E36 tüüpvead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Tauno911
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 06.10.2007 20:30 21
Peamine sõiduk: Ühistransport
Asukoht: Eesti

E36 tüüpvead

Postitus Postitas Tauno911 »

Kas keegi oskab mulle öelda, millised on BMW E36 Sedaani või üldse E36-e tüüpilised vead, mis võivad esineda? Või, millele tuleks eriti tähelepanu osutada?


Mul on 1991.a. BMW E36 320i 110kW
Tauno911
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Kaido325i »

tagasilla kinnitus, aju uppumine (vee väljavoolu kanal umbes), lambda andur, uste see plastmass jublakate purunemine.
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Roolilatt kindlasti.
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Tagaluugi juures olev juhe läheb puruks ja lühisesse.
E: Tähendab, seal on mingi ~7juhet ühes puntras koos...
gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

Pakuks ka roostet. Isegi mitte avariiliste autode puhul esineb rooste probleemi. Küll bensiini luugi ümbrus, istme alune, pagass..
A8
uboc
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 11.03.2007 19:53 09

Postitus Postitas uboc »

Kliima puhul on kliimapaneel probleemiks :S
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Enda kogemustest siis mainiks nagu eelpool õeldudki, tagasilla kinnitus, lambda - tõeliselt lollis kohas ja rooste. Salongis tüüpiline nigin nagin odavama klassi auto ikkagi. Samuti vee äravoolu torukeste ummistumine juba mainitud aju (endal ei ole esinenud) samuti pagassi varuratta koopa äravool, pidevalt umbes ja vett täis.
Iseenesest midagi hullu ei ole, kuidas peremees nõnda ka auto.
Madis.
Klubiliige - admin
Postitusi: 4591
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Postitus Postitas Madis. »

tagumine summuti pütt roostetab ära
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

Rooste vast on iga auto tüüpviga, kõik oleneb omaniku hooldusest.
Mina pakuks juhiukse klaas.(kinnipanemisel-lahtitegemisel jampsib, seda siis kupee puhul)
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

Postitus Postitas Pavel_V »

Teadaolevalt BMW tehasest ei ole siiani küll ühtegi ebaõnnestunud
mudelit toodetud.
On võimalik teostada kasutatud auto üldkontrolli saamaks teada auto
hetkeseis. Antud teenus maksab 1360.- krooni.
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Pensupaagi avaus on kah tüüpviga :D Kui on tundlik püstol, siis on võimatu paaki bensiini saada.
Snow
Huviline
Postitusi: 775
Liitunud: 20.12.2005 23:05 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Snow »

el.aknad,el.akna lülitid, kapoti amordid,rooste jne....
wunderbaum
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 20.06.2007 21:59 27

Postitus Postitas wunderbaum »

Bensiini on tõesti raske sisse tankida,ma tankisin näiteks täna 15 minutit,et saada 30 liitrit bensiini paaki :lol:
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

sedaanil juhi küljeklaasi ülemine tihend läheb kortsu nt.
ronni
Huviline
Postitusi: 365
Liitunud: 09.05.2006 18:12 37
Asukoht: Kiviõli-Tallinn

Postitus Postitas ronni »

Tagasilla kinnitus!
Elektri aknad!
Rooste!

Kõik minu omal :lol: ....aga igatahes super auto ;)
Bayer 325tds 95a.
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Kellad kipuvad ära surema ja piduritule lüliti võib kinni jääda, siduripedaalile meeldib ka kriuksu teha. Istmed rebenevad ja lagunevad.

Tyypviga ka veel, et auto maagiline soov avariides osaleda, pärast seda akkab igast anomaaljaid ridamisi välja tulema.
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Siin on juba kaugel tüüpvigadest.
Neid samu vigu võib esineda absoluutselt kõigil masinatel.
Mul vaid 5 aasta jooksul probleeme olnud roolilatiga. Ja seda kahel korral.
Ja tõelisteks tüüpvigadeks saabki vist lugeda ainult tagasilla kinnitust (algus aastate e36). Ning kupeede el. akna tõstukite jukerdamist.
Sest nendest kahest probleemist on foorumis aastaid räägitud ja kurdetud.
No ja rooste, eks seda ikka esineb metallist tehtud autodel. Kas tüüpviga? Võta nüüd kinni.
Kasutaja avatar
UFO-N_A_U_T
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 13.05.2007 14:44 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UFO-N_A_U_T »

uste klaasid tulevad siinidest välja....
ukse polstrite eemaldamisel lähevad tüüblid.
mootori klõbin M40 ja M43 moorotitel(hüdrotõukurid)
katuseluuk

rohkem probleeme pole esinenud
Kasutaja avatar
Janar_R
Huviline
Postitusi: 389
Liitunud: 04.08.2007 10:51 06
Asukoht: Tartu/Võru

