1. leht 1-st

E36 Kojamehed ei tööta viivitus reziimis.

Postitatud: 28.02.2008 20:56 21
Postitas Aaro
Nagu pealkirjas õeldudki, ei tööta kojamehed 1 ja 2 astmes, samuti kangi allapoole surudes, ning enda poole kangi tõmmates - ei liiguta kojamehi ega pritsi vett.
Ainuke asend millega töötab on kõige kiirem. Kui aga proovin seda asendit välja lülitada jäävad harjad aknale selles asendid millega välja lülitasid. Ehk siis harjad ei lähe tagasi surnud asendisse vaid jäävad seisma.

Otsingut kasutades olid teistel probleemideks pidev kojameeste töötamine või harjade mitte töötamine. Mul ei ole aga seda ega teist.

Mis võib viga olla ja millest alustada?
Auto E36 325

kojamehed

Postitatud: 28.02.2008 21:50 11
Postitas velts1
vaata kaitsmed üle.mul oli kunagi sama viga jäi ainult kõige kiirem positsioon

Postitatud: 28.02.2008 22:13 33
Postitas Kustas
Aaro, vaata see peakaitse üle. E34 tüüpiline viga see muidu, aga äkki aitab.

Postitatud: 29.02.2008 00:58 21
Postitas Janar_R
just, tuttav probleem. kaitsmetes peitus kala.

Postitatud: 29.02.2008 09:10 55
Postitas Aaro
Kaitsmete vahetusest abi ei olnud.
Süüte sisse keeramisel nad nagu teevad midagi, proovisin pritsis vett ja paar korda vehkisid ka harjad. Juba rõõmustasin ja hakkasin sõitma ja kõik, rohkem ei teinud nad midagi. Parkides lülitasin mootori välja ja igaks petteks panin süüte sisse ja kojamehed jälle töökorras.
Tundub, et on vist läbi kojameeste moodul tootekoodiga: 61358357093.
Jjanno auto teemas oli nagu sarnane probleem.

Aga ideed on veel oodatud!

Postitatud: 29.02.2008 09:53 01
Postitas jjanno
Tere
Aaro kirjutas:Jjanno auto teemas oli nagu sarnane probleem.
Mina kahtlustan enese autol kangi roolisambal. Viga ilmub tagasi alati pärast kruusateedel sõitmist ning siiamaani on kadunud koputusega roolisambale. Pean hakkama Touringu kangi otsima.

jJanno

Postitatud: 29.02.2008 10:26 34
Postitas Martin_S
kas e36 on ka see, et kui näiteks auto peatub punase tule taga siis kojamehed lähevad sellele intervallile automaatselt ve (muidu on koguaeg selle 2 astmel ehk pühivad koguaeg)? mul ühel aparaadil oli sama kala piisas spido ploki vahetus kuna kiiruse väljund oli lihtsalt maha põlenud :roll: (e34)

Postitatud: 29.02.2008 11:39 39
Postitas Aaro
Martin, selline vigur on E36-l olemas jah. Spidoka kallale minna küll nagu ei tahaks veel....
Relee viga ei või olla? Leidsin roolialt relee üles aga uut ei ole kuskilt saada. Tuleb vist romulaid ründama minema.

Seda kojameeste moodulit ma ei leidnud omal üles, ei olnud pardatsokis, aga nagu selgub viga selles ehk ikka ei olnud.

Praegu siis lollid variandid jäänud, spidokas või kang ise.

Postitatud: 29.02.2008 12:56 45
Postitas Aaro
Romulast uus relee muretsetud ja tulemus sama. Ehk siis kindlalt ei ole viga kaitsmetes ja relees.

Tundub, et jjanno kahtlused on kõige õigemad, kuna masseerisin hoolega seda kangi ja nüüd nagu töötab jälle. :) Sa siis nüüd aru ...

..

Postitatud: 29.02.2008 16:49 23
Postitas glm318
Kui ikka ei tööta võid siin lugeda,äkki tuleb sull kaa välja,ja saadki korda neid sest tean milline piin on sõita...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=52750

Postitatud: 17.06.2008 15:07 40
Postitas matu665
Kas leidsid lahenduse? :roll: Sama jama endal :?

Postitatud: 17.06.2008 15:31 48
Postitas Aaro
Ei ole leidnud. Kindel on vaid, et kaitsmete ja releede viga ei ole. Kuna kiirem käik töötab, siis ei ole olnud karjuvat vajadust viga tõsisemalt otsima ka hakata. Vahelduva eduga töötab ka intervall.
Kui midagi avastad, anna teada.

Kangi viga ei saa ka olla, sest auto paigal garaazis kojamehed tööle, ei mingeid rappumisi ja värinaid, seiskas kojamehed mingi aja töötamise pärast. Ei toonud kangi nätsutamine ka kojameeste tööd tagasi.

Postitatud: 17.06.2008 15:39 42
Postitas matu665
Viga täpselt sama.Ainuke mis olen tähendanud ,et maanteel sõites pikka maad töötavad kauem.Linnas kohe üldse mitte.Esimesest korrast jäävad keset akent seisma.

Postitatud: 18.06.2008 19:31 17
Postitas martinr112
Võimalik, et juhtmoodulis on külmjooted.
Juhtmoodul asub siduripedaali kõrval jalatoe all. (paras urgas on seal ikka).
Kuna juhtmed ulatasid siis peale remonti tõin ülespoole releeblokki.

Postitatud: 23.06.2008 16:40 41
Postitas -Tauno-
Mul oli sama jama 318-l ... probleem sai lahentatud kojameestemootori vahetusega. Nimelt oli mul kojamehe 1 pool hoovastikust kinni jäänud ja sellega mootoril mingi osa läbi kärsatanud. Proovi uut mootorit ja kontrolli hoovastikku.

Parimatega Tauno! :)

Postitatud: 23.06.2008 20:26 36
Postitas ReinoT
martinr112 kirjutas:Võimalik, et juhtmoodulis on külmjooted.
Juhtmoodul asub siduripedaali kõrval jalatoe all. (paras urgas on seal ikka).
Kuna juhtmed ulatasid siis peale remonti tõin ülespoole releeblokki.
Ma vahetasin ka selle "surnud pedaali" all oleva mooduli välja ja minu probleem lahenes. Aga mul vehkisid kogu aeg.

Postitatud: 24.06.2008 01:32 09
Postitas mroots
Täpselt sama jama oli enda e36'ga (318i 1995), aitas kojameeste mootori vahetus. Lammarist saad paarisaja eeguga.

Postitatud: 14.08.2008 20:00 11
Postitas matu665
Kus täpselt asub kojameeste kaitse..keegi teab?

Postitatud: 14.08.2008 20:19 33
Postitas OnYks
matu665 kirjutas:Kus täpselt asub kojameeste kaitse..keegi teab?
Kaitsmekarbi :D

Aga hiljem võin uurida, mul see leht olemas veel kaane küljes, kus saksakeeles nimetatud kõik.

Postitatud: 14.08.2008 20:21 22
Postitas matu665
mul ka aga ei oska lugeda seal..mis järjekorras pean vaatama mis on mis. :D

Postitatud: 15.08.2008 01:10 17
Postitas matu665
Ok,vahest loll ja laisk ei viitsi süveneda.Tahaks arvuti taga kohe lahendust :cool: .Kaitse korras.Hoovastik ei usu.Ilmselt läheb see patriku listi mida ma koostan kui ma ükskord sinna lähen :cool:

Postitatud: 15.08.2008 19:16 35
Postitas Entusjast
Kusjuures ma pakun kah kojameeste mootorit. Endalgi sama asi läbi tehtud, kuid tookord e34-ga. Selle mootori sees on mingine jubinas mis pidi määrama seda kojameeste tööd. Seda aga eraldi vahetada ei saa, vaid ainult koos mootoriga. Töö pole iseenesest keeruline, aga kuna seal pole eriti palju ruumi, kaasnesid mul sellega lõhkised nukid. :roll: