Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nii mure selline.Tagumine parempoolne kummil kulus sisemine külg ära ja viimase 2000km tulid traadid välja,öeldi et problem kaheksa kujuline kont on läbi.Ja tõesti läbi,aga kas ikka on kondid või tuleb teised puksid üle vaadata?Ja millised?Kummid all 235/45R17J8
loll jutt need kaheksa kujulised kondid võid hoopis ära võtta alt ei hakka sellepärast küll mingit moodi kummi sööma pigem on kas õõtsapuksides probleem, silla puksis, rattalaagris või on hoopis mingil avarii tagajärjel ve tugevast löökaugust tingituna õõts ise mingi kraad kõver. See viimane on natuke tõesem kui sul ühte kummi sööb sedasi
omal kaks aastat juba alt ära, taga on 265/40RZ17 rehvid ja mingit vahet küll pole täheldanud kas nad on seal ve mitte, muide nad on ka päris kallid kui korralikke tahta.
alts20 kirjutas:omal kaks aastat juba alt ära, taga on 265/40RZ17 rehvid ja mingit vahet küll pole täheldanud kas nad on seal ve mitte, muide nad on ka päris kallid kui korralikke tahta.
Tubli! Äkki on siis puksid ka juba võlli külge kinni roostetanud? Sest kui Sa auto alt vaatad, siis näed, et ilma nende kaheksateta loksuvad õõtsad piki kinnituspolti paremale-vasakule u. 1.5cm jagu, spetsiaalselt kusjuures.
Aga seda ma tean, et need on tagasilla kõige kallimad jubinad. Alles ostsin isegi uued.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hmm..omal ka need nn. õigenimega T8 sarniirid teevad sihukest tobedat lõginat ja ummis maksavad need mingi 800.-tk praeguse erihinnaga! http://www.bmw.ee/otsing/otsing.phpvaruosa kood on 33321126476
ma kaa algul mõtlesin, et kruvin alt ära aga siis kui hakkasin käega katsuma siis liikus õõts mingi 1cm jagu vähemalt
ja arvata on kui ilma nendeta sõita siis masin ujub ja varsti õõdsa puksid läbi..!?
Sai puksid vahetatud ja uued kummid alla. Hoopis teine tera , sõidetut üle 1500km kaebusi pole ja kummi pole ka veel läinud.Nii et tundub et vajalikud tükid.