1. leht 2-st

E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 04.04.2010 21:45 50
Postitas urx911
Kas on selline asi mõeldav, nagu pealkirjas. Nimelt jääb kõikjalt silma, et selle konkreetse mudeli nelivedu on jama ja sellega häda kui palju. Sellest ka küsimus, et kas on võimalik ja otstarbekas seda teha?? Plaan osta 330xd, aga ei tahaks jännata selle neliveoga kui kõiksugu jamad kummitava hakkavad.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 04.04.2010 22:04 00
Postitas Jan_Ar
Miks sa plaanid siis xd-d osta? Müstika minu jaoks. Osta kohe tagaveoline, mitte ära leiuta jalgratast.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 10:11 51
Postitas urx911
Ei ole sellitele tingimustele vastavat 330d müügis mida oleksin nõus ostma, sellest ka ülaloelv küsimus.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 10:18 06
Postitas ratteh
Üks ajuvabamaid ideid üldse minuarust :D

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 10:26 56
Postitas ankruman85
Kannata siis natuke aega küll tuleb müüki .

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 10:28 50
Postitas urx911
Eks ma sellepärast uuringi, et kas tasub selline ettevõtmine ära, või läheb liiga kalliks.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 20:02 34
Postitas Jarlo
mis tingimustele vastavat 330d otsid, et seda raske leida on?
Jäta ikka xd nendele, kes seda reaalselt ka vajavad ja hinnata oskavad :)

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 20:30 38
Postitas urx911
Küsimus on, et kas on teostatav ja mõeldav. Muu siin juures ei huvita.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 20:39 12
Postitas jjanno
Tere

Küsiks, et mis siis need nii suured hädad on nelikveol, et teevad ta tagaveost kehvemaks?
Muidu ei oska ju keegi Sulle vastata kas need hädad ka ära kaovad, kui esievo "välja lülitad". Näiteks amordid on x'l teistsugused ning isegi kui Sa esisilla veo välja lülitad, siis amordid jäävad ikka teistsuguseks. Ei ole väga detailideni kursis E46 varuosadega, kui E30'l olid minu mäletamist mööda x'i vedrustuse varuosade hinnad oluliselt kõrgemad kui tavalised.

Ehk siis mis on see jube häda, millest loodad lahti saada?

jJanno

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 05.04.2010 20:48 21
Postitas J1anno
Kui automaadi vennad vahetavad käigukaste manuaalide vastu, siis mis sellel küsimusel nii viga on, et paljudele pähe ei mahu?

Nagu ma aru saan, siis inimene ostaks 330xd et mitte seda kohe tagaveoliseks teha.
Vaid siis kui nelivedu pekki läheb.

Iseenesest muidugi väga huvitav küsimus.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 00:31 55
Postitas Tiit
Kui sul kliimaseade pekki läheb kas siis on otstarbekas tuua klappide juurest nöör salongi, et seda niisama reguleerida sest kliima remont on keeruline ja kallis? Neliveolisest autost tagaveoline teha on otstarbekohane siis kui tahad hullult driftida selle saaniga mis sul õues vedeleb aga osta 4 veoline selleks, et see teha tagaveoliseks??? Meil ju firmasid küll kes vastavalt soovile sulle auto tarnivad välisriikidest.


Ja kui varemalt pritsung otsad andis siis sai sinna ju karbussi ka peale ehitada, mitte ainult automaati manuaaliks teha.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 08:47 39
Postitas ratteh
Sillaosad on ju kõik erinevad sel ja huisnaajet mis modimist sa tegema peaksid sellejaoks, et X tagaveoliseks saada...

Mõistlikum on see palju rariteetsem X variant X-i kujul alles jätta. See ümbertegemisraha pane kõrvale ja hoia X-i hoolduskulude katteks...

Usu mind sul on palju kõvem tunne X-iga ringi rallida kui tagaveoliseks ümbertehtud X-iga :D

Pane parem siia oma nõudmised ja aitame sulle ehk õige auto leida...