Postitus Postitas Janar_R »

ja ma kuulsin et diislite tüüpvigadeks aastatel 91-94 pidi olema soojast peast halb käivitus. võite vastu vaielda muidu:)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

jantsik kirjutas:ja ma kuulsin et diislite tüüpvigadeks aastatel 91-94 pidi olema soojast peast halb käivitus. võite vastu vaielda muidu:)
Kahjuks või kellegi kasuks :) on see tüüpviga ates 90-datest kui 99-aastateni ja midagi pole parata + lekkivad diislitorud ,süsteemid ,tihendid.
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

E36 tüüpvead!

Postitus Postitas Pavel_V »

E36 Nõrkused!

Käiguosas võib vanema väljalaskeaasta mudelitel kohata loksuvat roolilatti ja kindlasti kulunud käiguhoovastiku pukse. Ebatäpseks muutunud käigukangi remont on tegelikult väga odav, kui sellega mitte liiga kaua oodata. Vaja on vahetada pisikesed kapronpuksid. Lihtsaim viis oselleks on asendada nad pronkspuksidega, mille valmistamisega saab hakkama iga treial.
Puksidest rääkides võib mainida, et esisild on E36 kerega „kolmesel“ peaaegu identne eelkäijaga, kuid tagasild keerulisem (seega ka kallim remontida). Uuel tagasillal on isegi tagarataste nurk seatav (v.a. Compact). Samas ei kurdeta eriti tagasilla lagunemise üle. Puksid on esinduses üsna odavad ning B-kategooria tükke on ka ohtralt saada. Tagasillas võib pigem hakata kolksuma tagadiffer või selle kinnituspadjad (tavaliselt suurema mootoritega autode probleem).
E36 kerega autole jäikasid amorte paigaldades tuleks eelnevalt BMW esindajaga konsulteerida, mis tüüpi amordid 100% sobivad. Kahe kupeekerega auto omanikud kurtsid, et kallid sportamordid on välja venitanud tagumiste amordikannude poldiaugud.
Elektrisüsteemis võib sagedamini ette tulla armatuuri valgustuse pirnide kustumist ning näituriblokil „ABS“ tule süttimist. Mujal maailmas ei ole ABS probleemiks, kuid Eestimaa talvised (soolased) teed hävitavad ratastel ABS-i andurid. Tehaseraadiol ning pardakompuutril kustuvad infotablool üksikud pikslid, muutes info lugemuise raskeks.
Jääkonarused kriibivad põhja küljest lahti kummist aukude katted. Rataste alt lendab vesi sisse ja jalamatt liguneb läbi. Põrandal asuv elektrijuhtmestik ühes sellega. Tulemus – streikiv kesklukustus ja muud elektrisüsteemid.
Üksikud omanikud kurdavad halba käivitumist niiske ilmaga või ebaühtlast tühikäiku. Nelja silindriga mootoritel on veel küünlajuhtmed, mida tasub kindlasti kontrollida. Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud. Sel juhul ei saagi mootor korralikult töötada.
Kuue silindriga mootoril pole küünlajuhtmeid ega jagajat. Iga küünla otsas on sõltumatu süütepool. Kui mõni neist väsima hakkab, annab see kohe tunda mootori töös. Mootor võib hakata vahele jätma, tühikäigul ebaühtlaselt käima, või sootuks välja surra. Üle 10 aasta vanusel autol on tõenäosus suur, et millalgi lähete poodi süütepooli järele.
Muidugi on BMW tundlik küünalde suhtes ja kui mootori töös ilmneb häireid, on esimene liigutus ikka uued küünlad.
Kui mootor kohe pärast käivitamist peaaegu välja sureb, seejärel pöörded jälle hooga üles viskab ning lõpuks niimoodi „ujuma“ jääbki, tuleb kontrollida tühikäigu õhukoguse regulaatorit. Sinna kogunenud mustus segab regulaatori tööd ning kogu remont seisneb puhastamises. Rahaline kulu seega nullilähedane.
Kui aga mootor külmalt korralikult töötab, kuid mõne minuti pärast pöörded „ujuma“ laseb, tuleb päevakorda lambda sond. Õigemini selle vahetamine.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: E36 tüüpvead!

Postitus Postitas Fred »

Pavel-Qlimax kirjutas:Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud.
Tahaks näha jagajaga neljapütist E36te. Mõtlesid ikka süütepooli (amordikannu küljes, vanematel 4-tükiline, näiteks vanem iS, uuematel üks tervik, M43 nt)?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Ega vanema esisillaga pole selle juures midagi pealehakata. Minuomal olid veel alumiiniumist õõtsad. Kesklukk on tõesti üks nõrk koht neil ja jagajat pole ka M50 mootoril. Olgu ta siis 2,5 2,0 või 2,8. Seega ei saa jagajakaanega midagi juhtuda, nagu eespool väideti. Kindlasti tuleb kontrollida silla kinnitust. Lisaks veel küljekarbid on väga roostealtid ning taga koopa ääred. Elektrilised lisad peavad kõik toimima! Remont võib osutuda vägagi kalliks. Paljud elektrikud ei võta seda autot keskluku probleemidega isegi jutule. Tallinnas on 2 meest keda kiidetakse, aga mujalpool neid praktiliselt ei leidu, kui siis Tartus DIA. Lisaks veel, 2,5 mootoriga autole pole sumpa tagapütti kuskilt saada. UM-is maksab üle 6000.- Tal on 2 sissetulevat toru ja 2 väljaminevat samuti.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Tahaks näha jagajaga neljapütist E36te. Mõtlesid ikka süütepooli (amordikannu küljes, vanematel 4-tükiline, näiteks vanem iS, uuematel üks tervik, M43 nt)?
M40 mootoritel on jagaja täiesti olemas.
VeikoS
Klubiliige EKBK
Postitusi: 174
Liitunud: 04.10.2007 23:41 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas VeikoS »

Sagedane on ka tagavedrude purunemine.
xsmartx.
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 06.03.2007 21:31 58
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas xsmartx. »

tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sisse :) kui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

xsmartx. kirjutas:tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sisse :) kui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna
Ei tea pole kordagi tankimine probleemiks olnud. ja alati täispaagi võtnud esimese korraga. - bena püstolil on ju kurgu all 2 nõksu lükka ainult esimese nõksuga ta sinna torusse ja on ok. ja egas see siis si!temini ennast välja ei lülita ikka samamoodi - ja ei lödista ka külge mitte täis.
:) eks see e36 ongi üks tüüpviga IRW
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
fisher
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.06.2006 14:40 59

Postitus Postitas fisher »

Mida se 1.6 mootor endast kujutab. Oleks vaja mingit ökopilli.
Kasutaja avatar
virx1
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 23.12.2006 16:51 33

Postitus Postitas virx1 »

OT, võta siis juba 1.8 mootoriga. See sama öko kui 1.6, kuid tunduvalt nobedam ja erksam.
E36 325i
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Täpselt õige soovitus!
Endal oli esimene auto 316i, 75kW. Nu sellel pidi põhimõtteliselt gaasipedaali põhja suruma, et auto liiguks. Aga kui enam-vähem hoo sisse sai siis liikus kuidagi. Möödasõidud olid üpris vaevalised.
Hiljem ostsin 318i, 83kW ja hoopis teine asi. Hästi ergas ja minek hea. Ka möödasõiduga probleeme pole mul veel olnud. Vähemalt minu 1.8-l oli minek ikka väga nauditav, tõmbas istmesse ühesõnaga. Bensiinikulu võrdne, aga mul olid mõlemad korras kah. Maanteel mingi 7,5/100 ja linnas nii umbes 8-9/100.
Paremat ei anna soovidagi. Mina olin väga rahul.


1.6-te enam ei taha nähagi.
Vasta