M47 -> m57 swap päriselt

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
oke139
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
Peamine sõiduk: Fx
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

M47 -> m57 swap päriselt

Postitus Postitas oke139 »

100kw on teada tuntud halva vändaga ja kuna kõik puksid tagasillas kui ka esisillas tehtud siis ei taha uut autot otsima hakata.
Seega sellest ka küsimus, kas keegi reaalselt on ka teinud m57 135kw swapi nt m47 100kw pealt?
Mõtlen, et mida kõike täpselt vaja teha oleks? Elektroonika jms poleks hullu, mõtlen just kas 3.0d differ hakkab, kas 3.0d tagasilla kinnitus(kere) on tugevam jne?
M57 suht alla ka läinud ja on päris mõtlema panevad pakkumised olnud...

Ise mõtlesin, et saaks mootori koos kastiga E46 pealt, siis vast kardaan ja differ 3.0d oma. Kütusetorustik vast ümber teha, paak on sama aga usun eelpump jms on teised...
Stepone
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.12.2016 12:06 14

Re: M47 -> m57 swap päriselt

Postitus Postitas Stepone »

Ümber tuleb teha küttesüsteem( lisada põhjaalune pump) lisaks tuleb vHetada gaasipedaali asendi andur! (Ainult vahetusest ei piisa, kuna 2.0 auto juhtmestik teine, ja oli vist kui õigesti mäletan 2 juhet puudu mis ajusse läksid) . Lisaks vaja immo (ews vms) plokki mis on sama auto pealt pärit kus 3.0 mootor, lisaks võtme ja kõigega, vastasel juhul ei saa kuidagi asja. Kui tehnika on teise e46 pealt siis asi palju lihtsam. Iseasi kas leiad mõne m57 mootori mis pärit 46-e pealt. Vaja ka 3.0 stabika varrast, 2.0 oma ei mahu karteri alt mööda. Väljalase istus enam vähem 1:1. Ringi tuli teha püti viimane kinnituskonks vm see on. Tuleb arvestada et nõuab viisakalt ressursse ja aega.Kindlasti on veel palju asju mis kohe ei meenu. Tehtud-läbi elatud.
Vasta