320d M47D20 õhumullid kütusevoolikus
Postitatud: 07.08.2018 09:06 24
Tere
Auto: 320d 100kw, M47D20, 1999 a.
Probleem: pärast kütuse tagasivoolu voolikute vahetust on õhumullid kütusefiltri ja pumba vahelises läbipaistvas kütusevoolikus ning seetõttu ei käivitu auto võtmest(tõmmates käivitub). Soovituste kohaselt hoidsin pärast tagasivoolude vahetust süüdet sees u. 10 min, et õhku välja saada, kuid tulutult. Ühtegi veakoodi ei ole.
Kuidas veel antud mootoril kütusesüsteemi õhutada saab? Keerata pihustite küljest torud lahti ja anda starterit kuni kütus sealt normaalselt voolama hakkab? Kui nõnda proovida, kas siis tuleks kõik neli pihustit korraga lahti keerata ja õhutada või tuleks ühekaupa teha?
Ehk on kellelgi mõnda head nõu anda?
Auto: 320d 100kw, M47D20, 1999 a.
Probleem: pärast kütuse tagasivoolu voolikute vahetust on õhumullid kütusefiltri ja pumba vahelises läbipaistvas kütusevoolikus ning seetõttu ei käivitu auto võtmest(tõmmates käivitub). Soovituste kohaselt hoidsin pärast tagasivoolude vahetust süüdet sees u. 10 min, et õhku välja saada, kuid tulutult. Ühtegi veakoodi ei ole.
Kuidas veel antud mootoril kütusesüsteemi õhutada saab? Keerata pihustite küljest torud lahti ja anda starterit kuni kütus sealt normaalselt voolama hakkab? Kui nõnda proovida, kas siis tuleks kõik neli pihustit korraga lahti keerata ja õhutada või tuleks ühekaupa teha?
Ehk on kellelgi mõnda head nõu anda?