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 15:33 01
Postitas urx911
Kogu seda teemat kirjutades mõtlesin sellise http://www.auto24.ee/used/704026 liiklusvahendi peale. Kuna aga 330d samasuguse varustusega samas hinnas ei ole, siis tekkiski küsimus, mis esimeses postituses.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 15:56 44
Postitas ummy
Ma arvan, et inimene suudab ise otsustada millise auto ta ostab.
Minu meelest võiks rohkem pühendada tõstatatud küsimusele vastamisega. :)
huvitaks ennastki see tehniline pool.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 17:49 39
Postitas Maile
Ma ei usu, et see eriti lihte on.. ajud kardaanid, poolassid, vahekastid jne võib tulla ootamatusi, seda peaks tegema keegi kes X'i hingeelu läbi ja lõhki teab. Nii uuel autol on seda eletroonilist jura nii palju juba peal. Tuttaval oli E30 iX suveks keeras alati esimesed poolassid välja ja korras :mrgreen:

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 18:38 44
Postitas urx911
Eks see põhiline mõte oligi, et kas piisab kui eraldada esisilda vedavad osad.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 06.04.2010 20:12 07
Postitas MartenL
Mihkel_O kirjutas:Nii, käisin vaatamas täna seda: http://www.auto24.ee/used/684478
Eile leppisin Pärnu UMi 24 punkti testi aja kokku ja tulemus oli see, et maksin omast taskust selle 1100.- aga võitsin pääris mitukümmend tuhat remondiraha. Ausõna, kui testi poleks lasknud teha, siis oleks mina selle auto ära ostnud. V.a. mõned iluvead, pagasiruumi põhjakatte puudumine ja kerge vibra alates 90km/h, ei suutnud mina mingeid vigu tuvastada. Noh, kuna test oli ees, siis ma ka väga ei pidanud süvenema ja nagu ikka, ostja on pime. Auto nagu käitus teepeal igati hästi, mingeid kolinaid ei kuulnud, kuigi omanik mainis tagant mingit kolksu, sisu ei olnud uus aga 9a. auto kohta väga korralik, nelivedu ja kast toimetasid. 24punkti testi tulemus oli selline, et lisaks täidetavale vormile oli lisa a4 tihedalt vigu täis listitud. Andsin selle omanikule järelemõtlemise aineks, aga sealt mõned olulisemad kohad:
1. Turbol lekib õli jõhkralt (mehaaniku sõnad)
2. Roolilatil väga suur loks
3. eelsüüteküünaldel mingi viga sees
4. eest üks kont, šarniirid, taga puksid + veel pudipadi sillajuppe
5. kliima tühi
6. luugi klaas ei käi lahti
7. Pidurivoolikud
Karta on, et omanik midagi ette ei võta ja potentsiaalseid huvilisi vigadest ei teavita ning see auto läheb sellisena ka müüki. On selline tunne kohe, sest pärast minu "ei" sõna ta juba kelkis, et pole hullu, täna tuleb keegi lausa soomest autot vaatama.
Minu meelest oli see seesama auto. Ei tea miks antud lingilt seda enam ei näe.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 07.04.2010 12:34 30
Postitas maestro
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=96979
Siit samast foorumist tagaveoline sõiduk, varustust ka nagu on :roll:
Lisaks tegemised ja ajalugu mingil määral kontrollitav :)

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 08.04.2010 08:24 55
Postitas Jarlo
maestro kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=96979
Siit samast foorumist tagaveoline sõiduk, varustust ka nagu on :roll:
Lisaks tegemised ja ajalugu mingil määral kontrollitav :)
maestro juba jõudis seda teha (sarnase varustusega auto näite tuua), mida ma ise teha ei tahtnud....kuna tegemist minu autoga. Moraal on, et leiab küll korraliku varustusega tagaveolisi 330 diisleid.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 18.04.2010 22:04 37
Postitas rando87
Aga seletage lollile,mis sellel BMW neliveol siis viga on?
Endalgi plaan osta 330xd... Olen ka varem kuulnud jutte neliveost,mis pole olnud positiivsed...
Minu kindel soov on nelivedu,lasiks meeldib 3-ne diisel... Mis tal siis viga on sellel neliveol...
Tuleb tõesti audi poole vatama hakata või suudate mind ümber veenda?

Ettetänades,Rando

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 19.04.2010 10:33 12
Postitas Raivo
rando87 kirjutas:Aga seletage lollile,mis sellel BMW neliveol siis viga on?
Endalgi plaan osta 330xd... Olen ka varem kuulnud jutte neliveost,mis pole olnud positiivsed...
Minu kindel soov on nelivedu,lasiks meeldib 3-ne diisel... Mis tal siis viga on sellel neliveol...
Tuleb tõesti audi poole vatama hakata või suudate mind ümber veenda?

Ettetänades,Rando
Kui sa ei plaani just Kiviõli tuhamägesid võtma minna siis imo pole sel häda midagi.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 19.04.2010 11:03 09
Postitas Mrk
Siin teemas natuke arutletud BMW neliveoskeemide üle:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=43&t=95557

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 19.04.2010 22:02 13
Postitas rando87
Aga,kui palju siis on sillajuppide hinnad erinevad tagveolise omadest?
Keegi tark võik mõne näite tuua...

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 20.04.2010 01:08 37
Postitas eero
No on ikka erinevad esisilla varuosade hinnad muidugi. Esimesed õõtshoovad on isegi niipalju kui oma 2x kallimad. Umbes. Rattalaager see-eest on jälle ligi 2x odavam. Näiteks.
Veovõllid on ees, mis maksavad keskeltläbi 4K kumbki. On ees ja keskel differ, millega ilmselt ei juhtu midagi
jne.

Teoreetiliselt võib ju selle üle arutleda nii huvi ja pulli pärast ja eneseharimise mõttes mis sellise nudimise jaoks vaja oleks. Aga just tõsimeeli kohene ümberehitus kaheveoliseks sellisel kaalutlusel, et hilisem ekspluatatsioon kujuneb mõnevõrra kallimaks kui 2-veolisega võrreldes on ikka ausalt öeldes nii idiootne, et karju appi.

Ei, see ei käi nii naks-naks mõne tuhande krooniga kui just mitte nagu eelpool mainitult esisilda minev kardaan vahelt välja võtta.
Päris selliseks tegemine nagu tagaveoline nõuab ikka uhke 5-kohalise summa ja see on isegi hüpoteetiliste mustamete tulevikustsenaariumite valguses igatepidi ebaratsionaalsem kui kohe tagaveolise soetamine.

Ma saaks veel õige pisut aru sellisest mõttearendusest juhul kui juba tõesti mingi totaalne disaster on juhtunud. Aga juba eos ette ära teha... andke andeks. Võiks ikka vähe jalga küll nüüd puhata ja siis uuesti mõelda. Jumala eest.
:o :o :o

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 21.04.2010 07:53 41
Postitas rando87
Mul õnneks sellist plaani ei ole,et nelikveoline tagaveoliseks aretada :lol: Siis ostaks juba tagaveolise.
Kuna,aga elan norras siis hiljemalt järgmiseks talveks on vaja endale neliveoline auto osta...

Äkki räägid,mis neil 200-300k sõitnud diislitel siis viga on,et soovitad bensukat. Kas bensukas+nelikvedu+automaat rüüpama ei hakka palju? (siin norras hetkel 26 eeki l ),olekski vaja diislit,mis oleks neliveoline ja ökonoomne. 100% automaat!

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 22.04.2010 13:22 31
Postitas Ilves
rando87 kirjutas:Äkki räägid,mis neil 200-300k sõitnud diislitel siis viga on,et soovitad bensukat.
Märksõnad on õhulugejad, turbo ja sisselaskes olevad klapid mis läbi mootori kipuvad minema.

Turbo on ilmselt üks kallemaid viitsütikuga pomme sellise vanusega autol (ca 20-25K EEK), õhulugejad vist kuskil 5-6k kandis ja kui swirl flapid läbi mootori, turbo ja kati lendavad, siis on parem suhkru(roo)jooki võtta ja maha istuda :P

Suuremad spetsid võivad nimekirja vabalt pikendada.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 22.04.2010 21:53 41
Postitas Ilves
diislijoodik kirjutas:Kui kütusekulust rääkida, siis xd-l oskasin ma linnas Nõmmel tiirutades ca 13-15 l/100-le kompuutrile saada ja 330xi- bensukal 15-17 l/100-le. Linnast väljas 100-110-ga sõites diisel 8-9 ja bensukas 9-10. nii, et pole neil kütusekulus suurt vahet midagi. Kusjuures mul jäi diisli kompuutrist veel selline mulje, et ta valetas auto kasuks.
Kusjuures mul on sama mõte, et järgmine masin võiks olla 3-ne bensukas, sest praegune 3-ne traktor võtab ka linnas reipalt töristades 12-14l. Ja kompu valetab auto kasuks ka veel takkaotsa:P Ma ei saa siiani nendest aru, kes räägivad, et nende 3sed dislad sõidavad linnas 8 liitriga, ilmselt valetavad nende kompud veel rohkem. Jah, diisel rebib muidu päris mõnusalt, aga lühiajaliselt. Igatsen taga bensuka mõnusalt siidist minekut ja häält.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 23.04.2010 08:07 57
Postitas rando87
Ei oskagi nagu midagi kosta selle jutu peale... Siis vist ikka bemmi ost jääb ära või siis vaatan bensukaid...
Aga bensukaid on maru vähe müügis. Palju umbes lisandub auto hinnale,kui lasta mingil firmal saksast auto tuua? Umbmäärane raha,mis tuleks selle teenuse eest maksta? Äkki keegi on kursis!

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 23.04.2010 09:38 55
Postitas Ilves
rando87 kirjutas:Ei oskagi nagu midagi kosta selle jutu peale... Siis vist ikka bemmi ost jääb ära või siis vaatan bensukaid...
Aga bensukaid on maru vähe müügis. Palju umbes lisandub auto hinnale,kui lasta mingil firmal saksast auto tuua? Umbmäärane raha,mis tuleks selle teenuse eest maksta? Äkki keegi on kursis!
Ära siis kohe ehmata, kui diisel on vähese läbisõiduga ja hästi hooldatud, on tegu igati korraliku masuudiraketiga mis kestab ka. Lihtsalt kui lähed otsima 200kkm sõitnud masinat, siis pead eelmiste teemadega arvestama. Aga 4-veolistest hoiaks igal juhul eemale, kui sul just põletavat vajadust pole iga päev kartulipõllu kaudu tööl käia. Niikuinii meie kliimas pole keskmisel linnainimesel 4veoga midagi tarka peale hakata, kulutab ainult kütust, teeb autot raskemaks ja toob lauale hulga toredaid muid võimalikke probleeme.

Auto toomine...neid firmasid on nagu kirjusid koeri, ma arvan, et toomise tasu jääb vahemikku 10-30 tuhat sõltuvalt, milliseid garantiisid sa kaasa tahad saada.

Re: E46 330xd tagaveoliseks

Postitatud: 23.04.2010 09:44 16
Postitas eero
rando87 kirjutas: Aga bensukaid on maru vähe müügis. Palju umbes lisandub auto hinnale,kui lasta mingil firmal saksast auto tuua? Umbmäärane raha,mis tuleks selle teenuse eest maksta? Äkki keegi on kursis!
Vaata mobilest või autoscoutist välja ja räägi kasutajaga alr. Või räägi enne ja siis vaata.