1. leht 1-st

M47/T2 Läbisõit?

Postitatud: 25.10.2015 18:12 32
Postitas BemmiKaruMömmi
Kohe kohe on autol täitumas 400 000 km, kas keegi oskab ka öelda kaua see mootor üldse vastu peab ennem kui seest hötäredaks läheb. Auto eest olen muidugi hoolitsenud kövasti, köik hooldused teinud ja vead eemaldanud koheselt. Kuid millalgil ju peab ka löpp tulema?

Re: M47/T2 Läbisõit?

Postitatud: 25.10.2015 19:05 29
Postitas arnis
Sellist numbrit pole olemas. Tavaliselt laguneb midagi muud laiali, olgu see
KSP, pihusti, kett või pöördklapp sisselaskes -- selle TULEMUSENA
rikneb mootor.

Õlist +vahetusvälbast + sõidustiilist olenevalt võib eluiga mitmekordselt erinev olema.

Re: M47/T2 Läbisõit?

Postitatud: 26.10.2015 18:08 50
Postitas Slava_323
Mul oli 1 seeria sama mootoriga ja kella peal 493 000 müügiajal oli. Enne müüki UM ei tuvastanud ühtegi viga. Enne ise olen hoolitsenud ja vahetanud õli ja filtried iga 10 000km. Minek oli väga äkkiline , turbo korras jne. Usun et 70% eesti turul olevatest pillidest on poole miljoni läbisõiduga. Mõni keri, mõni mitte.
Just oli artikkel kus e39 tds sõitis läbi 1 000570. Läks BMW muuseumisse. Küll korralil pill kestab, kahjuks paljudele tähtis number spidoblokil.... :roll:

Re: M47/T2 Läbisõit?

Postitatud: 27.10.2015 07:13 01
Postitas ooDDoo
Kuno_T kirjutas:On olemas, enamus Saksast toodud autosid omab sellist, kuid see progetakse kohe ilusamaks (enne ülevaatust).
Kui mootoril kompressioon ja õlirõhk korras, siis peaks kestma küll. Kettide, pihustite ja turboga võib jama tulla. Kuid nagu ütlesin, enamus on sellised, ainult ilusamaks muudetud. E46-l jääb muutmise tõestuseks tuledemooduli Eepromi viga- neid olen näinud enamusel, mis "külas" on käinud.
Enamustel e39-satel on ka sama eepromi viga. isegi "ainult UM-is käinud masinatel"
Osad niiöelda "Ainult UM" mehed on pärast lausa tigedaks saanud kui olen öelnud, et auto 100% keritud.

Re: M47/T2 Läbisõit?

Postitatud: 08.01.2016 10:22 06
Postitas BemmiKaruMömmi
Kas ka keegi pädev võiks asjale anda korraliku hinnagu kui tihe/hõre mootor veel on? saab seda kuidagi kindlaks määrata nii et ei peaks mootorit laiali kiskuma? kiirendades on nii et ennem turbo tööle hakkmist ei oleks nagu piisavalt jõudu. venib yhtlaselt turbo piirini ja siis läheb ilusti kella. alguses ei mäleta et oleks nii olnud või olen siis piisavalt kaua selle autoga söitnud juba :D