1. leht 1-st

E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 13.08.2016 22:11 04
Postitas mikksch
Autoks 330d 135kw. Probleem on selles, et gaasi andes kaob etteande rõhk ära.Sõites hakkab auto madalatel pööretel tõmblema ja kõrgematel pööretel venitama. Auto on chipitud ja tarkvara on kaks korda ülevaadatud, sellega on kõik korras, kütusefilter,põhjaalune-ja paagisisene pump on ära vahetatud. Ehk oskate aidata!

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 14.08.2016 09:59 04
Postitas jass161
Esialgu mehaanilise kellaga seljuhul mõõta. Vb paneb rõhuandur villa.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 15.08.2016 10:47 10
Postitas mikksch
Unustasin veel mainida, et küttekulu on ka tõusnud.Varem oli 5.3 nüüd 6.5

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 15.08.2016 18:06 22
Postitas jass161
Mis diagnostika näitab? Kuidas pihusti näidud on? Lati rõhk? Ennustada suht keeruline neti teel

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 16.08.2016 09:40 56
Postitas mikksch
jass161 kirjutas:Mis diagnostika näitab? Kuidas pihusti näidud on? Lati rõhk? Ennustada suht keeruline neti teel
Arvuti näitas: 1260 Delivery Pump Control System ja 1640 DDE EEROM, Lati rõhk ja pihustid on ok.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 16.08.2016 17:05 04
Postitas teet82
Seal peaks ikka mingi loogiline seos olema, kui etteanderõhk on nullis, siis vaevalt latirõhk korras on, mõtlen küsitud ja tegeliku rõhu võrdlust proovisõidul. Ja kuidas on tarkvara 2x kontrollitud ja korras kui mingid EEPROM-i veakoodid on sees?

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 19.08.2016 17:26 15
Postitas mikksch
teet82 kirjutas:Seal peaks ikka mingi loogiline seos olema, kui etteanderõhk on nullis, siis vaevalt latirõhk korras on, mõtlen küsitud ja tegeliku rõhu võrdlust proovisõidul. Ja kuidas on tarkvara 2x kontrollitud ja korras kui mingid EEPROM-i veakoodid on sees?
Tarkvara sai ühe korra üle kirjutatud ja hiljem teises töökojas
ülevaadatud, öeldi et sellega kõik ok.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 19.08.2016 17:27 54
Postitas mikksch
Kas asi on õige kui filtri pealsel anduril pistik tagant võtta ja midagi ei juhtu?

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 19.08.2016 21:00 45
Postitas teet82
Sõber vahetas oma M57 mootoriga autol filtri korpuse ja pistik enam ei sobinud, midagi oli teistsugune seal. Nüüd ta sõidabki lahtise pistikuga, veateade on kellaplokis, aga muid probleeme pole. Sai ka arvutiga vaadatud, aju kasutab mingit asendusarvu kui pistik lahti, enam ei mäleta mitu bar see oli.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 24.09.2016 18:47 56
Postitas mikksch
Usun, et viga leitud, tegin ringi ilma filtri anduri pistikuta ja minek läks paremaks, pöörete piiraja läks kõrgemaks, varem oli 3,5 rpm-i ja madalatel pööretel ei tekkinud jõu puudust ja ei hakanud tõmblema käes. Etteande rõhku ja diagnostika vaatan järgmine nädal.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 27.09.2016 12:36 04
Postitas crapss
Kui see pistik lahti ühendada siis aju automaatselt annab surveks 4,5bari etteande surveks.

Re: E46 etteande rõhk madal

Postitatud: 27.09.2016 16:21 18
Postitas mikksch
Huvitav on see et kui manomeetri vahele panin siis pöörded üle 3 tuhande ei läinud. Pistik ühendatud lähevad 3,5 kanti ja pistik lahti lähevad pööred üle 4 tuhande. Vaatasin,et Boschi anduritel on madalsurvekülg, oskab keegi selle lahti seletada?