Suur kütusekulu
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 16.02.2010 18:53 10
Suur kütusekulu
Olen otsinguid kasutanud ja kõike uurinud, kuid proovime antud murele individuaalselt läheneda.
Tegemist siis sedaan e36 m40b16 mootoriga. Mure on kütusekuluga, mis ainult linnas sõites jääb sinna 13,xxx liitri kanti. Vaakumvoolikud tunduvad pealevaadates terved olevat, küünlad korras, lambda andur kontrollitud, mootor ka ei lagise. Õhufiltri eemaldamisel minekus vahet polnud, pöörded kippusid peale jääma. Masin pole ka just kõige erksam, pidurid peale ei jää. Olgugi, et sõidan ainult lühikesi otsi 3-10 km, siis minu terve mõistus ütleb, et kütusekulu on ikkagi natuke suurevõitu. Sõidan üsnagi rahulikult ja spido on niivõinaa tagarattast mõõdetuna, seega see pole reaalne läbitud distants. Mingeid lekkeid pole siiani tuvastanud, peale selle mikromootori. Tujurikkuja ajab täitsa meele mõruks, esimesed kaks käiku on ta peidus ja alles peale seda tuleb välja. Sirge peal sõites 50 km/h siis näitab ta miski 6-8l/100 km. Maantee peal samuti 8 kandis. Igal väiksemalgi kiirendusel on seier 15-20 kandis, olenemata palju pressid.
Mis ma täheldanud olen, kui kohapeal sidurit libistada, siis paar pütti nagu hakkaksid puterdama ja parklas manööverdades käivad pöörded 500-2000 vahel.
Enne kui diagnostikasse minna ja et mitte raha mõttetult matta, ootan kommentaare, mida ise mõõta/kontrollida/vaadata.
Kuidas mõõta nuka anduri töövalmidust Kuidas mõõta/kontrollida temperatuuri anduri töövalmidust?
Ootan kõiki toredaid ideid, mis aitaks mind probleemi lahedamiseni.
Tegemist siis sedaan e36 m40b16 mootoriga. Mure on kütusekuluga, mis ainult linnas sõites jääb sinna 13,xxx liitri kanti. Vaakumvoolikud tunduvad pealevaadates terved olevat, küünlad korras, lambda andur kontrollitud, mootor ka ei lagise. Õhufiltri eemaldamisel minekus vahet polnud, pöörded kippusid peale jääma. Masin pole ka just kõige erksam, pidurid peale ei jää. Olgugi, et sõidan ainult lühikesi otsi 3-10 km, siis minu terve mõistus ütleb, et kütusekulu on ikkagi natuke suurevõitu. Sõidan üsnagi rahulikult ja spido on niivõinaa tagarattast mõõdetuna, seega see pole reaalne läbitud distants. Mingeid lekkeid pole siiani tuvastanud, peale selle mikromootori. Tujurikkuja ajab täitsa meele mõruks, esimesed kaks käiku on ta peidus ja alles peale seda tuleb välja. Sirge peal sõites 50 km/h siis näitab ta miski 6-8l/100 km. Maantee peal samuti 8 kandis. Igal väiksemalgi kiirendusel on seier 15-20 kandis, olenemata palju pressid.
Mis ma täheldanud olen, kui kohapeal sidurit libistada, siis paar pütti nagu hakkaksid puterdama ja parklas manööverdades käivad pöörded 500-2000 vahel.
Enne kui diagnostikasse minna ja et mitte raha mõttetult matta, ootan kommentaare, mida ise mõõta/kontrollida/vaadata.
Kuidas mõõta nuka anduri töövalmidust Kuidas mõõta/kontrollida temperatuuri anduri töövalmidust?
Ootan kõiki toredaid ideid, mis aitaks mind probleemi lahedamiseni.
Re: Suur kütusekulu
Eks tuleb sellega arvestada et ilmad külmad mootor külm,lumi j.n.e.Minu 1.8 85kw,sain 10liiteiga,49km nats palju tgelt mudje mul on mingi 3km otsad aga mudju kui maanteel sõidan siis on 6l
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 16.02.2010 18:53 10
Re: Suur kütusekulu
See 10 liitriga 50 km teeb kütusekuluks kõigest 20l/100 km, seitsmenda seeria bemmid võtavad suuremate bensumootoritega samasse auku, overkill või mis sa arvad?318I kirjutas:Eks tuleb sellega arvestada et ilmad külmad mootor külm,lumi j.n.e.Minu 1.8 85kw,sain 10liiteiga,49km nats palju tgelt mudje mul on mingi 3km otsad aga mudju kui maanteel sõidan siis on 6l
Re: Suur kütusekulu
Tglt on küll jah natuke palju aga ei ole midagi teha ju käisin hiljuti diagnostis ja ühtegi viga ei leitud.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Suur kütusekulu
Talvel -15 C juures 3 km otsi tehes (selle ajaga jõuab heal juhul temperatuuri näidik alles sinisest alast välja) võiks seitsemda seeria kohta sellise tulemuse saavutamist ikka väga heaks tulemuseks lugeda.Remondimees123 kirjutas:See 10 liitriga 50 km teeb kütusekuluks kõigest 20l/100 km, seitsmenda seeria bemmid võtavad suuremate bensumootoritega samasse auku, overkill või mis sa arvad?
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 16.02.2010 18:53 10
Re: Suur kütusekulu
Ei põhinenud mingusuguele faktile selle seitsmeka statemendiga, lihtstalt tõin utoopilise näita.marek555 kirjutas:Talvel -15 C juures 3 km otsi tehes (selle ajaga jõuab heal juhul temperatuuri näidik alles sinisest alast välja) võiks seitsemda seeria kohta sellise tulemuse saavutamist ikka väga heaks tulemuseks lugeda.Remondimees123 kirjutas:See 10 liitriga 50 km teeb kütusekuluks kõigest 20l/100 km, seitsmenda seeria bemmid võtavad suuremate bensumootoritega samasse auku, overkill või mis sa arvad?
Lasen autol ca pool minti-minutikese tiksuda ja selle 3.7 km-ga mis ma hommikul läbin jõuab auto lõpppunkti jõudes peaaegu soojaks minna.
Re: Suur kütusekulu
Jahutusvedelik võib jõuda küll, aga õlid küll veel töösoojad pole. Lihtsam on oodata soojemad ilmad ära ja kui ikka võtab palju siis otsi abi!
2X328 '95
Re: Suur kütusekulu
316,318...oleme ausad,e-36 need on ju vanad autod...seepärast minagi neist mõlemaist loobusin,et nad mitte ökod pole.tegelt see vana teada tõde,ainult mõnedele meeldib vastu vaielda
Re: Suur kütusekulu
Jah, mul kah siin selliste ilmadega e36 318 ikka 10-12 sajale. Oleneb sõidust ja teest.
Re: Suur kütusekulu
Külmade ilmadega on selline kulu täiesti normaalne.
Ja tõsi on ka see,et 1,6 ja 1,8 pole just kuigi ökonoomsed pillid.
Ja tõsi on ka see,et 1,6 ja 1,8 pole just kuigi ökonoomsed pillid.
Ou Vööthüään!!!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur kütusekulu
mul võtab tds ka praegu 3km otsi tehes 10-12 saljale.suvetingimustes võttis 7,2
minu 318 85kw võtab talvel keskmiselt 10 sajale.nii et 13/100-le m40 mootori puhul on suht normaalne.
tee parem üks pikem tripp ja vaata kas sooja mootoriga maanteesõit on normaalse kuluga.kui on siis pole ju probleemiks põhjust.eks talvel võtavad kõik esimese 5kilomeetriga topelt kütet.
minu 318 85kw võtab talvel keskmiselt 10 sajale.nii et 13/100-le m40 mootori puhul on suht normaalne.
tee parem üks pikem tripp ja vaata kas sooja mootoriga maanteesõit on normaalse kuluga.kui on siis pole ju probleemiks põhjust.eks talvel võtavad kõik esimese 5kilomeetriga topelt kütet.