E36 salongi ventilaator jamab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
PK
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 20.11.2006 14:42 25

E36 salongi ventilaator jamab

Postitus Postitas PK »

Auto 320i kliimaga, salongi ventilaator jääb vahel lihtsalt seisma, mõnikord hakkab samal päeval mõnikord paari päevase vahega jälle tööle ja võib töötada niimoodi kuni kuu, siis jälle. On kellelgi ettepanekuid.
Huviline
Kasutaja avatar
andresv
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 30.06.2004 15:01 23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas andresv »

minul ei and hästi ühendust see ventika võimsust reguleeriva vidina (või mis iganes see ka ei ole) pistik

http://bmwfans.info/original/E36/tou/31 ... l-64_0556/
vidin nr 8

Asub keskkonsooli taga. ligi saab juhi poolt.
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

suht suur võimalus et mootoril harjad/lamellid kulunud mul oli E34 sama viga samade sümptomitega.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
PK
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 20.11.2006 14:42 25

Postitus Postitas PK »

Kas neid harju saab eraldi vahetada või on vaja uut mootorit?
Huviline
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
PK
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 20.11.2006 14:42 25

Postitus Postitas PK »

Priit!
Kas said selle mootori ise kätte või lasid kusagil maha võtta?
P :|
Huviline
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ise võtsin maha ja panin tagasi.
See ei ole kuigi keeruline, aga aeganõudev küll. Eriti V8 puhul.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

salongi ventilaator

Postitus Postitas Marko28 »

oskab keegi rääkida, kuidas saab välja e36el salongi soojendusmootori. Suur ventilaatori tiivik ei taha eriti hästi välja mahtuda sealt kojameeste alt.
Vaja harjad äravahetada
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

mida teha viliseva vent.mootoriga...pea igas asendis jonnib..selline kriiskav heli, et :evil:
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Ventika laagrid kuival.
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

kas selle ventika harju ka võimalik vahetada :roll:
äkki keegi teab palju maksavad jne, praegu sõida nagu siil udus :cry:
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
virx1
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 23.12.2006 16:51 33

Postitus Postitas virx1 »

Vahetada on võimalik küll. Hinda ma ei tea, kuid häda pärast saad romulast terve ventika umbes 700 eest. Hind on muidugi paiguti erinev. Udu vastu aitab seegi kui hoiad akna irvakil.
E36 325i
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

diislijoodik kirjutas:
E36 318 ti kirjutas:mida teha viliseva vent.mootoriga...pea igas asendis jonnib..selline kriiskav heli, et :evil:
Tilguta võlli otstest puksidele õli peale.
kas pääseb ligi ka midagi erilist lammutamatta?
mul teeb linnulaulu 1 astme peal:D
Kasutaja avatar
-Tauno-
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 30.11.2006 11:31 00
Asukoht: Soome

Postitus Postitas -Tauno- »

Juhtus sama asi, soojendusmootor hakkas urisema ning vahelduva eduga tööle :?
Küsimus siis järgmine:
* Kas kliimata soojendusmootor sobib kliimaga autole?
* Kust poolt ligipääsen kõige kiiremini ja kergemini ?
:oops: :oops:
Ei ole kunagi uurinud, ega teinud seda tööd, kuid nüüd pean kellegi ( teie ) abiga ( juhendusega ) hakkama seda tegema :oops:
-=Team Kaunitar=-
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4690
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

-Tauno- kirjutas: * Kas kliimata soojendusmootor sobib kliimaga autole?
* Kust poolt ligipääsen kõige kiiremini ja kergemini ?
Ei sobi kahjuks, vähemalt realoemi järgi.
Ikka kapoti alt.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
PK
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 20.11.2006 14:42 25

Postitus Postitas PK »

Tauno

Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Huviline
ParimParimast
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 18.10.2007 14:46 25

Postitus Postitas ParimParimast »

ma uurisin natike seda teemat ja päris kinnel pole mis mul on otsad andnud... :roll:
kõik sai alguse sellest et vent.mootor töötas sedasi nagu puhangutena ja nüüd siis äkki ei tööta enam üldse. :( Aga kui siis seda ventika kiiruse nuppu reguleerida siis teeb sellist kahtlast kriuksu nagu miski seal muudaks asendit. :roll: Autoks on 318 is e36
Kasutaja avatar
-Tauno-
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 30.11.2006 11:31 00
Asukoht: Soome

Postitus Postitas -Tauno- »

PK kirjutas:Tauno

Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Tänud.
Probleem sai lahendatud UM-is, uus mootor, uus " siil " jne :)
Kogukupatus. :)
Nüüd jälle hea soe sõita :lol:
-=Team Kaunitar=-
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

-Tauno- kirjutas:
PK kirjutas:Tauno

Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Tänud.
Probleem sai lahendatud UM-is, uus mootor, uus " siil " jne :)
Kogukupatus. :)
Nüüd jälle hea soe sõita :lol:
See on tore et asi korda sai.
Räägi nüüd lähemalt kogumaksumusest. Vb ka vaja seda liini minna. :D
AndrusB
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07.03.2007 17:44 45
Peamine sõiduk: E36 compact
Kontakt:

Postitus Postitas AndrusB »

Tere
just kirjutasin siia selle teema kohta kirjandi
aga see kadus kuskile...
E36 94 kliimaga Ventilaatori mootor
UM ca 4588 eeq
Bakt (bosch) 1900 eeq ilma tiivikuteta
Autoekspert ca 3800 eeq
Kasutatud mootor lammutusest 700-900 eeq
Tiivik lammutusest ca 75 eeq
UM vahetuse hind ca 1500 eeq - (võin eksida)
Orig Mootor 0 130 111 158
Bosch 0 130 111 188
tiivikud saab asendada E30 omadega aga sel juhul mõlemad
Kasutatud mootor ja üks tiivik olemas kui peaks vaja minema

Jõudu
Andrus
Kasutaja avatar
-Tauno-
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 30.11.2006 11:31 00
Asukoht: Soome

Postitus Postitas -Tauno- »

AndrusB kirjutas:Tere
just kirjutasin siia selle teema kohta kirjandi
aga see kadus kuskile...
E36 94 kliimaga Ventilaatori mootor
UM ca 4588 eeq
UM vahetuse hind ca 1500 eeq - (võin eksida) siiski läks 1200.- :P
Orig Mootor 0 130 111 158
-=Team Kaunitar=-
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

e36 tavalise soojapuhuri mootoril ei saa ventikat otsast ära ilma seda ära l õhkumatta... seega ei saa ka õli tilgutada ventilaatori poolsesse otsa. ja sellega seoses ei saa lahti ka mootorit, et harjasid ja lamelle vahetada. Vähemalt mina seda ei suutnud.

teine asi... e36 R6 mootoriga masinal on suht jama saada kätte see mootor koos ventilaatoriga... selleks tuleb klapikambri kaas maha keerata sest muidu ei ole olemas asendit, et see mootor sealt välja mahuks... proovitud 3 korda 2 autopeal ja aega oli asjaga tegutseda.
AndrusB
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07.03.2007 17:44 45
Peamine sõiduk: E36 compact
Kontakt:

Postitus Postitas AndrusB »

Tere
Ka minul tuli mõni tiivik ära lõhkuda.
Aga kui olin seda mootorit sinna 3 korda katkiste tiivikutega ja ilma
sisse toppida ja välja võtta proovinud, sain aru kuidas asi käib
1.Valge tiivik ilma mootorita kohale
2.Must tiivik ilma mootorita kohale
3.Mootor kohale ja nii et võlli os satuks musta tiiviku avasse
Seejärel fööniga tiiviku südamik kuumaks.
Ennem tegin abinõu kahest pikast vardast ja pressisin tiiviku võllile
kugemale kui ta õige koht on, seejärel sama oeratsioon valge
tiivikuga ja siis mootor kohale ja timmida tiivikud kohale
TÕSINE KATSUMUS. karjusin ümber auto kõige ropumaid maailma sõnu
aga nüüd ta töötab tervete tiivikute ja uue mootoriga.
PS. ma ei ole normaalne inimene, seda ma tean.
Lugupidamisega
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

tundub, et lihtsam on klapikambri kaas maha keerata mootor omale kohale asetada ja klapikambrikaas tagasi keerata... ajakulu tund ja natuke peale... mõned yksikud ropud sõnad, 2 suitsu ja 2 õlut
Gustafson
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 07.09.2009 18:16 00
Asukoht: Tallinn

Re: E36 salongi ventilaator jamab

Postitus Postitas Gustafson »

Kas keegi selle ventilaatori mootori kohta piltidega juhendit ei viitsiks tekitada? :oops:
Et kuidas seda täpselt kätte saaks jne...
e36is
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02.01.2013 22:12 32
Peamine sõiduk: bmw

Re:

Postitus Postitas e36is »

hollow kirjutas:e36 tavalise soojapuhuri mootoril ei saa ventikat otsast ära ilma seda ära l õhkumatta... seega ei saa ka õli tilgutada ventilaatori poolsesse otsa. ja sellega seoses ei saa lahti ka mootorit, et harjasid ja lamelle vahetada. Vähemalt mina seda ei suutnud.

teine asi... e36 R6 mootoriga masinal on suht jama saada kätte see mootor koos ventilaatoriga... selleks tuleb klapikambri kaas maha keerata sest muidu ei ole olemas asendit, et see mootor sealt välja mahuks... proovitud 3 korda 2 autopeal ja aega oli asjaga tegutseda.
Ju olen mina üks väheste seas kes on selle tiiviku kätte saanud ja jäi terveks ,lihtsalt on vaja läheneda õigete võtetega ja ÕIGETE tööriistadega :D
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E36 salongi ventilaator jamab

Postitus Postitas Cert85 »

Olen lugenud, et mõni saab kätte selle, kui kojamehe hoovastiku eemaldab näiteks.
Mina enda masinal vahetasin ka. Siis lasin kojamehed üles- siis jooksis hoovastik võimalikult eest ära ja edasi keerasin sisselaskekolle maha ja sain ventilaatori kätte.

Minu omal olid samuti harjad kulunud.
Kindlaks tegin vea sedasi, et panin venti laatri seest tööle ja siis andsin väikese obaduse ventilaatorile, selle tagajärjel võttis pöörded üles- järelikult harjad läbi/kinni.

Vahetuseks varu hulgalisest aega ja soe koht.

Minul läks kolle muidugi vanade tihenditega tagasi.
Mõtle välja, mis moodusega teed ja tasuks tegelikult tihendid vahetada, mis lahti võetakse.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3393
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: E36 salongi ventilaator jamab

Postitus Postitas MargusA »

http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/" onclick="window.open(this.href);return false; Midagi liigset pole vaja maha võtta
Vasta