e36 ei taha korralikult liikuda

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
A.K
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 12.01.2007 00:14 24

e36 ei taha korralikult liikuda

Postitus Postitas A.K »

mure järgmine: kohapeal langesid pöörded mitu korda nii palju et tahtis välja surra, aga siis hüppas tagasi 1000 kanti ja õrnalt langesid jälle.kui sõitma hakkasin siis ei tahtnud edasi minna.ühel hetkel oli normaalne ja siis oleks nagu jõud ära kadunud, vajutasin pedaali rahulikult põhjani välja, samal ajal pöörded ei tõusnud mitte grammigi. mõne sekundi pärast hakkasid pöörded ka ülespoole minema ja auto liikus esialgu hüplikult edasi. ja nii on mitu korda juba juhtunud. pöörded kõiguvad aegajalt 500-1500 vahel, kuid mitte kaua.
Kasutaja avatar
prigo
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 17.05.2006 17:29 51

Postitus Postitas prigo »

Abiks diagnostika.
Kui sinna ei taha minna siis võid ise vaadata põhja alla, nimelt lambda pistiku üle. :roll:
E36 M50B20 91a.
Kasutaja avatar
KanQ
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 23.11.2004 22:47 02

Postitus Postitas KanQ »

lamdaandur on pees ma kardan

aga diagnost teeb kindlaks
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Neid teemasid on siin oi kui palju lahatud. Miks ei kasuta otsingut :idea:
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

100% lamda
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

jah otsing oleks abiks!!!
minul oli sama asi ja lambda pistik oli märg!
Kasutaja avatar
Hannokas
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 06.01.2007 23:54 40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Hannokas »

minul samasuguse mure esialgseks arvatavaks lahenduseks oli lambda anduri pistiku veest tühjaks laskmine ja kuivatamine.. selle taastäitumise vältimiseks käisin ehituspoes ja ostsin punast kuumakindlat silikoni. Tegin kõik korda, puhastasin ja mässasin ning paistis, et kõik norm.. aga ei... kuid asi pole enam nii hull.. ma ei tea mis, aga miski jamab pärast käivitust... pöörded hakkavad taas hüppama 300-900.. kokkuvõttes elan endiselt probleemiga.. diagnost näitas lambda anduri probleeme, aga see ei näita ka miskit enamat, kas pistik täis või lambda andur tuksis.. esimene variant on nüüd võimatu! ju siis teine variant.. :S
kellelgi paremaid soovitusi?
Tugitoolisportlast lohistab hetkel VW Sharan 01 :P
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

no mida diagnostika näitas... lamda pinge peab liikuma 0,1v ja 0,9v vahel üles, alla... kui ei käinud sedasi, siis see lamda ei tööta... kui see töötas korralikult, siis järgmiseks kisu maha tühikäiku reguleeriv mootor... puhasta ära, kui vahetanud ei ole, siis vaheta ka õhufilter ära, keera piibud maha ja vaata, et sinna vett või õli ei oleks sattunud... lase diagnostikul kontrollida, et ega õhukulumõõtja viga ei näita... kustuta või lase kustutada kõik veakoodid mälust ära.... kasuta carb cleanerit, et tuvastada, et mõni lõdvik katki ei ole.... kogu selle asja läbi viimiseks kodustes tingimustes peaks aega võtma paar kolm tundi ja raha kulu ~150 eeki carb cleaneri näol... +uus õhufilter kui seda pole kaua aega vahetatud
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

mul esines eile pm sama probleem, kuiolin paar korda hästi suurest poriloigust läbi sõitnud, autol kadus jõud ja mingi hetk tuli jälle tagasi. tühikäik kõikus vaikselt 800-100 rpm-i... lamdas asi ei ole sest pistik on lahti. Kuigi sümtomid täpselt samad mis katkise lamdaga, lihtsalt vajutad gaasi aga auto ei lähe, siis paar korda vajutad tühja veel ja hakkab minema jälle.. madalal pöördel ei jaxanud eriti üldse käija..


Õhtu lõpuks probleem lahenes ise, aga andke nõu mis see olle võis... ei taha küll endal nii et mingi hetk kui on palju vett auto lihtsalt kooleb.. 1.8L niigi väike mootor :D
Kasutaja avatar
Hannokas
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 06.01.2007 23:54 40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Hannokas »

diagnostika näitas lambda anduri töös esinevat errorit. pinge oli sel hetkel täiesti korras, kõikus 0,1v ja 0,9v vahel üles, alla.
tühikäigumootorit vahetanud ei ole, jaanuaris sain auto alles kätte, otse saksast.
õhufilter vahetatud
nädala keskel lähen teenindusse rihmasid vahetama, lasen üksiti ka küünlad uued peale panna...
õhukulumõõtja oli ka sel hetkel korras
kustutati kõik errorid
Tugitoolisportlast lohistab hetkel VW Sharan 01 :P
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Mul põhimõtteliselt sama probleem, mis esimese postituses, aga üks pisiasi on veel. Oletame, et seisan ummikus, pöörded kõiguvad 500-1200 vahel, sumpsist tuleb imelikku haisu (bensiin?), sõidan natuke edasi ja veeren tühikäigul nii 15-20km/h ning veeremise ajal pöörded ei kõigu. :? Jään seisma hakkab uuesti kõikuma. Vahest jõudu ka ei ole! Kas tegu võib olla lamdaga? mootor M50 2,5L.


Okei, unustame selle veeremise teema ära, aga kas kütuse hais on tingitud liiga rikkast segust?
spetzialist
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 11.03.2007 16:15 07
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas spetzialist »

mul ka oli lambdast.ttõtas aga oli uimane,põõretega ei mänginud :)
hunnik riise...
bmw 325i e36 1991, bmw 325i e30 1990, bmw 525tds e39 1997, bmw 330xd e46 2001, bmw x5 e53 2002
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Käisin diagnostis ära, lamda ikkagi. Salomest ja autoosad.ee-st ning muust säärastest kohtadest ei soovitatud osta. Samuti ei pidavat ka Bochi toodang kõige parem olema. Soovitati hoopis NGK oma. Kust oleks võimalik osta NGK oma?
Vasta