M43b18 õlisurve puudumine
Postitatud: 14.05.2021 13:58 24
Tere,
Eelmise aasta lõpus parkisin ühe vanuri panipaika. Auto oli terve suve sõitnud ning mootoriga probleeme polnud. Panipaika oli 70km mille jooksul mingeid anomaaliaid ei tuvastanud. Enne seisma jäämist oli 3000km tagasi vahetatud õli.
Aprilli alguses käima pannes ei kustunud õlirõhu tuli ära. Käivitus poolest pöördest. Kahtlustasin alguses õlirõhu andurit. Hiljem kontrollides tuli välja et see töötab korralikult. Peagi lõi 90ndate mazdale omase tiksu mootorisse. Panin seisma ja proovisin uuesti. Klõbin alles. Auto pidin panipaigast kätte saama ja ainus võimalus oli sealt välja sõita. Kuna m43 mootori kaotus ei ole suurim katastroof siis manööverdasin üha suurema klõbina saatel välja. Lõpuks ei tahtnud mootor ka tühikäigul eriti töötada, miski nagu poos kinni. Mingi aja pärast üritasin käivitada ning peale mõningast ketramis käivitus. Töötas longates. Jätsin nii ta seisma. Nüüd ei lähe enam käimagi. Ketrab ja vahel nagu lubab aga ei käivitu.
Õlid on sees, filter kortsu tõmmanud polnud, mootoril läbisõit 300 000. Klõbin tuli klappide juurest. Vända kolksu ei tuvastanud.
Keegi oskab öelda, millest õlirõhu probleem ning mis nüüd ära kärssas?
Ärge hakake mingeid swappe preagu soovitama, hetkel oleks hädasti vaja see mootor sõitma saada, kui väga kallist remonti ei nõua. Küll see mootorivahetus ka tuleb.
Eelmise aasta lõpus parkisin ühe vanuri panipaika. Auto oli terve suve sõitnud ning mootoriga probleeme polnud. Panipaika oli 70km mille jooksul mingeid anomaaliaid ei tuvastanud. Enne seisma jäämist oli 3000km tagasi vahetatud õli.
Aprilli alguses käima pannes ei kustunud õlirõhu tuli ära. Käivitus poolest pöördest. Kahtlustasin alguses õlirõhu andurit. Hiljem kontrollides tuli välja et see töötab korralikult. Peagi lõi 90ndate mazdale omase tiksu mootorisse. Panin seisma ja proovisin uuesti. Klõbin alles. Auto pidin panipaigast kätte saama ja ainus võimalus oli sealt välja sõita. Kuna m43 mootori kaotus ei ole suurim katastroof siis manööverdasin üha suurema klõbina saatel välja. Lõpuks ei tahtnud mootor ka tühikäigul eriti töötada, miski nagu poos kinni. Mingi aja pärast üritasin käivitada ning peale mõningast ketramis käivitus. Töötas longates. Jätsin nii ta seisma. Nüüd ei lähe enam käimagi. Ketrab ja vahel nagu lubab aga ei käivitu.
Õlid on sees, filter kortsu tõmmanud polnud, mootoril läbisõit 300 000. Klõbin tuli klappide juurest. Vända kolksu ei tuvastanud.
Keegi oskab öelda, millest õlirõhu probleem ning mis nüüd ära kärssas?
Ärge hakake mingeid swappe preagu soovitama, hetkel oleks hädasti vaja see mootor sõitma saada, kui väga kallist remonti ei nõua. Küll see mootorivahetus ka tuleb.