E36 M40 mootori probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
prigo
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 17.05.2006 17:29 51

E36 M40 mootori probleem

Postitus Postitas prigo »

Tere!
Autoks E36 M40!Odo näit:225000
Hakkas nüüd juba kuskil kuu aega tagasi lööma välja M40-le vastav klõbin.
Üks remondimees kuulas ka mootori hääli ja ütles, et midagi veel hullu ei ole aga nukkvõll kulunud.
Oleks nüüd soov vahetada ülevalt kõik need kulunud osad välja.
Mis jupid oleks vaja täpsemalt seal vahetada.Nukkvõll, hüdrotõukurid, nookurid, nukkvõlli õlituslatt ja veel midagi?
Internetis surfates leidsin sellise lehekülje:http://www.autoosad.ee/
Varuosad on mõistliku hinnaga.Kuidas vastupidavus on?Tasub sealt juppe tellida?Või kui juba remondiga alustada siis ehk vahetada ka kolvirõngad ja saaled?
Ning viimane küsimus oleks, et kui see M40 korda teha.Sinna korralik õli sisse kallata(Castrol) siis kas ta peab ka julmemale valule vastu?Kuskil raplas kardirajal näiteks?
Suured tänud vastamast!
Häid pühi teile!
E36 M50B20 91a.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

sama jama...
huv ,kui nukka vahetada ,mida peaks siis veelvahetama?
kuidas nukv6ll seal kaane sees on? on tal veel mingid saaled ka ymber v6i miskit peab need ka vahetama?...
Peab vist taha 318 asemele 324D panema , siis oleks see kolin normaale:DD:

edit:
Mis see must l6pp stsenaarium on? klapimäng laiali , klapid kolbides , kolbides augud? v6i ei lähe klapid kolbidega kokku?
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Postitus Postitas volde »

killer666 kirjutas:sama jama...
huv ,kui nukka vahetada ,mida peaks siis veelvahetama?
kuidas nukv6ll seal kaane sees on? on tal veel mingid saaled ka ymber v6i miskit peab need ka vahetama?...
Peab vist taha 318 asemele 324D panema , siis oleks see kolin normaale:DD:

edit:
Mis see must l6pp stsenaarium on? klapimäng laiali , klapid kolbides , kolbides augud? v6i ei lähe klapid kolbidega kokku?
Lõpp tsenaarium on et masin ei jookse lihtsalt põõrdessegi rääkimata edasikäimises asi selles et klapid ei avane piisavalt., vahetada tuleks kõik mis kulunud.
Nukk ise siis hüdotõukurid mingi klapikambri kaane tihendi paneks uue ja muu vajalik pudi padi. Ise pole kokku puutunud nende vahetamisega.
Ex lahtivõtmisega selgub ju mis täpselt vaja vahetada ja kindlasti seal kallimat juppi pole kui nukk ise ja hüdrokad.
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

Mida arvata neist hudrt6ukuritest : mingi paarsada eeku tk? v6i on liiga odavad?
volde
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2007 01:51 22
Asukoht: Perth, Australia

Postitus Postitas volde »

ma arvan et sobivad küll, muidugi soovitatavalt vali ikka saksa b varuosa
võid ka a varuosa valida aga arvan et asi läheb liiga kulukaks
Tel. +61 432 826 913
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

No kuulamise järgi on väga raske ära öelda kas tõukurid või nukkvõll.
Endal oli võll ja nookurid kunagi varem ära vahetatud ja mootorisse tekkis ka väike klõbin, mis järjest valjenes ning ära ei kadunud(algul külma mootorit käivitadades). Hüdrotõukurite vahetusega klõbin kadus.

Kõigepealt tuleks klapikambri kaas maha võtta, nukkvõll üle vaadata ja siis järeldused teha.
Üks remondimees kuulas ka mootori hääli ja ütles, et midagi veel hullu ei ole aga nukkvõll kulunud.
Lisa lugemist...Ja mina saan Jäägeri kah...
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=6399
F11
Vasta