td 07 1997a) ja uurisin varjatud menüüd ja sain siukseid veakoode
838245
878200
BE8800
D78100
C78100
kas keegi oskaks öelda nende tähendusi???otsisin küll foorumis aga null!!!sorry kui ei pane teemasse!! ette tänades!!! ;)
TURBO DIESEL ;)
Vasta