525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Milleks lisandeid üldse kasutada? Vaevalt, et see eelmainitu kütuse kütteväärtust tõstab, seega igasugusest kütusesäästmisest küll rääkida ei saa.
Aga etiketi järgi teeb küll imesid.
Aga etiketi järgi teeb küll imesid.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus Tartus saaks silindrite surved ära mõõta hea hinnaga?
tühikäigul mootor tõmbleb ikka. Käima minek on tiptop, trassil ka liigub norm , aga vot tühikäik tõmbleb.
Kui süütenurk ja kütuse kogus vähe vale on siis see teda veel nii tõmblema ei peaks panema? et tõenäoliseim variant on ikka pumbapea?
tühikäigul mootor tõmbleb ikka. Käima minek on tiptop, trassil ka liigub norm , aga vot tühikäik tõmbleb.
Kui süütenurk ja kütuse kogus vähe vale on siis see teda veel nii tõmblema ei peaks panema? et tõenäoliseim variant on ikka pumbapea?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui tühikäigul väristab kõvasti siis võib kahtlustada liigset pritsekogust.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tahomeeter ka natuke tõmbleb ja autokeret ka loksutab...
Kui aga mõne pihustitoru stutsi lahti lasen siis muutub töö palju ühtlasemaks küll. justkui oleks liigasuur surve või kütust liiga palju. Kui aga kütet lahjemaks panen siis ei lähe enam käima õieti ja ilgelt uimaseks jääb...
Kui aga mõne pihustitoru stutsi lahti lasen siis muutub töö palju ühtlasemaks küll. justkui oleks liigasuur surve või kütust liiga palju. Kui aga kütet lahjemaks panen siis ei lähe enam käima õieti ja ilgelt uimaseks jääb...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Uuemal 994 pumbal võib olla, sest kui panna näiteks 2 mg/hub siis hakkab mootor vägagi tõmblema, kuigi pöörded on normis veel. Kui ikka väga üle, siis viskab pöörded piirajani ja kõik.
Kas mootor teeb mingit kõlinat? Vaata kas sumpast tuleb heitgaase ühtlaselt või nagu tatistab?
Võib vabalt olla mõni kalpp ära, või siis jaoturpea jupsib.
Kas mootor teeb mingit kõlinat? Vaata kas sumpast tuleb heitgaase ühtlaselt või nagu tatistab?
Võib vabalt olla mõni kalpp ära, või siis jaoturpea jupsib.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui mina oma pumba pea asendiga jamasin, siis oli küll nii, et kui pumbapea oli liigselt kabiini pool, siis mootoripöörded olid kõrged (1000-1100) gaasi vajutades ei tulnud pöörded kohe kiirelt maha ja tühikäigul mootor värises, ei töötanud ühtlaselt.diislijoodik kirjutas:Diislil tähendab liigne pritsekogus automaatselt kõrgemaid pöördeid- seega vale kahtlus. Liigne värin saab tuleneda vaid mootori ebaühtlasest tööst erinevates silindrites mingil põhjusel (erinev kompressioon, surveaste, pritsekogus) või liiga varasest pritsenurgast.
Seda pead tuleb liigutada üliminimaalselt. 1mm on juba suur muutus. Kui liiga auto nina pool pea, siis ei lähe pöördesse enam korralikult, või üldse mitte.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul 994 koostöös DDE2.1 Mul aju hoiab pöördeid kenasti paigas. Ainult siis kui täitsa lõppu lüüa viskab piirajasse laksust. Ei jää pöörded 1000 juurde. Vanemad ajud DDE2.1k2.0 Nendel peaks nii olema, et kui pritsekogust suurendada, siis tõstab pöördeid. Kui keegi ei usu et mul pöördeid paigas hoiab, siis tulgu vaadaku. Võin koputada seda kaant kuni näit on juba 0mg'/hub kohta. Mootor väriseb jõhkralt, aga pöörded on ikka 750.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Potentsiomeeter on vanadelpumpadel. 994 pumbal on juba induktiivsuse peal ülesse ehitatud elektroonika. Sellest ka uus aju soft ja mõningad erinevused mootori käitumise pumba kaane liigutamisel.
