E36 - roolivõim ja süütesüsteem?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

E36 - roolivõim ja süütesüsteem?

Postitus Postitas Joel_T »

Selline asi siis, pakuti ühte e36't mulle millel roolivõimul pidi midagi viga olema ja siis aegajalt pidi 2 pütta lakkama töötamast. Mingi teadjam vend oli öelnud et kas süütepool või küünlajuhtmed.
Tahakski nüüd teada et mis võib roolivõimul viga olla?
Kuna masinaga sõidetakse igapäev siis midagi väga hullu ei saa olla. Ehk õli puudu??(omanik on naine :lol: )
Ning kas võib olla küünlajuhtmete või süütepooli viga või midagi tõsisemat? Ning palju need asjad maksta võivad :D


EDIT: roolivõim pidi veidike raskelt käima,eriti tagurpidi manööverdades ja õli pidi olema. Äkki kulunud midagi või vale õli?
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

On midagi asjalikku öelda kellelgi? :D
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Alustada võiks ikka elementaarsest, nagu, mis mootoriga auto on jne. Ja põhimõtteliselt on võimatu midagi arvata selle jutupeale, et kaks silindrit ei tööta vahepeal.
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

oih sorri unustasin mainida,
2.0 mootor on, 91a masin
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Sellel on ju iga silindri jaoks oma süütepool. Kes see spets sulle sellist asja rääkis? Jagajat ka tal pole. Mõtle nüüd ise edasi, milles võib viga olla. Miks roolivõim aga ei tööta, peab kõigepealt selgitama kas õli püsib tal sees. Ja kui ei püsi, siis kustkohast ta lekib.
E 39 535 1997.a.
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

kollerimees kirjutas:Sellel on ju iga silindri jaoks oma süütepool. Kes see spets sulle sellist asja rääkis? Jagajat ka tal pole. Mõtle nüüd ise edasi, milles võib viga olla. Miks roolivõim aga ei tööta, peab kõigepealt selgitama kas õli püsib tal sees. Ja kui ei püsi, siis kustkohast ta lekib.
ausaltöeldes mina suudan mõelda ainult kas siis mõned süütepoolid läbi omadega?
mulle ple mingi spets midagi rääkind, sellele omanikule on ainult räägitud ja nüüd sain täpsustust veel et ütles et kõik on öelnud et kas süütepoolid või küünlajuhtmed :D
ega ma selle mootori koha pealt täiesti tumba, ega ma oma e30'ga ka midagi teha ei mõistnud :) ainult siksi mootor on tuttav :D
roolivõimus õli pidi olema aga seda ei tea keegi kas ka õige õli on ;)
ma oma targa ajuga arvan et vale õli võib ka pahadust teha :roll:
razor
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 04.02.2008 00:06 55
Asukoht: Tallinn, Narva

Postitus Postitas razor »

Tere! Ostsin hiljuti e36 1.8 83kw 91a. Külmalt ka ei tahtnud eriti käivituda ja töötas ebaühtlaselt. Küünlaid kontrollides selgus, et seisavad kolme erineva tootja küünlad üks nelja-, kaks kahe ja üks ühe kontaktiga. Omanik veel ütles, et kui ta 2a. tagasi auto ostis pole ta küünlaid kontrollinud. Ostsin poest uued küünlad kahe kontaktiga, 80.- tk. Mootor käiviub ja töötab nüüd ideaalselt. Aga roolivõimu kohta ei oska midagi kommeteerida, endal õnneks korras. Võibolla on ka abi minu pikast jutust.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

nojah aga kui vahepeal mootor töötab ilusti ja vahepeal mitte siis vaevalt et küünalde viga aga mine sa tea :roll:
razor
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 04.02.2008 00:06 55
Asukoht: Tallinn, Narva

