1. leht 2-st

E36 325TDS must suits

Postitatud: 21.06.2006 10:41 21
Postitas piilu
Probleem selles,et natukenegi jõulisemalt kiirendades tuleb sumpsist väga paksu musta suitsu.Vahel külmalt käivitades kohapeal ka pöörded korraks tõusevad kuni 1000 pöördeni ja siis u. 5 sek pärast langevad jälle normi.Käivitub normaalselt nii külmalt kui soojalt.Õhu-,kütuse ja õlifilter uued,kütusekulu ka vägagi norm.-linnas 7,5-8 ja maanteel 6-6,5 ja kiirenduse üle ka ei kurda.Äkki oskab keegi öelda mis häda.

Postitatud: 21.06.2006 16:08 37
Postitas wtrix
Mina kappaks kiiremas korras selliste sümptomitega diisli diagnostikasse.

Postitatud: 21.06.2006 23:55 55
Postitas piilu
Kes ja kus teeb normaalselt diagnosti,mingite "seenetreialite" ja õhumüüjatega ei ole aega tegeleda.

Postitatud: 22.06.2006 09:05 18
Postitas Viljar
Soovitaks Joe Garaazi, asub endise kalevi kommivabriku kandis.

turbo mootorite viga!!!

Postitatud: 08.09.2006 22:33 19
Postitas maarekl
tahm koguneb sumpsi, ja kui joulisemalt vajutad, tuleb see sealt välja...mu arust pole häda midagi, kui kytte näitajd ja muud värgid korras...siis jama kui sinist peaks tulema ja oli votab!!!

Postitatud: 27.05.2007 19:35 44
Postitas rt23
diislil on must suits kiirendades täiesti normaalne, ei maksa paanitseda. nagu ka see et käivitades korra pöörded kõrgemale laseb :D

Postitatud: 27.05.2007 21:03 01
Postitas prelude20
ei tea kui norm aga mu 325 td automaadiga tuuritades ei tahmand midagi ja tlvel jättis isegi lume valgeks.

Postitatud: 27.05.2007 21:16 33
Postitas Cert85
Diisliga ongi nii, et sellele tuleb lihtsalt vahepeal nn pähe anda, sest muidu to kogub endal tahma sinna sumpsi kokku.

Postitatud: 28.05.2007 11:05 54
Postitas BigMoneyWaste
See pööreta asi on normaalne, külmalt hoiabki suuremaid pöördeid ja mida soojemaks läheb seda madalamaks pöörded laseb kuni tühikäigu pööreteni. (talvel läheb ~min või sinna kanti)

Kui suitseb/viskab tahama äkilisel kiirendamisel peale aeglast või ühtlast pikemat sõitu pole hullu. Peale 2 või 3 käigukaga peeneks laskmist ei tohiks midagi silmaga nähtavat enam sumpast tulla.

Tööle ja tagasi sõidan reeglina väga rahulikult pöörded suurt üle 1500 ei lähe sedasi 30-40km maha sõitnud oli vaja lõpuks "korralikult" pöördesse lasta ja maha jäi minust linnaliini bussile võrdväärne tahmapilv. See muidugi ehmatas ära et misasja, proovisin uuesti aga ei midagi enam.
(autoks 325TD 95)

Postitatud: 28.05.2007 11:41 06
Postitas Indrek_M
BigMoneyWaste kirjutas:Tööle ja tagasi sõidan reeglina väga rahulikult pöörded suurt üle 1500 ei lähe sedasi 30-40km maha sõitnud oli vaja lõpuks "korralikult" pöördesse lasta ja maha jäi minust linnaliini bussile võrdväärne tahmapilv.
Minu 530d jätab mingi 50km kulgemise järel kiirendades ikka sellise pahvaka musta maha, et linnaliinibussid kahvatuvad :lol: Ma muidugi kahtlen, et see päris normaalne on. Muidu niisama sõites musta ei tule ja järgmistel kiirendamistel on ka pilt selge aga esimene pahvakas on tubli.

Postitatud: 28.05.2007 13:31 44
Postitas -Klen-
Seda kõri puhtaksköhimist olen katsetanud ja enamuse diislite puhul see kehtib, aga praeguse auto (524TD) puhul mitte, muidu käib korralikult ja käima läheb ka hästi, aga kui pedaali vajutan, siis tuleb tagant pidev must lont ja ei kao kuhugi ükskõik kui palju tuld anda... oskab keegi nõu anda?

Postitatud: 28.05.2007 15:59 24
Postitas prelude20
kontrolli õli taset. ühel lõppes see turbo remondiga.turbo oli silmini õli täis ja peksis seda sisselaskesse. se lihtsalt näha kui lõdvik otsast eraldada ja sõrmega sees kombata, kui turbo torud ilusad ja õli norm siis viga muus.

Postitatud: 28.05.2007 20:40 12
Postitas rt23
ega nendel autodel need sisselaske torud nüüd päris õlivabad ka pole, mul oli küll kergelt õline aga musta ei viska ja ülevaatusel oli tahm normis??

Postitatud: 30.05.2007 12:41 19
Postitas BigMoneyWaste
ega nendel autodel need sisselaske torud nüüd päris õlivabad ka pole
Ma arvan ka nii, eks natuke lekib turbo ja karteris ka juba surve vanal mootoril sealt ka ilmselt natuke välja viskab õli.
Pilt minu auto sisselaske torust, õline küll on aga kõik toimib ikkagi normaalsel, vist :D(2,5TD 95a)

Huvitav on veel see et mootor võtab soojade ilmadega vähem õli kui talvel võttis.

Postitatud: 30.05.2007 20:02 50
Postitas prelude20
sry väljendasin end ebaselgelt. ma mõtlesin sedasi et ikka kohe leemendus kiht peal.

Postitatud: 30.05.2007 20:57 01
Postitas -Klen-
BigMoneyWaste kirjutas:
ega nendel autodel need sisselaske torud nüüd päris õlivabad ka pole
Ma arvan ka nii, eks natuke lekib turbo ja karteris ka juba surve vanal mootoril sealt ka ilmselt natuke välja viskab õli.
Pilt minu auto sisselaske torust, õline küll on aga kõik toimib ikkagi normaalsel, vist :D(2,5TD 95a)

Huvitav on veel see et mootor võtab soojade ilmadega vähem õli kui talvel võttis.
Läksin kruttisin ka peale selle teema lugemist huvist oma turbotorud lahti ja minu suureks kurvastuseks ei saanud ma tuppa tulles käsi enam puhtaks. Nimelt leidsin ma sealt eest rämeda paksu möga, pigem nagu kuuma saanud tavott kui õli. Ühesõnaga peeti hakkab see minema ja seal oli ka vastus minu tahmamisele...

Postitatud: 30.05.2007 22:28 10
Postitas prelude20
kui käed juba määrdund aja sõrmed sisse ja loksuta turbo võlli et ei oleks kinni ega ei loksuks. järsku viga pole turbos vaid mõnes umbes õli voolu torus(eeldan kui tavoti taoline ollus sees). aa küsimus ka et kui sõidad kas turbol vile on taga. mul oli küll ilusasti kuulda kui turbo puhus

Postitatud: 31.05.2007 12:22 35
Postitas -Klen-
prelude20 kirjutas:kui käed juba määrdund aja sõrmed sisse ja loksuta turbo võlli et ei oleks kinni ega ei loksuks. järsku viga pole turbos vaid mõnes umbes õli voolu torus(eeldan kui tavoti taoline ollus sees). aa küsimus ka et kui sõidad kas turbol vile on taga. mul oli küll ilusasti kuulda kui turbo puhus
turbo töötab, aga kogu aeg on tahmalont sabas, mis ära ei kao. homme lähen vaatan turbolabad üle, ma loll oleks võinus ju eile naid ka vaadata jah.

Postitatud: 31.05.2007 23:59 05
Postitas J1anno
Mees...uuri veel sellist asja nagu EGR klapp.
Väljalaskest läheb üks toru sisselaskekollektorisse, ja seal vahel on EGR klapp...kui see klapp piixus, siis ütleme nii, et on ka rämedam lont taga...ja sisselaskekollektor on sitta täis.
Sellele torule pannakse lihtsalt plekitükk vahele ja auto on nagu uus. Ühesõnaga mulle selgitati, et kui sulgeda see plekitükiga, siis pidi mootorile isegi tervislikum olema kui päris terve EGR klapp.

Äkki mõni targem seletaks ka vähe selle nurga alt seda asja.

Postitatud: 01.06.2007 14:42 42
Postitas -Klen-
J1anno kirjutas:Mees...uuri veel sellist asja nagu EGR klapp.
Väljalaskest läheb üks toru sisselaskekollektorisse, ja seal vahel on EGR klapp...kui see klapp piixus, siis ütleme nii, et on ka rämedam lont taga...ja sisselaskekollektor on sitta täis.
Sellele torule pannakse lihtsalt plekitükk vahele ja auto on nagu uus. Ühesõnaga mulle selgitati, et kui sulgeda see plekitükiga, siis pidi mootorile isegi tervislikum olema kui päris terve EGR klapp.

Äkki mõni targem seletaks ka vähe selle nurga alt seda asja.
Mõne tarema inf oleks teretulnud küll, see klapp peaks ikka ju mingit moodi toimima, kui lihtsalt plekitükk on parem, siis see oleks sinna ju juba tehase poolt paigaldatud, igaljuhul lähen vaatan selle klapi üle.

Postitatud: 01.06.2007 16:20 23
Postitas erikred
EGR klapp on seal ainult sellepärast et vähendada mürgist gaaside hiulka mis torust lõpuks välja tulevad, vist olid NOx gaasid siis. Sisselaske tahamab ta küll päris edukalt ära.

Kui turbo ja intercooleri vahelt õline siis üks variant et karterituulutusest tõmbab õli kaasa ehk kolvirõngad tahaks vahetust, samas kui keegi seda 0,5 miljonit kilomeetrit puhastanud ei ole siis pole ka imestada et seal mingi kiht sees on.

terv
erich

Postitatud: 01.06.2007 23:31 11
Postitas -Klen-
erikred kirjutas:EGR klapp on seal ainult sellepärast et vähendada mürgist gaaside hiulka mis torust lõpuks välja tulevad, vist olid NOx gaasid siis. Sisselaske tahamab ta küll päris edukalt ära.

Kui turbo ja intercooleri vahelt õline siis üks variant et karterituulutusest tõmbab õli kaasa ehk kolvirõngad tahaks vahetust, samas kui keegi seda 0,5 miljonit kilomeetrit puhastanud ei ole siis pole ka imestada et seal mingi kiht sees on.

terv
erich
Ühesõnaga homme kollektor maha ja puhtaks.

Ja äkki viitsib keegi öelda kus see EGR klapp võiks olla joonisel

Joonis

Või teab keegi paremat joonist

Postitatud: 02.06.2007 14:35 23
Postitas J1anno
Nii nagu ma aru saan, siis sinul asub see EGR klapp väljalaske poolses osas. Endal asus see sisselaske poolses osas.

Sinu autol on see klapp siis detail number 8 sellel joonisel
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1066/

Ja see toru mis sealt väljalaskest sisselaskesse läheb, tuleb lihtsalt manuaalselt sulgeda mingi plekitükiga. Kasulik on see sellepärast, et siis saab mootor ainult värsket õhku. See klapp on seal sisuliselt suht mõttetu asi.
Peale pleki vahelepanemist tuleks muidugi sumps ja muud torud puhtaks köhida ja siis on näha kas asi ikka tossab.
Ma olen suht kindel, et auto sul peale seda enam ei tossa nii ropult.Eks sa proovi...ega kaotada ei ole midagi.

Endal oli sama jama, et nigu see klapp tuksi läks oli suht korralik lont taga.
Viskasin pleki vahele ja väga tipp topp nüüd :)

Postitatud: 02.06.2007 20:18 01
Postitas -Klen-
igatahes seda klappi minu autol pole


aga kui palju turbo labad loksuda võivad või ei või üldse,
mul hästi väike nõka-nõka on sees,

Postitatud: 02.06.2007 20:43 15
Postitas toivoku
-Klen- kirjutas:igatahes seda klappi minu autol pole


aga kui palju turbo labad loksuda võivad või ei või üldse,
mul hästi väike nõka-nõka on sees,
ei tohiks yldse loksuda, paarist mm piisa juba,et labad käiksid kuskile pihta ja ongi vsjoo selle turboga. sooja mootoriga siis ei tohiks loksu olla, kylma mootoriga ei olnud ka mul loksu aga soojalt tuli loks päris suur ja oligi olemas :S nüüd otsin siin uut ja veel võimsamat turbot :S .

Postitatud: 02.06.2007 21:42 28
Postitas -Klen-
ma just külma katsusingi, aga mul küljelt külejele ei loksunud, rohkem nagu edasi tagasi hästi vähe, v-o pool millimeetrit

Re: E36 325TDS must suits

Postitatud: 03.06.2007 11:09 59
Postitas Harles
tervist ma miskipärast arvan et viga on sul sellest et autol on plunser kulund
ja on peale löödud elektroonilist osa et auto suudax ennast käivituda.pumba pöörete tõusmisel lekib plunser aina vähem ja elektroonika ei oska täpselt enam kytust reguleerida tyhikäigu ja keskmiste pöörete vahel.kontrollimõttes veel kysin su käest palju näitab sul kütuse hetkekulu seier kui sõitad kuskil 130ga)pakun kuskil 7L)

piilu kirjutas:Probleem selles,et natukenegi jõulisemalt kiirendades tuleb sumpsist väga paksu musta suitsu.Vahel külmalt käivitades kohapeal ka pöörded korraks tõusevad kuni 1000 pöördeni ja siis u. 5 sek pärast langevad jälle normi.Käivitub normaalselt nii külmalt kui soojalt.Õhu-,kütuse ja õlifilter uued,kütusekulu ka vägagi norm.-linnas 7,5-8 ja maanteel 6-6,5 ja kiirenduse üle ka ei kurda.Äkki oskab keegi öelda mis häda.

Postitatud: 18.11.2007 12:21 59
Postitas skiev
kui see klapi värk kinni panna kas siis ülevaatuselt saab läbi?

Postitatud: 18.11.2007 12:59 50
Postitas skiev
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Kas see klapp on see nr 4 ja sulgeda tuleb selle vastas olev u. 2cm läbimõõduga toru?

Postitatud: 17.01.2008 08:59 02
Postitas skiev
kuidas selle klapi asjandusega siis on kas on nr4 ja kui selle kinni panen kas siis ülevaatuselt ka läbi saab või lähevad mürgised gaasid liiga suureks???