Ketaspiduri kaitseplekkide eemaldamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Ketaspiduri kaitseplekkide eemaldamine

Postitus Postitas joxs »

Tervitus.

Tagumisi käsipiduriklotse vahetama hakates selgus tõsiasi, et nood kaitseplekkide sees olevad augud, kuhu kinnituvad klotse hoidvad jubinad, on pisut läbi roostetanud. Siit ka minu küsimus teile - mis moodi neid kaitseplekke vahetatakse? Kas need saab sealt rummu ümbert kuidagi kätte või peab tõesti poolassi lahti laskma ja laagri lahti kakkuma vms.
Tegemist siis E36-ga ja tagumiste ketaspiduritega.

Ehk oskab keegi mingi vihje öelda.

Pilt
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

poolass küljest ära ning rumm tuleb ka ära võtta. rattalaagrid tuleks ka uued panna.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
truumu

Postitus Postitas truumu »

Pane klotsivedrud M5/M4 poltide ja mutrite-seibidega kinni
Mutter peab olema kapronlukuga
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ja kakkuma peab üsna usinasti, kuidas see välja näeb on truumu juba kindlaks teinud
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
truumu

Postitus Postitas truumu »

Cardo kirjutas:ja kakkuma peab üsna usinasti, kuidas see välja näeb on truumu juba kindlaks teinud
:roll:
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas joxs »

Truumu ma eeldan, et sa oled säherdust asja siis vast teinud. **** ma ei vaadanud sellise pilguga, et kas põhimõtteliselt on üldse võimalik sealt tagantpoolt mutrid poltidele otsa saada või peab selleks ikkagi kõik laiali tõmbama - sellisel juhul poleks mutrite teemal vast üldse mõtet.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Olen pannud poltidega, sest ei tahtnud ratalaagrit vahetada(elusalt seda kätte ei saa)
Teine variant oleks uue pleki lahti lõikamine, kuid mulle see ei meeldinud

Veel üks võimalus on sellele stopperpulgale panna otsa süvendiga laiem seib(profiil tuleb sisse viilida), kuid jamamist liiga palju ja paigaldus suht ebamugav
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

polt ja seib on parim lahendus.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

seibi saab ju lapikuks tangidega pigistada
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas joxs »

Lahendasin siis probleemi hoopis E30 trummelpidurite paigalduskomplektiga. Neil on siis pulgad tagantpoolt sisse pandavad ja klotsivedrud käivad taldrikutega eestpoolt kinni. Vedrud pidi ka E30 omad panema sest need on pikemad.
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

Ma lahendasin umbes samamoodi. Kasutusse läksid Golf 2 trummelpidurikinnitusvahendid.
Pilt
Siiamaani kõvasti kinni. Enne hoidis nii nõrgalt kinni, et tõmbas käsipiduriklotsid kinni ning auto liikus kolksudes. Selle tagajärjel läksid vahetusse ka pidurikettad.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Kui plekid on muidu kõvad, siis oleks üks käepärasemaid ja ratsionaalsemaid lahendusi plekkide raamatu järgi välja lõhkumise asemel tõepoolest valmistada seibide kokkusurumise teel sellised pilud, mis saab tihvti otsa plekkide taha paigaldada. Nagu mulle soovitati ja tegin http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=50
Pilt
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
kristjaan
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 09.04.2006 22:20 58
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas kristjaan »

kõige lihtsam variant on jah pleki lahtilõikamine.kasutasin ise sama varianti.
hoiad kõvasti närve kokku ja toimib samamoodi kui terve plekk.ainult silmale pole nii ilus.
e36 320i coupe
Rinco
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 11.04.2008 11:21 55

Postitus Postitas Rinco »

Keegi kogenum palun öelge, kuidas saaks tagaratta rummu lahti?
Oleks vaja laagrid vahetada.

Ärge teenindusse saatke praegu. Põhimõtteliselt on vajalikud riistad olemas,
aga rummu ei saa kuidagi ära. Loksub laagri otsas, aga ära ei tule.

USA foorumites räägitakse, et peab hästi suure haamriga kallale minema ja peaks ära tulema. Ehk, siis panema väiksema haamri täpselt võlli otsa peale kuidagi kinni ja seda väikest haamrit taguma suurima haamriga.

Peab see asi paika?

Keegi ikka siin on vahetanud tagaratta laagreid ju? Kuidas teeninduses asi käib?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Uut laagrit saab edukalt ka ilma pressita paigaldada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Rinco
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 11.04.2008 11:21 55

Postitus Postitas Rinco »

Pole vaja mulle rääkida, kuidas pressida laagrit.
Vaja on teada, kuidas rumm kätte saada sealt. See kas laager läheb puruks või mitte ei huvita. Uued on olemas, ega muidu ei lammutaks.
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Postitus Postitas erx »

liugvasaraga.
Vasta