E36 2,5i Hüdrotõukurid.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

E36 2,5i Hüdrotõukurid.

Postitus Postitas varsonist »

Selline küsimus teadjatele...KAS ISE ON HÜDROTÕUKUREID VÄGA RASKE VAHETADA...???? :oops:
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Kui sa oled siidikäpp, kel pole autodega varem sügavuti tegemist olnud, siis on HÜDROTÕUKUREID VÄGA RASKE ISE VAHETADA.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui Sa juba sellise küsimuse esitad, ei tea Sa oma mootorist kuigi palju...
Ära parem näpi
Vahetada raske ei ole(spetsialistil)
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas varsonist »

no ma olen siiamaani oma autod kõik ise remontinud...arvan et siidikäpp ma pole...ja ma arvan et minu küsimuses ei olnud midagi imelikku,lihtsalt küsisin et kas on võimalik koduste vahenditega vahetada... :cry:
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas varsonist »

või siis küsime nii kes Tartus selle ette võtaks ja mis raha eest...??? :roll:
truumu

Postitus Postitas truumu »

varsonist kirjutas:lihtsalt küsisin et kas on võimalik koduste vahenditega vahetada... :cry:
On võimalik, kui head tööristad olemas
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas varsonist »

Kas on vaja mingit spetsiaalset tööriista ka veel,või saab hea võtmetekomplektiga hakkama...???
truumu

Postitus Postitas truumu »

Nukkade õigesti koostamiseks on rakist vaja(teoorias)

Pilt
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas varsonist »

Aga kes Tartus sellist tööd teostaks ...
Keith120
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 11.08.2006 13:55 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Keith120 »

Tere! Kas keegi teab äkki kui palju maksvad hüdrotõukurid 325 2,5 91a. ... ja kui palju ka nende vahetuse tööraha võiks olla ligi kaudu???
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

~300 krooni per hüdrotõukur. 24 tükki kokku. Töörahaks pakuks, kusagil 1000-2000 krooni vahele.
Kasutaja avatar
rando87
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 18.08.2006 14:48 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rando87 »

300 krooni per hüdrotõukur. 24 tükki kokku. Töörahaks pakuks, kusagil 1000-2000 krooni vahele.
aga palju neid tõukureid 1.8 M40 mootoris on?
Audi 100 Avant Quatrro 2.6
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Nii palju kui klappe, ehk siis kaheksa. Kaks klappi per silinder.
Keith120
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 11.08.2006 13:55 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Keith120 »

meph kirjutas:~300 krooni per hüdrotõukur. 24 tükki kokku. Töörahaks pakuks, kusagil 1000-2000 krooni vahele.
julm hind ju ... koos tihendite värkide särkidega üle 10 kilo
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mis tihenditest särkidest ja värkidest sa räägid??

Ainukesed tükid mis hüdrotõukurite vahetamisel oleks mõistlik koos vahetada on klapikambrikaane kolm tihendit 2.5 liitrise mootori puhul. Ja need saab 200 krooniga kätte.
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi :roll: Nii arvan mina.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

KristjanS kirjutas:Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi :roll: Nii arvan mina.
ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

hollow kirjutas:ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees


Mõtlesin taastatud ehk kap-remonditud. Teoreetiliselt "peaks" need korras olema. Palju maksid kui saladus pole mootori eest ?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

taastatud hüdrotõukurid või mis asjad ?
uus taastatud mootor ? tahaks näha kes sinna 24 tõukurit sisse laob ja siis sulle mootorit kümne kiloga müüb, kahekümne või kolmekümne kiloga võib sellise saada küll.

klõbiseva tõukuri pärast ei pea kap-remonditud mootorit või kaant ostma, vaid uued tõukurid.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

KristjanS kirjutas:
hollow kirjutas:ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees


Mõtlesin taastatud ehk kap-remonditud. Teoreetiliselt "peaks" need korras olema. Palju maksid kui saladus pole mootori eest ?
5k mootori plokk koos kaanega

mul lihtsalt olid kõik klapid kõverad ja kolbidel korralik loks sees ja vahetult enne mootori lahkamist kadus ära õlisurve... kui asi lahti võetud, selgus, et õlipumba hammasratas oli maha jooksnud.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

KristjanS kirjutas:Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi :roll: Nii arvan mina.
Kindlam tee on uued hüdrod panna, tead täpsemalt, mis mootoris siiski töökorras on ja mis mitte. Ostad värskelt "kap-remonditud" mootori, siis sa ju siiski ei tea, mis seal sees on, see on ju siiski ühes tükis. Selle lahti võtmine ja asjade üle vaatamine tekitab sulle juba vähemalt pool (kokku pannes siiski vaja uued tihendid jms panna ju) hüdrokate vahetuse arvest. Ja seda, mis olukorras seal "kap-remonditud" mootoris need hüdrokad on, ei ütle sulle keegi, kui just 101% kindel ei ole, et uued on.
Sotka
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 04.04.2006 20:17 49

Postitus Postitas Sotka »

mul jäi arusaamatuks see , et hüdrotõukureid on sama palju ,kui klappe ja igal silkul on kaks klappi , siis 1.8 liitrisel on 8 tõukurit ,kuna 4 silkut aga kuidas siis 2.5 -sel 24 tõukurit on ?
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

Kuna 2.5-sel on R6 ehk 6 silindrit ja iga silindri kohta on 4 klappi!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

1,8 on ohc ja 2,5 on dohc mootor.
juno18
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 26.08.2005 12:38 41
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas juno18 »

tuneb et tuleb ka see tõukurite vahetus ette võtta
laduda 24 tykki sisse ja muretult edasi kulgeda :P
BMW.. Because not all cars are the same
tel nr 58007506
Vasta