1. leht 2-st

E36 sureb vabalkäigul välja kui gaasi ei anna.

Postitatud: 17.06.2007 12:01 00
Postitas Dannuuu
otsingut kasutasin ka ja midagi nagu leidsin kah , aga suht jama seis ikkagi...


käisin siis kiirendusvõistlustell.. sisse panin 98 bensiini....
enne sai lambda ja õlivahetus tehtud....

aga nüüd põõrded tõmblevad seal 300-700ni ... norm oleks kui seisaks lihtsalt 700 peal... peale lambda vahetust aga ei aidanud midagi.. ikka tõmblesid ...
aga peale kiirendust ja seda 98 bensiini tõmblevad kohe hullusti.. suht kohe kui vabakäigu sisse panen hoo pealt sureb välja..
kurvis ei ole hea tunne kui rool krdima raskeks läheb :P

täna tuli kiri kah et check coolant level.. panin siis juurde seda... kapotialuses anumas oli seda suht vähe alles...

mõned üksikud korrad on ka juhtunud et auto ei lähe kohe tööle.. lubab aga siis kragiseb midagi... ja kui proovin uuesti siis läheb tööle...



tühikäigu mootor vb?

kui raske seda puhastada on ?

kui käisin mingi 2nädalat tagasi diagnostis siis näitas aint lambda viga...
muu pidavat ok olema..e36, 325i sedaan

Postitatud: 17.06.2007 13:41 00
Postitas truumu
Peale lambda vahetust veakoodid kustutasid ära?
Enne seda aju andurit ei arvesta

Postitatud: 17.06.2007 13:47 21
Postitas Dannuuu
truumu kirjutas:Peale lambda vahetust veakoodid kustutasid ära?
Enne seda aju andurit ei arvesta
lasin teeninduses vahetada lambda anduri.. mitte,et ise vast hakkama ei saaks aga kuna oli muid töid ka teha siis lasin selle ka panna neil.. ja eriti ma ei usu, et nad selle veakoodi maha kustutasid...
ja ise seda vist teha ka ei saa kuidagi.. nagu nt saab õlinäitu nullida...

siiski... põõrded hakkasid nüüd hullemini tõmblema kui ennem....

ennem nagu läks aega kui auto kohapeal töötas ja välja suri.. aga nüüd juba sõidu ajal, kasvõi 90ga sõites vabakäik sisse panna ja sureb paari sekundi pärast välja....
genekas äkki ?
harjad kulund vms?
v.küünalde jama?

Postitatud: 17.06.2007 15:01 40
Postitas Cemtey
Vaata mootori ja õhufiltri vahele jääb üks lõdvik et kas see sul mitte lõhki ei ole või kusagilt otsast lahti äkki?
Kui katki on siis esinduses küsitakse ligi 500 eeku selle eest.

Postitatud: 17.06.2007 15:08 03
Postitas Dannuuu
Cemtey kirjutas:Vaata mootori ja õhufiltri vahele jääb üks lõdvik et kas see sul mitte lõhki ei ole või kusagilt otsast lahti äkki?
Kui katki on siis esinduses küsitakse ligi 500 eeku selle eest.
sa mõtled see lai plastmass otsik nagu tolmuimejatel põhimõtteliselt jah ? :P
see loksub küll imelikult seal otsas...

Postitatud: 17.06.2007 15:32 07
Postitas hanzvonkazak
krt ma ei tea kas mina olen loll või mis viga? aga mis autost üldse jutt käib?

Postitatud: 17.06.2007 15:41 21
Postitas Dannuuu
hanzvonkazak kirjutas:krt ma ei tea kas mina olen loll või mis viga? aga mis autost üldse jutt käib?
bemmist ;)


okei minu viga :D
e36 325i

Postitatud: 17.06.2007 15:42 08
Postitas prelude20
sa ei ole loll. ainus mis saan aru et 3ne. Endal tegi nii e30 ja siis oli see jäme lõdvik kollektori ja õhufiltri vahelt puru

Postitatud: 17.06.2007 16:02 57
Postitas Cemtey
Kuna mul digikas otsad andis siis tegin moblaga pilti.
Vihma sadas ja nõges tuli kallale aga loodan et on abi.. sorry pildil oleva veepiisa eest :P .

Pilt

Postitatud: 17.06.2007 16:12 40
Postitas hollow
veakoode saab ise ka kustutada.... aku klemmid autol maha pooleks tunniks ja pane juhtmed omavahel kokku (aku ei tohi olla autoha yhendatud)

kui midagi ei muutu, siis mina vtaks tyhikäigu mootori maha ja puhastaks selle ära... veel parem tule osta mul on yks puhastatud juba olemas

Postitatud: 17.06.2007 16:24 29
Postitas Dannuuu
Kuna mul digikas otsad andis siis tegin moblaga pilti.
Vihma sadas ja nõges tuli kallale aga loodan et on abi.. sorry pildil oleva veepiisa eest :P .
jaajaaa.. seda ma just mõtlesingi :)
lähen vaatan üle :)