Diiselpeldiku osas on sul täiesti õigus. Korralike tds-e liigub väga vähe. Enamik teeb oma viimaseid hingetõmbeid. S****a pooleks püsivad veel koos. Samas kui mootor korras ja pump ka siis on väga hea liikur. Minek mõnus, automaadiga sõit on sujuv, küttekulu kohta ka pole midagi ette heita. Kui ise sõidaks 525i-ga siis võrreldes tds-iga on juba küttekulus jämedalt 4l 100km kohta vahet. Kunagi arvestasin, et see raha, millega olen teinud mootorit paremaks, oleks minu läbisõidu juures läinud 525i le kütte ostmiseks. Nüüdeseks on hea ja korras masin. Kavatsen veel paar aastat sellega ringi liigelda. Uut diislit väga ei igatse. Common raili pole just eriti odav pidada, eriti neid, mida siin müüakse. Enamikel etteande pumbad sodid. Mõni pihusti siia sinna. Paljalt küttesüsteemi korrastamisele kulub see raha, mille eest saaks tds seada heasse korda.
Kiskus OT-ks, aga m51 on äraütlemata lihtne mootor, mis ei ole üle kuhjatud elektroonikaga. Vead on tüüpilised ja kõigist siin juba laterdatud, nii et vähe ei ole. Tüüpilised vead on aga omakorda tingitud suurtest läbisõitudest 400-500k.
Diiselpeldiku osas on sul täiesti õigus. Korralike tds-e liigub väga vähe. Enamik teeb oma viimaseid hingetõmbeid. S****a pooleks püsivad veel koos. Samas kui mootor korras ja pump ka siis on väga hea liikur. Minek mõnus, automaadiga sõit on sujuv, küttekulu kohta ka pole midagi ette heita. Kui ise sõidaks 525i-ga siis võrreldes tds-iga on juba küttekulus jämedalt 4l 100km kohta vahet. Kunagi arvestasin, et see raha, millega olen teinud mootorit paremaks, oleks minu läbisõidu juures läinud 525i le kütte ostmiseks. Nüüdeseks on hea ja korras masin. Kavatsen veel paar aastat sellega ringi liigelda. Uut diislit väga ei igatse. Common raili pole just eriti odav pidada, eriti neid, mida siin müüakse. Enamikel etteande pumbad sodid. Mõni pihusti siia sinna. Paljalt küttesüsteemi korrastamisele kulub see raha, mille eest saaks tds seada heasse korda.
Kiskus OT-ks, aga m51 on äraütlemata lihtne mootor, mis ei ole üle kuhjatud elektroonikaga. Vead on tüüpilised ja kõigist siin juba laterdatud, nii et vähe ei ole. Tüüpilised vead on aga omakorda tingitud suurtest läbisõitudest 400-500k.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kasutaja, kes rootsist taastatud kõrgsurve pumba tellis, oli minu mäletamist mööda kasutaja Lauri_L
Hinnaks mälu järgi 10 000.- ning pärast kanti 2500.- tagasi kui oma vana pumba neile saatis. Otsisin ka teema välja kuid antud info on sealt kadunud http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=41504
Hinnaks mälu järgi 10 000.- ning pärast kanti 2500.- tagasi kui oma vana pumba neile saatis. Otsisin ka teema välja kuid antud info on sealt kadunud http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=41504
"Raha"
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas kellelgi on aimu kust uus pump tellida? Ainult UM ja 25000kr? Või pumbapea, keegi kunagi mainis, et uue saab 5000ga..aga kadunud see isik nagu tina tuhka.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jaoturpea uus 5,5k, etteandepump 800. Allikaks Stikke OÜ. http://www.diisel.eeananass kirjutas:Kas kellelgi on aimu kust uus pump tellida? Ainult UM ja 25000kr? Või pumbapea, keegi kunagi mainis, et uue saab 5000ga..aga kadunud see isik nagu tina tuhka.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mulle jäi natuke segaseks, et "pead ja kaaned," mis kuulub kaane alla?diislijoodik kirjutas: Selle pika ja lohiseva loo võiks lõpuks edukalt sulgeda, nentides, et kütusepumpade plunžripaarid ehk nn pead ja kaaned on kulumaterjal ja kellel auto nöögib, pange mõlemad korraga uued või muretsege korralik garantiiga kapremonditud pump. Selle juures tehke ka kütusepaak lõpuks saastast puhtaks ja pange uus filter.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
