Kurvi kiirelt läbides hakkavad rehvid/pidurid mürisema?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Kurvi kiirelt läbides hakkavad rehvid/pidurid mürisema?

Postitus Postitas Joonatan »

Mure selline, et peale kurvi suurema kiirusega järsku läbimist (rehvid hakkavad vilisema ja tekib kerge külglibisemine) hakkab rooli pöörates kõrvu mingi mürina moodi heli. Nagu hõõrduks rehvid kuskile vastu vms... See kestab siis mingi aeg. maitea mingi ca 500-1000m siis nagu muutub jälle vaikseks. Et mis võib probleem olla. Päris normaalne see vist ju pole. Ja velg on 15'' st ei saa ju nagu koopasse käia. a kurvi läbides siis rattad suht põhja pööratud... Kui segaseks jäi püüan paremini seletada aga vast saite aru. Et ootaks siis tarku ideid, milles probla võib olla. Ja seletage pln suht lihtsas keeles. Pole väga asjatundja auto alal...
Autoks siis 323 kupee '95
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Mis mõõdus rehvid? Kui väga kõrged, siis võivad logareid närima hakata, samas kõrge rehv annab ka palju järgi ja väga järsus kurvis välja keeratud ratastega ja suure hooga võivad veljed vastu maad puutuda :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Rehvid 205/60 15'' valuvelgedel
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

pigem ehk roolivõimuga seotud probleem ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Cardo kirjutas:pigem ehk roolivõimuga seotud probleem ?
Räägi veidi lahti. Mis seal reaalselt probla võib olla ja palju sel juhul remont maksta võib? Ise mõtlen, et siis peaks ju ka muudes olukordades "müristama", mitte ainult kurvis kui vilinaga läbi sõidetud on... NÄiteks parklas manööverdades ju kah rattad tihti põhjas - aga siis pole mingit müra ega rool raske vms...
323i '95 Coupe

Pilt
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

kui mürin peale jääb, siis pakuks et pidurisupporti kolb on roostes ja vajab vähe nokitsemist. kummivilin tuleb äkki sellepärast, et ratas blokis?:D eriti veel kui külglibisemisse läheb
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

vull kirjutas:kui mürin peale jääb, siis pakuks et pidurisupporti kolb on roostes ja vajab vähe nokitsemist. kummivilin tuleb äkki sellepärast, et ratas blokis?:D eriti veel kui külglibisemisse läheb
ratas blokkis? ABS blokeerumisvõimalust ei likvideeri?

Vist esimene kord, kui seda "müra märkasin", siis oli umbes selline olukord, et pidurdasin järsult ca 140-150km/h pealt enne kurvi hoo maha ja ca 180kraadi kurv oli. kurvi läbides võis kiirus olla äkki 30-40 a peast ei mäleta kah... Siis nagu oli müra. Mõtsin et äkki said pidurid palju vatti ja seepärast a teised juhused - siis olid kiirused enne kurvi jõudmist tüki väiksem ikka (ca 60 äkki). Kurvid laugemad ja kiirus kurvis vbla 40-50. a 100% ei mäleta kah.
323i '95 Coupe

Pilt
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

mh...
edit*
kui supporti kolb kinni on roostetanud, siis abs eriti ei aita
Viimati muutis vull, 27.06.2008 11:47 26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

vull kirjutas:kui abs töötab, siis on suurem võimalus jah, et likvideerib blokeerumise :P
Vist ikka töötab eks :D muidu ma oleks seal kurvist ju otse sõitnud ja põõsastes olnud omadega :D
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Minuarust, selliseid asju ei remondita internetis, kui ise jagu ei saa pöördu remonditöökotta.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
darkpower
Huviline
Postitusi: 258
Liitunud: 30.06.2007 08:09 02
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas darkpower »

endal oli ka sarnane probleem ja siis aitas sharniiri vahetus
BMW 318IS coupe
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

darkpower kirjutas:endal oli ka sarnane probleem ja siis aitas sharniiri vahetus
palju sul see maksma läks? jupid & töö*
323i '95 Coupe

Pilt
darkpower
Huviline
Postitusi: 258
Liitunud: 30.06.2007 08:09 02
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas darkpower »

400-600 vist oli see vidin, ei tea täpselt koos teiste juppidega sai ostetud. ahetasin ise. aga see vahetus nõuab pressi, millega see õõtsast välja ja sisse pressida. siis täpsust ka et seda kaitsekummi katki ei pressiks ja siis pressimise rakist vms (torujupist saab ise teha)
BMW 318IS coupe
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

Postitus Postitas Syn »

ca 180kraadi kurv oli. [quote]

Kas 180 kraadi ei ole mitte sirgjoon? Endal vähemalt kooligeomeetriast küll nii meeles :D
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Syn kirjutas:ca 180kraadi kurv oli.

Kas 180 kraadi ei ole mitte sirgjoon? Endal vähemalt kooligeomeetriast küll nii meeles :D
Krt ajad siin juhtme kokku :D Ma juba hakkasin mõtlema, et äkki panin ise pange :D U-turni mõtlesin :D on ju 180kraadi kokku :D krt kooliaeg oli ammu ja meenutada ei taha seda geomeetriat :D
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Suht mõttetu teema arendus.

MIne sõida kuskile remondikohta ja lase oma auto üle vaadata.

Pange teema lukku ära.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
villi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 18.06.2004 12:20 09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas villi »

äkki on velg vale offsetiga, ning tänu sellele kõib koopasse?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Rattapoldid on ikka kõik kinni?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
adidas117
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 05.03.2006 18:05 19
Asukoht: Tartu

.

Postitus Postitas adidas117 »

võibolla hakkab hoopis rattalaager häält tegema?
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Ülejärgmine nädal saab vast ühte töökotta. siis saab tead a mis on. eks annan ka siin teada. kellelgi võib veel tekkida sama teema siis teab vähemalt mida teha...
323i '95 Coupe

Pilt
Vasta