E46 320d 100kw mootori temp

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

E46 320d 100kw mootori temp

Postitus Postitas Holari »

Tere, mure selline, et kuna see mul esimene diisel auto, siis nagu täna UMst öeldi ja ma ka ise seda arvasin teadvat, siis peab kõigil BMWl mootori temp näidik seisma keskel, aga minu autol jõuab see sinna maru aeglaelt, preguste ilmadega(-2) kuskil 15 km või veel enam.Kas diislite puhul on see OK? Sellega seotud ju kütte kulu ja mootori tööiga.Küttekulu kuskil 9l sajale, kas see mitte liiast palju pole ja seda rahuliku sõiduga?
UMst öeldi, et tuleb vahetada termostaadid, aga äkki kellelgi siin mõni parem idee, mida peaks vaatama.

Ettetänades....
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Mul e34 525td ja rahuliku sõiduga jõuab temp keskele kuskil 2-3 km sõiduga.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Karta võib, et ikka termostaadid. Et see lahti ja kasutuses on koguaeg suurring. Aga kui jõuab üles, on keskel või sellest natukese allpoolgi?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

See, et temperatuur niivõrd aeglaselt tõuseb, siis on tavaliselt süüdlaseks tõepoolest termostaat. Kui hakkad termostaati vahetama, siis ühe soojaga soovitaks ära kontrollida ka veepumba labad. Mis aga ei ole normaalne on küttekulu - 9l per 100km on palju-palju, sellise mootori kohta võiks vast olla 6-7,5 vahel, eeldusel, et viisakalt sõita. Enda auto puhul ma kütusekulu tõusu ei tähendanud, kui sees oli nn sooja ilma termostaat.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Ei ole päris keskel,ainult siis jõudis päris keskele, kui auto 0,5h kohapeal töötas. Aga muidu koguaeg madalamal. Ja mis kütusekulusse puutub, siis on selgelt näha, et kui temp on enamvähem üleval, siis on ka kulu madalam selle seieri järgi,mis on ka normaalne.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Järeldada võib, et termostaat ongi lahti pidevalt. Mootor läheb aeglaselt soojaks ja sõites jahutab niipalju sellise ilmaga maha, et mootor ei saavutagi töötemperatuuri. see ka tingib selle kõrgema kütusekulu.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Postitus Postitas Janek »

tundub ikka jah termostaadi viga olevat,mul enda sama mootoriga autol läheb temp.näidik nii sõites poole peale umbes 5 km sõidu järel juba ja kütusekulu ka hetkel keskmine 6-7 vahel.
Tel:56659473
Vasta