5.8k mõtlesid? keegi on ostnud ka seda, et kuidas on ja kestab? Siis ju puha lill see elu, kui sellise raha eest saab lonkava M51 korda, sest muud viga minu teada ei tohiks sellel pumbal olla kui ainult nn "pea". (endal ei lonka aga igaks juhuks, hea teada).sander k kirjutas:Jaoturpea uus 5,5k, etteandepump 800. Allikaks Stikke OÜ. http://www.diisel.eeananass kirjutas:Kas kellelgi on aimu kust uus pump tellida? Ainult UM ja 25000kr? Või pumbapea, keegi kunagi mainis, et uue saab 5000ga..aga kadunud see isik nagu tina tuhka.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eip. Kui küsisin, siis prouad leti taga kohe kärmelt 5,5. Võibolla hinnad nüüd tõusnud. Jaoturpeas oleks vaja tegelt plunser ära vahetada. Seda peaks uurima kust saada ja mis hinnaga.
Päritolu kohta ei tea miskit kosta.
Vanematel pumpadel on kaks viga, soojalt kehva käivitumist põhjustab kulunud plunser jaoturpeas. Lahenduseks pakutakse uut jaoturpead. Tühikäigu lonkamise vastu aitab uus elektroonika pea.
994 pumbal jääb ainult jaoturpea. Nagu enne mainisin siis sellel tüübil on eletroonika ehitatud induktiivsusele ülesse, mitte kuluvale potentsiomeetrile.
Päritolu kohta ei tea miskit kosta.
Vanematel pumpadel on kaks viga, soojalt kehva käivitumist põhjustab kulunud plunser jaoturpeas. Lahenduseks pakutakse uut jaoturpead. Tühikäigu lonkamise vastu aitab uus elektroonika pea.
994 pumbal jääb ainult jaoturpea. Nagu enne mainisin siis sellel tüübil on eletroonika ehitatud induktiivsusele ülesse, mitte kuluvale potentsiomeetrile.
Viimati muutis sander k, 22.03.2010 18:37 41, muudetud 1 kord kokku.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ok, aga M51 pumba ainuke tüüpviga peakski see plunser olema eks, kas see müüdav pump sobib ka 95a autole, ehk siis see on 994 lõpuga pump?sander k kirjutas:Eip. Kui küsisin, siis prouad leti taga kohe kärmelt 5,5. Võibolla hinnad nüüd tõusnud. Jaoturpeas oleks vaja tegelt plunser ära vahetada. Seda peaks uurima kust saada ja mis hinnaga.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selle raha eest saad ainult pumbale uue jaoturpea. Sealt kust pihusti torud välja tulevad. 800 eest pakuti kõrgsurvepumba see olevat etteandepumpa, kuigi see ei ole just eriti kuluv osa. Tutikas 994 pump on ikka väga kirves.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sain aru, mõtlesin pigem seda, kas see 5.8k maksev "pea" sobib nii vanale kui uuele pumbale(92vs95a auto). See jaoturpea parandab ikka pöörete kõikumised jms, eks?sander k kirjutas:Selle raha eest saad ainult pumbale uue jaoturpea. Sealt kust pihusti torud välja tulevad. 800 eest pakuti kõrgsurvepumba see olevat etteandepumpa, kuigi see ei ole just eriti kuluv osa. Tutikas 994 pump on ikka väga kirves.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jaoturpea parandab soojalt kehva käivituse.
Pumba elektroonika või kaan nagu osad ütlevad parandab pöörete kõikumise.
95 hakati panema peale uuema elektroonikaga pumpasid. 994 lõpuga.
995 ja 993 lõpuga pumpadel on peal see vana potentsiomeetriga elektroonika, millel tekib pöörete kõikumine ja välja suremine.
995 ja 993 saab ka panna 994 elektroonika peale, aga seda peab vahetama koos DDE-ga. Probleemiks osutub immobilaiser, mis oleks vaja ära disablida.
Pumba elektroonika või kaan nagu osad ütlevad parandab pöörete kõikumise.
95 hakati panema peale uuema elektroonikaga pumpasid. 994 lõpuga.
995 ja 993 lõpuga pumpadel on peal see vana potentsiomeetriga elektroonika, millel tekib pöörete kõikumine ja välja suremine.
995 ja 993 saab ka panna 994 elektroonika peale, aga seda peab vahetama koos DDE-ga. Probleemiks osutub immobilaiser, mis oleks vaja ära disablida.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul selline jama, et kui mootor soe ja lasta mootor pöördesse siis pöörete langemisel lööb korraks pöörded u. 500 peale(mõnikord sureb välja), käib jõnks läbi ja siis lähevad u.700 peale kus nad ka muidu tühikäigul on. kuigi seda jõnksumist tulede ja puhuri lülitamisega on ka ette tulnud siis see pöördest alla tulemise jõnks on koguaeg. käivitamisega probleeme pole
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ehk et odavat lahendust asjale vist ei ole ja tuleks vahetada pumba pead ja kaaned või kogu krempel.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas kellelgi laenuks on võimalik anda töötavat 995 või 993 pumbakaant?
võin mingi summa sümboolse ka maksta või kaane omanik võib ise juures olla kui kardab et ma miskit sahkermahker teha plaanin
Tahaks veenduda et kas ikka on kaaneviga või mõni muu jama....
võin mingi summa sümboolse ka maksta või kaane omanik võib ise juures olla kui kardab et ma miskit sahkermahker teha plaanin
Tahaks veenduda et kas ikka on kaaneviga või mõni muu jama....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täna sõites hakkas kyttepump vilisema. Kuulda on et tagant tuleb. Mida gaasi rohkem seda kõvemaks vilini muutus.
Mis viga võib olla? Kas pump minekul või midaqi muud?
Mis viga võib olla? Kas pump minekul või midaqi muud?
Hyppa kaevu - Peldik!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks 525tds e39
Soojalt tahab auto ikka väga pikk käiiamist ~10s.- pole ise näinud et mõni nii kaua käivituks. Isegi siis käivitub kaua kui mootors seisata ja kohe uuesti käivitada ~5s. Kui käib siis ühtlaselt. Käima läheb ka kuidagi imelikult, mitte ei viska pöörded kohe ülesse vaid lähekis nagu sujuvalt.
Kapoti all, küttevoolikus on näha päris suurt õhumulli, kuid pump tundus kuiv olevat ja diisli haisu ka ei tundnud. Sõites oli ka kuidagi uimane, enne kuni turbot taga ei olnud ei reageerinud gaasipedaal üldse nii nagu võiks. Külmalt pidid väidetavalt normaalselt käivituma. Pumpa olevat proovitud remontida/vahetatud vms.
Kuna soov seda osta, siis sellepärast ongi nii umbmäärane jutt. Kas tõesti pump nii kulunud, või võib tegu olla ka millegi muuga? Tavaliselt isegi kui pump väga kulunud, siis koheselt peale mootori seiskamist peaks ikka enam-vähem normaalselt käivituma?
Soojalt tahab auto ikka väga pikk käiiamist ~10s.- pole ise näinud et mõni nii kaua käivituks. Isegi siis käivitub kaua kui mootors seisata ja kohe uuesti käivitada ~5s. Kui käib siis ühtlaselt. Käima läheb ka kuidagi imelikult, mitte ei viska pöörded kohe ülesse vaid lähekis nagu sujuvalt.
Kapoti all, küttevoolikus on näha päris suurt õhumulli, kuid pump tundus kuiv olevat ja diisli haisu ka ei tundnud. Sõites oli ka kuidagi uimane, enne kuni turbot taga ei olnud ei reageerinud gaasipedaal üldse nii nagu võiks. Külmalt pidid väidetavalt normaalselt käivituma. Pumpa olevat proovitud remontida/vahetatud vms.
Kuna soov seda osta, siis sellepärast ongi nii umbmäärane jutt. Kas tõesti pump nii kulunud, või võib tegu olla ka millegi muuga? Tavaliselt isegi kui pump väga kulunud, siis koheselt peale mootori seiskamist peaks ikka enam-vähem normaalselt käivituma?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pakuks et mõni pihusti läbi.(Käivituse kohapealt)
Viimati muutis TimoA, 27.03.2010 08:55 29, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui sõites on väga uimane, siis 90% on kindel et õhulugeja on kutu.
Käivitumis probleemile ütleks, et pump võib vägga paigast olla. Näiteks süütenurk hiline ja pritsekogus väike. Mõistlik oleks käia ja lasta arvuti taha ühendada ja ära kontrollida need asjad. Sellise veaga autot ostes tuleb remont kindla peale suht kulukas.
Käivitumis probleemile ütleks, et pump võib vägga paigast olla. Näiteks süütenurk hiline ja pritsekogus väike. Mõistlik oleks käia ja lasta arvuti taha ühendada ja ära kontrollida need asjad. Sellise veaga autot ostes tuleb remont kindla peale suht kulukas.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga mis võib tingida õhu süsteemi? Ebatihe torustik? Etteande pump? Või veel midagi?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Peale nende veel üks kulunud rõngastihend etteandepumba juures.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
auto sureb välja kui gaasipedaal lahti lasta ja pöörded kukuvad. kuna nüüd olen autoga rohkem saanud ringi liikuda siis olen tähele pannud et see juhtub ainult siis kui temp. seier ei ole veel keskele jõudnud. kui mootor on täiesti soe siis enam välja ei sure..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ni, ja mul jälle uus probleem ja kuhjaga küsimusi
Ca 30 km sai ilusti sõita, peale seda oli sinise suitsu pilv taga. Kui korralikult gaasi anda siis korraks lööb suht jõhkra sinise suitsupilve üles, peale seda on natuke aega puhas. (nagu köhiks lõõrid puhtaks).
kui ühtlase gaasiga sõita maanteel siis on pidevalt õrn sinine suits taga. Millest selline käitumine?
Ise mõtlesin et äkki turbo läks ja nüüd lööb õli läbi turbo silindritesse, aga kas siis ei peaks mitte olema must suits?
Tühikäik on enamvähem ok, kiirendab ka minumeelest nii nagu ennegi.
Kas võib olla et süüde läks kuidagimoodi liiga hiliseks või varaseks?
Ca 30 km sai ilusti sõita, peale seda oli sinise suitsu pilv taga. Kui korralikult gaasi anda siis korraks lööb suht jõhkra sinise suitsupilve üles, peale seda on natuke aega puhas. (nagu köhiks lõõrid puhtaks).
kui ühtlase gaasiga sõita maanteel siis on pidevalt õrn sinine suits taga. Millest selline käitumine?
Ise mõtlesin et äkki turbo läks ja nüüd lööb õli läbi turbo silindritesse, aga kas siis ei peaks mitte olema must suits?
Tühikäik on enamvähem ok, kiirendab ka minumeelest nii nagu ennegi.
Kas võib olla et süüde läks kuidagimoodi liiga hiliseks või varaseks?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui turbo on sooda siis hakkab puksi vahelt õli ajama sisselaskesse läbi cooleri. Peale sellist üritust on cooler ka korralikult õi täis. Kontrollida saad nii, et võtad turbolt vooliku otsast ja kontrollid nii risti kui ka pikilõtku Kui ristilõtk on tuntav siis võib turbot kahtlustada.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC