UM-ist uus termostaat, temperatuurid 83 - 87 C
Postitatud: 11.03.2017 12:00 52
Kuna eelmine Behr otsustas pelgalt 8 kuuga sussid püsti visata, otsustasin enam mitte koonerdada ja panin külge mudelikohase 88 C termostaadi esindusest. Õhutatud workshop-manuals juhendi järgi (pm. TIS).
Sai alla pandud ka originaal põhjakate, 2-osaline. Logarid terved. Radika taga ribid kinni kogu aeg. EGR ega käigukasti termostaati pole.
Välistemperatuur +1 kraad, kliima 17 peal ja vent esimeses astmes.
Soojeneb maanteel 5km jooksul 80 kraadini, seejärel 1 kraad kilomeetri jooksul kuni saavutab temperatuuri 86 kraadi. Korralikult talda andes ronib 87 peale ja püsib seal. Linnakiirusel pigem 86 C.
Kliimast kraade juurde pannes ja venti paar kriipsu kiiremaks lükates kukub temperatuur 83 kanti, paari km jooksul ronib tagasi 86 peale. Kohapeal seistes jääb 83 kraadi juurde kuni gaasi ei anna/sõitma ei hakka.
Kas see on mingi praak-termostaatide needus või on kõik normi piires?
Behriga oli käitumine väga sarnane, aga kõik temperatuurid 5 kraadi madalamad (vahemik 78 - 82 C).
Sai alla pandud ka originaal põhjakate, 2-osaline. Logarid terved. Radika taga ribid kinni kogu aeg. EGR ega käigukasti termostaati pole.
Välistemperatuur +1 kraad, kliima 17 peal ja vent esimeses astmes.
Soojeneb maanteel 5km jooksul 80 kraadini, seejärel 1 kraad kilomeetri jooksul kuni saavutab temperatuuri 86 kraadi. Korralikult talda andes ronib 87 peale ja püsib seal. Linnakiirusel pigem 86 C.
Kliimast kraade juurde pannes ja venti paar kriipsu kiiremaks lükates kukub temperatuur 83 kanti, paari km jooksul ronib tagasi 86 peale. Kohapeal seistes jääb 83 kraadi juurde kuni gaasi ei anna/sõitma ei hakka.
Kas see on mingi praak-termostaatide needus või on kõik normi piires?
Behriga oli käitumine väga sarnane, aga kõik temperatuurid 5 kraadi madalamad (vahemik 78 - 82 C).