Postitatud: 17.06.2007 17:00 41
Postitas truumu
veakoode saab ise ka kustutada.... aku klemmid autol maha pooleks tunniks ja pane juhtmed omavahel kokku (aku ei tohi olla autoha yhendatud)
No ei kustu nad alati nii ära

:)

Postitatud: 17.06.2007 17:49 03
Postitas Dannuuu
niimoodi siis...
sai kapoti all müratud pool tunnikest ja lekkeid otsitud...
kõik oli nagu tip top.. ainult koonusfiltri membraan v.mis iganes.. sellel olid mõrad sees.. aga mitte läbistavad et õhk sealt vahelt läbi mahuks.. küll oli selle kummi all kaks voolikut ja ühe vooliku kinnituses oli pikk pragu....

Pilt

Postitatud: 17.06.2007 17:53 54
Postitas Cemtey
See lõdvik sul heas korras ei ole aga peab veel veidi aega vastu küll.
Ka nendes õhu-voolikutes mis selle voolikuga ühenduses on ei tohi olla ühtegi auku/pragu, proovi see pragu nt bensukast saadava hõbedase teibiga kinni toppida kust õhk läbi saab ja vaata kas asi paraneb. (ligi 40 eeki küsitakse)
Praegu saad proovida auto käima panna ja seda pragu käega kinni hoida et õhu surve ära ei kaoks. Kui pöörded õigele tasemele tagasi lähevad siis on viga leitud.
Viga võib olla ka õhulugejas mis on vähetõenäoline.. eks ta sul kusagilt voolikutest laseb läbi. Lamba ei ole ka välistatud aga mina selle kallale hetkel küll mässama veel ei läheks :P .
Kui muidu ei leia siis võta sõber appi et mootor välja ei sureks ja otsi hääle järgi kust midagi läbi tuleb.

Postitatud: 17.06.2007 18:18 21
Postitas Dannuuu
Cemtey kirjutas: Kui muidu ei leia siis võta sõber appi et mootor välja ei sureks ja otsi hääle järgi kust midagi läbi tuleb.

peaks võtma jah... sest üksi küll ei jõuaks seda kinni hoidma minna :D:D

http://www.esnips.com/doc/40e11380-aea1 ... auto-start

Postitatud: 17.06.2007 18:23 36
Postitas truumu
Võta õhulugeja pistik lahti, siis lisaõhk ei mõju ja auto peaks ise tühikäiku hoidma

Postitatud: 17.06.2007 19:33 34
Postitas Cert85
Kui õhulugejaga miskit ei muutu, siis õhuvõtu torude lekkeid saad kontrollida näiteks brake cleaner`iga, kui muidugi auto käib ja seda siis pihustad sinna torude peale. Kui miskit muutub selle peale, siis saab sealt lisa õhku.
Ise olen paar tühikäigu mootorit nii ka käima saanud (oli küll teist marki auto), et sisseminev voolik lahti tühikäigu mootori küljest ja siis annan korraks drosselist (segusiibrist) tuure ja pihustan karburaatori puhastus ainet sinna näiteks. Kui gaasi ei anna võib lihtsalt välja mootor surra.
Aga edu katsetamisel.

Kui midagi valesti seletasin, siis targemad parandagu.

Postitatud: 17.06.2007 20:03 10
Postitas meph
Kui jahutusvedelik ära kaob, siis võibolla asi hoopis plokikaanetihendis?

Postitatud: 17.06.2007 20:24 41
Postitas Cert85
Aga küsime siis nii:
Ega temp´i seier palju üle keskmise ei lähe (keema) ja ega ei aura väga tagant? Ja kas peale jahutusvedeliku lisamist selle kadumine jätkub? Ning kas õli on puhas, ei vahuta?

re

Postitatud: 17.06.2007 20:27 13
Postitas Dannuuu
meph kirjutas:Kui jahutusvedelik ära kaob, siis võibolla asi hoopis plokikaanetihendis?
ära hirmuta :P
see oli koraks ainult,et check coolan evel... kuigi see potsku oli jah suht tühi...
ja tihend vast jah läbi...
kuna kogu see põõrete jama hakkas pihta kui sai g-techiga möllatud ja tugevamalt kiirendatud ikka sinna punase alla :oops:
ja eile siis suht sama värk...
kuidagi kindlaks ei saaa teha ?
v. kus ta saubki nüüd ? :P
panin auto tööle ja jändasin kapoti all natuke ja kiskusin üksteise võidu andurite juhtmeid lahti aga nendest pole kasu midagi.. aku oli paar tunnikest maas ja auto vooluotsad koos .. nüüd elab auto natuke küll kauem aga ikka sureb välja.. .300 ja 1200 vshel tõmbleb seier...

