e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Nii, mul jama järgmine.
Nüüd veel päris lühikest aega bemariomanike pere liige. Masinaks E39 528 Ia Autoostul sõitis masin just hetk enne kättesaamist carstopist välja, vahetati termostaat ja valati jahutusvedelik sisse, anti veel 3l kaasagi, et kui kuumaks läheb lase õhutusklapidklapid lahti ja vala juurde. Kodus siis valasingi juurde ja õhutasin, sest naljaninad carstopis olid termostaadi korpuse kaane poldidki poolenisti lahti jätnud ja sealt vahelt oli ka välja ajanud. Peale ostu sain suksuga paarsaada kilomeetrit sõita, kui poe ees parklas autos oodates, samal ajal mootor käis ehmatasin poolsurnuks, kui kompuuter hakkas karjuma, et kuumeneb üle, temperatuur juba peaaegu seal punases ja jätsin kohe mootori seisma. Peale seda lasin õhutusklapid lahti ja kenasti nagu auruveduril korstnast seal paar minutit auru tuli. peale seda valasin juurde ja kodus õhutasin veel ja veel ja veel. Siis sain u. 100 km sõita, kui uuesti linnas foori taga üle hakkas kuumenema ja lasin samamoodi sealt paar minutit rõhku välja . Kodus võtsin termostaadi välja, et äkki jama selles, sest vasakpoolne lõdvik ei läinud kuumaks, salongi minevad lõdvikud ka leiged. Puurisin termostaadi auke täis ja panin sisse tagasi, selles viga ei saa enam olla, aga ikka läks kuumaks. Lendasin poodi ja ostsin uue veepumba, et äkki on labad maas vms. Üllatuseks karbist välja võttes old nii uuel, kui ka vanal mis sees oli metallist labade süsteem. Mis sellest, kui uus, siis uus, paningi uue sisse ja õhutasin veel kogu värgi uuesti läbi ja nüüd täna sõitsin 20 km ja keema veel pole läinud aga suure tõenäosusega vist läheb. Mitte, et ma seda ootaks, aga siiani olen seda kolm korda õhutanud ja veepumbas asi ei saanud olla, sest see oli iseenesest korras? (kas saab tõesti sellel veel midagi peale labade olla?) Igaljuhul nüüd nädalavahetusel hakkan jälle tühjalt ringi tiirutama ja ootama ülekuumenemist, sest kuhugi kaugele kindla peale sõita ei riski.
Kui vaid keegi oskaks öelda, miks auto laseb mingi maa sõita ja alles siis läheb keema. Kui oleks kaane tihend ära või miski kaane jama, siis ei saaks ju üldse sõita? Äkki ehk on kusagil mujal mõnes plastikdetailis mõra või hoopis radikas kusagilt lekib või laseb selle õhu uuesti jälle sisse või on midagi hoopis umbes? Igaljuhul oleks vaja teada, kuidas ta selle jahutusvedeliku seal keema laseb, kui õhku ei ole.
Õhutan sellise süsteem järgi:
Külamalt valan paisupaagi ääreni täis ja keeran paisupaagil oleva klapi lahti ja puhun niikaua kuni tuleb klapist ühtlane juga jahutusvedelikku, sama siis ka teisega aga samal ajal keerasin esimese klapi kinni. Siis täitsin paisupaagi ja panin käima, samal ajal soendus põhja ja maksimumiga puhuma, sest siis on kõige paremini ju õhusooja tunda. Kui salongi puhuv õhk hakkas jahedaks minema lasin esimese õhutusklapi(paisupaagipoolne) lahti ja sealt õhk välja ja uuesti kinni. Siis teine klapp lahti(termostaadi poolne) ja sealt ka niikaua õhku välja kuni tuleb ühtlane juga jahutusvedelikku ja jälle kinni. Samas vahepeal jahutusvedelikku juurde valades ei tohtinud termostaadipoolset klappi lahti keerata, sest sealt tõmbas uuesti õhu sisse. Niimoodi muudkui valasin juurde ja vaheldumisi lasin õhku klappidest välja kuni enam salongi õhk jahedaks ei läinud. Kõik lõdvikud ka peale õhutamist nüüd kuumad.
