E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

Mis siduriketast ja sidurikorvi kasutada, et mootorist tulev jõud ka käigukastini jõuaks. Labadega ketas oleks vist abiks? Olen kuulnud, et kasutatakse ka 3.0D sidurit. Kas kasutatakse kogu kremplit (hooratas,ketas,korv) või ainult sidurikorvi. Ketas ju 3,0-l suurem 240mm. 2,5td aga 228 ja 230mm.
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas botzor »

E39 tds hooratas ja ketas,3.0d siduri korv ja läheb minna!
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas -myyr- »

Ketast sa ei pane, kuna nuut ju teine :roll:

Lihtsam variant 725tds'i pealt hooratas ( 240mm on ) ja ketas ( pidurimeistri katetega )
3.0D 135kw paneb peale seibidega, aga vaja mingisugune vahemaa panna korvi ja hooratta vahele ( ehk siis u 3 1.5mm seibi vms )
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

OK. Tänud sulle, hakkan siis otsima. Korvi juba sain :D
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

Sai siis pandud E39 525tds-i hooratas ja siduriketas (lasin pidurimeistris uued katted panna) ja sidurikorv läks E46 330d 150kw oma. Mingeid seibe ei pannud kuhugi. Toimib ideaalselt libisema ei hakka enam. Harjumist tahab ainult, sest suht on/off. Nagu labadega ketas oleks :D
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas -myyr- »

Hmm.. siis sul joppas :)
phyl
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 08.01.2013 16:04 53
Peamine sõiduk: BMW E81 118d Hatch Coupé

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas phyl »

Sellepärast seibe pannaksegi, et siduri korvi geomeetria säiliks ja ei oleks on-off tüüpi imeliku käitumisega siduri pedaal.

Mis alast siduri lahutab, ehk kui palju pedaali vajutama pead, et lahutaks?
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

Seda ei jõudnud proovida tänasel proovisõidul. Homme katsetan ära.
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas -myyr- »

phyl kirjutas:Sellepärast seibe pannaksegi, et siduri korvi geomeetria säiliks ja ei oleks on-off tüüpi imeliku käitumisega siduri pedaal.

Mis alast siduri lahutab, ehk kui palju pedaali vajutama pead, et lahutaks?

Väga õige, seda ma jäingi mõtlema,aga ei õnneks ei teinud seda pikalt :)
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

Seda seibi asja vist katsetama ei hakka kuna tundub kuidagi prosta lahendus. Pigem olgu juba on/off stiilis. Õppesõitu just sellega ei tee, et oleks vaja sidurit libistada :D
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas TELK »

Sai proovitud palju pedaali vajutama peab, et käigu sisse saaks. Kui kolmveerand vajutatud pedaali siis saab käigu sisse.
phyl
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 08.01.2013 16:04 53
Peamine sõiduk: BMW E81 118d Hatch Coupé

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas phyl »

Ehk siis jätkuvalt, siduri korvi lamellide asukoht on vale. Vale on sellepärast, et korvi kinnitus pind ja surveplaadi orginaal asukoht on nihkes. Sellepärast topitaksegi seibe vahele, et kaugused oleks orginaali lähedased.

Kui ennast ei sega siis sõida.

Korv on suurema pinge all, kui on mõeldud, ehk siis eluiga on arvatavasti lühem, kuid julgen arvata,et läbisõidu surma auto ei lähe. ;)
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1698
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas Silver88 »

Kui see tdsi hooratas oli vist 99.a või uuema auto pealt, siis igaljuhul on see "uuematüübi" hooratas kus juba tehasest 25d/30d korv on. Seega pole ka seibe vaja.
ainar1
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 11.11.2015 18:06 33

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas ainar1 »

Enda e34 tds-il 2.8i kahemassiline hooratas,bemmi v8 siduriketas(teadupärast 240mm) ja 3.0d sidurikorv.Ma ka ei mäleta et oleks seibe vaja läinud hooratta ja sidurikorvi vahele.Sidur kestab piirajas kohaltvõtte.Et mingi 400nm ja enam väänet pole 3a jooksul probleemiks olnud.Sai ainult siduriketas uus.Ja põhiline et siduripedaal kerge võrreldes m20 hooratas,v8 ketas ja audi AAN sidurikorv.Sellega oli siduripedaal raske(on ja off-i moodi)ning käigukasti hammasrattad tärisevad kõvemini kui tds mootorimüra.Aga driftivendadel oli mingite õlide segu käigukasti mis selle tärina pea olematuks tegi.Ei mäleta täpselt aga paljud kasutavad diffrite õli ning oli mingi redline 75w-140ns koos ATF-ga segamini.Kui nüüd ei eks siis ATF-i osakaal umbes neljandik,viiendik see umbes 200-300ml.Ehk siis kindlat sidurit ja kolinavaba sõitu.
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???

Postitus Postitas -myyr- »

ainar1 kirjutas:Enda e34 tds-il 2.8i kahemassiline hooratas,bemmi v8 siduriketas(teadupärast 240mm) ja 3.0d sidurikorv.Ma ka ei mäleta et oleks seibe vaja läinud hooratta ja sidurikorvi vahele.Sidur kestab piirajas kohaltvõtte.Et mingi 400nm ja enam väänet pole 3a jooksul probleemiks olnud.Sai ainult siduriketas uus.Ja põhiline et siduripedaal kerge võrreldes m20 hooratas,v8 ketas ja audi AAN sidurikorv.Sellega oli siduripedaal raske(on ja off-i moodi)ning käigukasti hammasrattad tärisevad kõvemini kui tds mootorimüra.Aga driftivendadel oli mingite õlide segu käigukasti mis selle tärina pea olematuks tegi.Ei mäleta täpselt aga paljud kasutavad diffrite õli ning oli mingi redline 75w-140ns koos ATF-ga segamini.Kui nüüd ei eks siis ATF-i osakaal umbes neljandik,viiendik see umbes 200-300ml.Ehk siis kindlat sidurit ja kolinavaba sõitu.

Kui see 2.8 tuli E36'e pealt siis sama mis E39 97' tds'ilt


Kuigi mind huvitav üks tükike infot.

max clearance anglee on e39l 14' ja 4 hammast.
Max. Clearance Angle: 17 °, Number of teeth (finding the max. clearance angle): 6
. nagu ma aru saan, siis asi ikkagi töötab?
Vasta