E36 1,8tds Ülevoolu voolikute paigutus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

E36 1,8tds Ülevoolu voolikute paigutus

Postitus Postitas J1anno »

Küsimus siis kas on vahet kuidas need voolikud seal jooksevad. Mõtlen seda, et pihustil ühest august läheb sisse ja teisest välja. Paar tarka sõna paluks . Aitäh.
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

On küll vahe. Ühtpidi ulatuvad paremini, kui teistpidi.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Tagumise hooratta poolt lugema hakates on esimesel pihustil ühel augul pime ees. Teisest august voolik läheb järgmisesse pihustisse jne kuni mootori etteotsa (siis esimese silindrini) Sealt läheb viimane voolik kõrgsurvepumpa. Ei ole oluline missugune voolik läheb ühte või teise pihusti tagasivoolutorusse.
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

aga mis eesmärgiga see ülevool üldse on?kas pihusti mitte mootorisse kütust lööma ei peaks?kindlasti on seal mingi loogika aga mulle lihtsalt ei jõua kohale,äkki keegi targem?
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

soldat kirjutas:aga mis eesmärgiga see ülevool üldse on?kas pihusti mitte mootorisse kütust lööma ei peaks?kindlasti on seal mingi loogika aga mulle lihtsalt ei jõua kohale,äkki keegi targem?
1. ega kõik kütus, mis kõrgsurvepump annab, ei pihustata silindrisse. See oleneb kõrgsurvepumba rõhust, pihusti vedru vastusurvest ja diferentsiaalpinna suurusest

2. pihusti tahab ka määrimist saada

3. pihusti ei tööta, kui nõela taga on kütuse vastusurve

need peamised põhjused, miks on vaja ülevoolu...

hea lihtne pilt illustreerimaks, peaks aru saama:
Pilt
Vasta