Nüüd veel päris lühikest aega bemariomanike pere liige. Masinaks E39 528 Ia Autoostul sõitis masin just hetk enne kättesaamist carstopist välja, vahetati termostaat ja valati jahutusvedelik sisse, anti veel 3l kaasagi, et kui kuumaks läheb lase õhutusklapidklapid lahti ja vala juurde. Kodus siis valasingi juurde ja õhutasin, sest naljaninad carstopis olid termostaadi korpuse kaane poldidki poolenisti lahti jätnud ja sealt vahelt oli ka välja ajanud. Peale ostu sain suksuga paarsaada kilomeetrit sõita, kui poe ees parklas autos oodates, samal ajal mootor käis ehmatasin poolsurnuks, kui kompuuter hakkas karjuma, et kuumeneb üle, temperatuur juba peaaegu seal punases ja jätsin kohe mootori seisma. Peale seda lasin õhutusklapid lahti ja kenasti nagu auruveduril korstnast seal paar minutit auru tuli. peale seda valasin juurde ja kodus õhutasin veel ja veel ja veel. Siis sain u. 100 km sõita, kui uuesti linnas foori taga üle hakkas kuumenema ja lasin samamoodi sealt paar minutit rõhku välja . Kodus võtsin termostaadi välja, et äkki jama selles, sest vasakpoolne lõdvik ei läinud kuumaks, salongi minevad lõdvikud ka leiged. Puurisin termostaadi auke täis ja panin sisse tagasi, selles viga ei saa enam olla, aga ikka läks kuumaks. Lendasin poodi ja ostsin uue veepumba, et äkki on labad maas vms. Üllatuseks karbist välja võttes old nii uuel, kui ka vanal mis sees oli metallist labade süsteem. Mis sellest, kui uus, siis uus, paningi uue sisse ja õhutasin veel kogu värgi uuesti läbi ja nüüd täna sõitsin 20 km ja keema veel pole läinud aga suure tõenäosusega vist läheb. Mitte, et ma seda ootaks, aga siiani olen seda kolm korda õhutanud ja veepumbas asi ei saanud olla, sest see oli iseenesest korras? (kas saab tõesti sellel veel midagi peale labade olla?) Igaljuhul nüüd nädalavahetusel hakkan jälle tühjalt ringi tiirutama ja ootama ülekuumenemist, sest kuhugi kaugele kindla peale sõita ei riski.
Kui vaid keegi oskaks öelda, miks auto laseb mingi maa sõita ja alles siis läheb keema. Kui oleks kaane tihend ära või miski kaane jama, siis ei saaks ju üldse sõita? Äkki ehk on kusagil mujal mõnes plastikdetailis mõra või hoopis radikas kusagilt lekib või laseb selle õhu uuesti jälle sisse või on midagi hoopis umbes? Igaljuhul oleks vaja teada, kuidas ta selle jahutusvedeliku seal keema laseb, kui õhku ei ole.
Õhutan sellise süsteem järgi:
Külamalt valan paisupaagi ääreni täis ja keeran paisupaagil oleva klapi lahti ja puhun niikaua kuni tuleb klapist ühtlane juga jahutusvedelikku, sama siis ka teisega aga samal ajal keerasin esimese klapi kinni. Siis täitsin paisupaagi ja panin käima, samal ajal soendus põhja ja maksimumiga puhuma, sest siis on kõige paremini ju õhusooja tunda. Kui salongi puhuv õhk hakkas jahedaks minema lasin esimese õhutusklapi(paisupaagipoolne) lahti ja sealt õhk välja ja uuesti kinni. Siis teine klapp lahti(termostaadi poolne) ja sealt ka niikaua õhku välja kuni tuleb ühtlane juga jahutusvedelikku ja jälle kinni. Samas vahepeal jahutusvedelikku juurde valades ei tohtinud termostaadipoolset klappi lahti keerata, sest sealt tõmbas uuesti õhu sisse. Niimoodi muudkui valasin juurde ja vaheldumisi lasin õhku klappidest välja kuni enam salongi õhk jahedaks ei läinud. Kõik lõdvikud ka peale õhutamist nüüd kuumad.