Postitus Postitas razor »

corrado kirjutas:nojah aga kui vahepeal mootor töötab ilusti ja vahepeal mitte siis vaevalt et küünalde viga aga mine sa tea :roll:
Küünlavahetus tuleb niikuinii teha.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

mul oli kunagi selline viga, et külmalt käisid silindrid korralikult aga kui auto mootor soojenes hakkasid vahepeal kaks viimast silindrit puterdama kuni lakkasid üldse töötamast.minu probleem oli selles,et kui e36-el ei ole kapotiall seda summutusmatti ja ühtlasi ka kojamehe pesuri düüs ei ole korralikult kinnitatud või laseb aknapesuvedelikku läbi siis see tilgub täpselt mootori peal oleva plastmasskaane vahele ja sealt juba plokikaane peale sinna auku kus paikneb küünal koos süütepooliga.mõne ajaga tilgub sinna piisavalt vett mis hakkab kulunud piipude vahelt sädet üle peksma :| miks ta külmalt mul töötas ei oska õelda(võibolla soojenedes aurustus piibu vahele) :roll: igal juhul minul oli kaks viimast küünlaava vett poolenisti täis :!:
vahetasin küünlapiibud ära ja panin kapoti alla mati tagasi ja rohkem sinna vett pole tilkunud ;) mootor töötab ka nüüd laitmatult ;)
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Arvan, et pigem küünlad kui süütepolid. Kui süütepool on läbi siis ei tööta ta üldse. Samas selliste sümptomitega soovitaks kohe enne ostu surve3d äramõõta.
E 39 535 1997.a.
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

ma esialgu vaatan üle selle veeasja mis jargo rääkis
viskan küünlatele ka pilgu peale
survete mõõtmiseks võimalust kahjuks pole
muidu kas bmw'l peavad mingid erilised küünlad olema vms sest muidu võtaks mõned töötavad küünlad kaasa ja saaks proovida teistega ka :roll:
muidugi samas kui ainult aegajalt ei tööta paar pütta siis ei pruugi kohe aru ka saada :D
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Ikka omad küünlad. Igale autole sobivad erinevad. Kalmistule võid esimese ettejuhtuva viia.
E 39 535 1997.a.
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

kollerimees kirjutas:Kalmistule võid esimese ettejuhtuva viia.
:lol:

aga ok....ei hakka huupi ostma ka, kui saab masina ära osta siis võtan ära sest odav ka :D
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

odavat pole tegelikult midagi.kui on siiski süütepool siis uue hind on päris soolane(ja neid 6).muide võib viga veel olla ka kütusesüsteemis,väljalaskesüsteemis,elektrisüsteemis,kus iganes ;) kui bensiinirõhk liiga madalale langeb hakkab ka puterdama nagu pooled silindrid oleks oma töö lõpetanud(penapump...klapp) ;) lihtsam oleks keegi kaasa võtta kes mõned elementaarsemad asjad oskab kohapeal ära vaadata :!: survete mõõtmiseks on peaaegu igas autovaruosade poes selline riistapuu olemas..3-400 eek.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

jargo kirjutas:odavat pole tegelikult midagi.kui on siiski süütepool siis uue hind on päris soolane(ja neid 6).muide võib viga veel olla ka kütusesüsteemis,väljalaskesüsteemis,elektrisüsteemis,kus iganes ;) kui bensiinirõhk liiga madalale langeb hakkab ka puterdama nagu pooled silindrid oleks oma töö lõpetanud(penapump...klapp) ;) lihtsam oleks keegi kaasa võtta kes mõned elementaarsemad asjad oskab kohapeal ära vaadata :!: survete mõõtmiseks on peaaegu igas autovaruosade poes selline riistapuu olemas..3-400 eek.
no eks pean siis onuga rääkima et kaasa tuleks ja oma vajalikud aparaadid ka võtaks :D
aga palju need surved olema peaksid normaalsel mootoril?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

siin on kindlasti ka targemaid kes täpselt teavad aga tähtis et silindritel ei oleks surved väga erinevad.320 m50b20 mootoril on kuskil14-14,5 ;) kui väga kõrge on siis võivad õlirõngad läbi ollla
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Joel_T
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
Peamine sõiduk: BMW e36 T5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Joel_T »

jargo kirjutas:siin on kindlasti ka targemaid kes täpselt teavad aga tähtis et silindritel ei oleks surved väga erinevad.320 m50b20 mootoril on kuskil14-14,5 ;) kui väga kõrge on siis võivad õlirõngad läbi ollla
oki tänud, siis tean enamvähem palju olla võib :D
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

14,5 on normaalne kuid sa pead vaatama, et see ikka üle 11 oleks ja ei erineks palju omavahel.
E 39 535 1997.a.
Vasta