Postitatud: 17.06.2007 20:29 03
Postitas Dannuuu
Cert85 kirjutas:Aga küsime siis nii:
Ega temp´i seier palju üle keskmise ei lähe (keema) ja ega ei aura väga tagant? Ja kas peale jahutusvedeliku lisamist selle kadumine jätkub? Ning kas õli on puhas, ei vahuta?
see seier pole mul elusees üle keskmise läinud..kohe ausalt.. ise ka imestan...

tagant on ainult ükskord tossanud aga see kadus ka peale pikemat sõitu ja suuremaid põõrdeid...
õlivahetuse just tegin ja ei varda pealt vaadates ta on ikak tavaline kollane...
seal august kuskohast õli sisse kallatakse, seal ka samasugune nagu olema peaks...

Postitatud: 17.06.2007 21:03 41
Postitas Cemtey
õlikork on mootori peal mida saad ka lahti keerata. :P

Postitatud: 17.06.2007 21:07 28
Postitas Dannuuu
Cemtey kirjutas:õlikork on mootori peal mida saad ka lahti keerata. :P
seda ma mõtlesingi kohana kust õli sisse kallatakse ju ... :)

Postitatud: 17.06.2007 21:14 58
Postitas Cemtey
okei, lõdvikud ja voolikud korras siis?
kui gaasi annad kas siis mingit kahtlast häält ei hakka tegema?

Postitatud: 17.06.2007 21:17 19
Postitas Dannuuu
Cemtey kirjutas:okei, lõdvikud ja voolikud korras siis?
kui gaasi annad kas siis mingit kahtlast häält ei hakka tegema?
tavaline hääl nagu ikka.. kiirendusel küll on nii et peale 4000 käib selline kõrin läbi nagu.. nagu.. no ei oska seletada .. aga sellin valjem krõbin või midagi.. isegi nagu pooks natuke.. aga aega põhjal suht sama teiste 325 tega...

re

Postitatud: 19.06.2007 11:38 59
Postitas Dannuuu
täna sai pisike diagnostika siis tehtud..

vigasid oli kolm.. kehv aku, gaasiklapi asend ja õhulugeja....
kahjuk millegipärast ei näidanud arvuti millal vead olid tekkinud...
bmwl tehaseversioon vana...vead sai kustutatud...
lähemal vaatlusel aga töötas gaasiklapp normaalselt.. pinge oli normaalne...autodata järgi siis...
aga see pilt mis mul ühest lõdvikust on üleval.. see mis mõranenud tsipa.. see oli seest õline millegi pärast.... lõdvik lähebki otse gaasiklapi juurde... vb see õli siis tühikäigumootorit kuidagi ummistanud vms.. ise ei jaga asja nagu :oops:

Postitatud: 19.06.2007 12:54 56
Postitas meqa
kus sa diagnostikas käisid?

Postitatud: 19.06.2007 13:01 28
Postitas Dannuuu
meqa kirjutas:kus sa diagnostikas käisid?
upal :D
ja enne seda warma autos.. aga see ei jätnud eriti head muljet...
viisin auto sinna ja 5mintsa pärast öeldi et võin järgi tulla...
kasseeriti 400 krooni selle eest...
viga olevat lambdas... ja muid vigu polevat...
vahetasin lambda ära aga ikka jamas....
täna upal käies sai ikka korralikult diagnostikat tehtud... kõik asjad läbi vaadatud...

Postitatud: 19.06.2007 19:56 23
Postitas truumu
täna upal käies sai ikka korralikult diagnostikat tehtud... kõik asjad läbi vaadatud...
Lahenduse ka leidsid?
Või vaadati ainult läbi?

Postitatud: 19.06.2007 20:25 31
Postitas Dannuuu
truumu kirjutas:
täna upal käies sai ikka korralikult diagnostikat tehtud... kõik asjad läbi vaadatud...
Lahenduse ka leidsid?
Või vaadati ainult läbi?
ei leidnud...
tal ei olnud palju aega ka ja ütles et kui mingi kolm korda sõita ja kuumus mingi 50kraadini lasta ja kui siis tulevad need veateated uuesti siis on kindel milles asi...
hetkel ta kustutas ära siis...

naljakas mõelda, et kooliõpetaja on asjalikum kui siiani mingid teenindused krt... :D

tegelt isegi masendav...

ei raatsi enam kuhugi teenindusse minna kah...
igal pool jama...
küll lõhuti mootori plastik kate ära ühes kohas, siis teises pandi sidur imelikult kokku, et ei ole nagu sujuv pedaal vaid lahti lastes käib alguses suurem jõnks millega vaja harjuda ja siis lasti vargapoltide adaptril nukad maha jne jne ...
eraisikuid ka ei usalda enam... pole mingit garantiid ega värki...
selline tunne, et roniks lausa tallinna truumu vms kohta... pole nagu halbu sõnu kuulda olnud :)'

tahaks sellist meest leidakes hingehinda ei nööri aga ennem jonni ei jäta kui viga leitud krt :D
samas ei venitaks ka asjaga...

saaremaalt pole sellist veel silma jäänud...

on ka häid asju tehtud muidugi aga ju seee rohkem minu süü on, et need pisikesed vead mis on tehtud on meele mustaks jätnud.... :?