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Õhutamine käib täiesti külmast peast ja mittetöötava mootoriga.
Kasuta otsingut ja leiad päris palju vasteid.
Ära ehmata,kui ükskord sul jälle keema kipub minema.
Kasuta otsingut ja leiad päris palju vasteid.
Ära ehmata,kui ükskord sul jälle keema kipub minema.
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Ega siin muud üle ei jää, kui et emeksisse ära.
BMW E28 524td
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Siis oled küll rahakas vend, kui peale igat viga, mis autol esineb sellega kohe emeksisse sõidad. Järgmine kord ehk sõidad minu hoovi peale, maksan sulle tsipa rohkem, kui mehed emeksis!Steven89 kirjutas:Ega siin muud üle ei jää, kui et emeksisse ära.
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Hmm...kuidas saab õhutada nii, et termostaat avanenud pole? Siiani olen aru saand nii, et õhutamine käib ikka töösooja mootoriga, niiet termostaat on avanenud ja jahutusvedelik "suurel ringil".freddy21 kirjutas:Õhutamine käib täiesti külmast peast ja mittetöötava mootoriga.
Kasuta otsingut ja leiad päris palju vasteid.
Ära ehmata,kui ükskord sul jälle keema kipub minema.
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Loe manuali.xrax kirjutas:Hmm...kuidas saab õhutada nii, et termostaat avanenud pole? Siiani olen aru saand nii, et õhutamine käib ikka töösooja mootoriga, niiet termostaat on avanenud ja jahutusvedelik "suurel ringil".freddy21 kirjutas:Õhutamine käib täiesti külmast peast ja mittetöötava mootoriga.
Kasuta otsingut ja leiad päris palju vasteid.
Ära ehmata,kui ükskord sul jälle keema kipub minema.
Ps teiseks järgminekord kui termostraati vahetad siis vaata seda plastik termostraadi korpust.Seal auk sees olemas mis ühendab suurt ja väikest ringi.Ning,et õhk veel kätte saada korralikult siis bmwl on olemas elektriline lisa veepump mis jahutusvedelikku ringi ajab.Teiseks ,soenedes jahutusvedeliku omadused ja ruumala muutub seega ei pruugi sa üldsegi kõike õhku kättesaada.
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
kui ta sul just kohapeal käies keema tahab minna, siis kontrolli ventika termosidur ka üle
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
freddy21 kirjutas:Loe manuali.xrax kirjutas:Hmm...kuidas saab õhutada nii, et termostaat avanenud pole? Siiani olen aru saand nii, et õhutamine käib ikka töösooja mootoriga, niiet termostaat on avanenud ja jahutusvedelik "suurel ringil".freddy21 kirjutas:Õhutamine käib täiesti külmast peast ja mittetöötava mootoriga.
Kasuta otsingut ja leiad päris palju vasteid.
Ära ehmata,kui ükskord sul jälle keema kipub minema.
Ps teiseks järgminekord kui termostraati vahetad siis vaata seda plastik termostraadi korpust.Seal auk sees olemas mis ühendab suurt ja väikest ringi.Ning,et õhk veel kätte saada korralikult siis bmwl on olemas elektriline lisa veepump mis jahutusvedelikku ringi ajab.Teiseks ,soenedes jahutusvedeliku omadused ja ruumala muutub seega ei pruugi sa üldsegi kõike õhku kättesaada.
Ahnii on lood! Kas siis süüde peaks ikkagi sees olema, et see lisapump töötaks? Kontrollisin selle korrasolekut ka peale esimest keemaminekut ja see uriseb küll, kui toite otse taha panin.
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Termosidur korras, töösoojalt proovisin seda rullis ajalehega peatada, aga ei õnnestunud ja kui temp. juba sinna 88- 90 juurde läheb, siis gaasi vajutades teeb vent umbes 5 sekki kõvasti tööd, siis kaob tagant ja temp kukub jälle umbes 5 kraadi võrra alla.enn1 kirjutas:kui ta sul just kohapeal käies keema tahab minna, siis kontrolli ventika termosidur ka üle
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline