1. leht 4-st

E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 04.05.2015 12:17 51
Postitas bemarifan
Tere
Tekkis paar küsimust sellise auto kohta kuna oleks plaanis soetad endale järgmiseks selline.
Euroopa foorumitest lugenud , et topitaks peale sellele suuremad turbod, teised pihustid ja chip suht tavaline. Plus veel lsd differ. Küsimus siis selline , et kuidas see mootor ja atm käigukast kõigele vastu peab? Sest pole nagu kuulnud , et käigukasti kuidagi järgi oleks aidatud. Ja originaalis ei tohiks ju väga vastu pidada kui kangutatakse ulmelist võimsusi ja väänet sellest autost/ mootorist välja? Kas eestis on keegi seda mootoorit edasi aidanud välja arvatud chippimine?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 17:49 42
Postitas arnis
Nagu tõsiselt või :lol:
Veel üks uuem BMW tahetakse teha haisvaks lõrisevaks tahmaveduriks?

Soovitan soojalt need tuhanded eurod pigem M-i soetamiseks kulutada,
mitte vaesemehe spordipüssi leiutamisse investeerida ;)

Lisaks sellele, et asjad lagunevad laiali, on tegu illegaalse tegevusega (summuti sirgeks jms).
Seetõttu peab seltsi tjuuningfoorumist otsima, mitte siit.
Ahjaa, isegi labane remap/chip hakkab DPF-i killima.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 18:40 45
Postitas bemarifan
Ma ei tahaks nüüd midagi halvasti õelda aga igaühe jaoks see bmw päris püha lehm ka ei ole. Keegi ei ole õelnud , et mul see auto igapäeva sõiduks oleks, selleks on mul juba mitmed aastad olnud e70. Seda remapi ja dpf tapmise seost kuulen küll esimest korda. Ei juhtu selle dpf i ga ka midagi kui termostaadid korras ja vahest veits pikemaid otsasi ka tehakse. Ja pole kusagil väitnud et ma nüüd hakkaks kohe turbosi vahetama ja väljalaskele rellakaga kallale läheks. Esmane asi mis mind huvitab on lsd differ ja korralik chip.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:04 01
Postitas ttsys
Remap-i ja sellega DPF nätsutamise seos seisneb selles, et kaartides tehtavad muutused põhjustavad momente, milles on oluliselt suurenenud tahma hulk, mis DPF-i kogutakse ja see põhjustab tihedamat DPF regeneratsiooni, mis omakorda tähendab suuremat kütuse kulu ning DPF kiirendavat surma. Üldiselt siiski kulunud ja kõigile teada info.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:19 05
Postitas bemarifan
Sel juhul tuleb dpf filter välja vahetada, ega see et eestis sõidetakse ühe filtriga igavesti tegelikult ei olegi normaalne ju. Pigem lähevad nad ikka umbe siis kui auto korras ei ole

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:25 16
Postitas ttsys
Jah. Kui manipuleerida tehase kaartidega siis ei saagi auto korras olla ehk see ei vasta tehasemõõteandmetele. Ilmselgelt ei pea ka DPF sellisele nätsutamisele vastu. BMW pakub tuuningkit-e ja need on koos hulga detailide vahetusega ka leebemad, kui nn järelturu peale keerajatel.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:25 57
Postitas arnis
Kui autol on chip, siis see juba tähendabki, et auto ei ole enam korras ;)
Nominaalsest lahjem ja nominaalsest võimsam on sama kopika kaks poolt.

Diisel ja väike läbisõit on kõige halvem kompositsioon, mida teha annab.
Väikeseks nimetame vähem kui 15 000km aastas.

Kui tahad LSD-d, siis osta auto LSD-ga. LSD lisamine ei käi nii, et lihtsalt keerad
külge ja kõik töötab nagu valatud.
Tahad rohkem võimsust, võta võimsam masin (tehasest võimsam mitte tuuning).

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:38 36
Postitas bemarifan
Kle arnis sõida sina oma originaal bmw ga edasi, üldiselt ei küsinud sinu käest mis autot osta. Kui sa nii tark oled eks näitta samas hinnaklassis auto millel all lsd , mis ei ole M

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:42 10
Postitas bemarifan
No eks sa seleta mis seal lsd lisamisel nii keerukat siis on. On 2 varianti kas odavam vôi kallim oleneb milline on diffri korppus, igal juhul jäãb kogu selle lõbu hind alla 2000 euri

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:45 05
Postitas testivoitja
Kas ei ole mitte nii, et alates e39-st on LSD ainult M mudelite all?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:47 19
Postitas bemarifan
Ja kui läbisõidust rääkida siis eelmine aasta oli mul e70 läbisõit veits üle 80000 km plus veel kaubikuga vuratud kilomeetrid.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:48 15
Postitas bemarifan
testivoitja kirjutas:Kas ei ole mitte nii, et alates e39-st on LSD ainult M mudelite all?
Kas juba mitte varem?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:50 18
Postitas bemarifan
Seda tean et kunagi omatud e34 l oli all

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:52 49
Postitas bemarifan
bemarifan kirjutas:
testivoitja kirjutas:Kas ei ole mitte nii, et alates e39-st on LSD ainult M mudelite all?
Kas juba mitte varem?
Tglt võib olla küll , et alates e39 st

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:55 48
Postitas Timmok
Suht fakt on see, et kastid lahkuvadki sellisele mootorile jõulisamise juures esimesena. Isegi lihtsa remapiga! Ja seda muidugi kehvalt hooldatud autodel. Reeglina asjadel silma peal hoides ja hooldusi vastavalt auto iseärasustele ning enda sõidustiilile tehes kestab Bmw hästi. DPFi ei ole minu teada keegi seda teed minnes alles jätnud - polevat lihtsalt mõtet!

Samas...Tartu VKM Motors sai suht hiljuti valmis ühe E60 535D LCI-ga!
Tsiteerides "peasüüdlast":
raxx kirjutas:
Täna käisime dünos ühe tehtud 535d-ga, suuremad turbod, cooler, 3" väljalase ja palju muud, tulemus paneb täitsa mõtlema :D
Pilt
Graafikul jõud rattast, mootorist 411kw ja 1100nm :)
4,5s 0-100km/h, hall, metallik, diisel :D
Asjaosalised ise ütlesid, et küsimus: "KAS kast annab varsti saba?" ei ole enam teema. Pigem peaks küsima "KUNA see juhtub?" ;)

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 19:59 25
Postitas bemarifan
njah see juba ulme :D , kaua huvitav selline kooslus kasti elus hoiab , kusagilt välismaistest foorumitest lugenud et sellele kastile max talutavus on 800 nm

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 20:05 07
Postitas bemarifan
Mind huvitab see 335d variant just selle pärast , et suht lihtsate vahenditega saab igapäevaelus pea sama kiire auto kui seda on m3 , ilma et ei maksa auto eest 35-40 tuhat euri. ja samas välismaistes foorumites 335i kohta jälle midagi head ei ole kuulnud.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 20:10 54
Postitas bemarifan
Timmok kirjutas:Suht fakt on see, et kastid lahkuvadki sellisele mootorile jõulisamise juures esimesena. Isegi lihtsa remapiga! DPFi ei ole minu teada keegi seda teed minnes alles jätnud - polevat lihtsalt mõtet!

Samas...Tartu VKM Motors sai suht hiljuti valmis ühe E60 535D LCI-ga, tsiteerides "peasüüdlast":
raxx kirjutas:
Täna käisime dünos ühe tehtud 535d-ga, suuremad turbod, cooler, 3" väljalase ja palju muud, tulemus paneb täitsa mõtlema :D
Pilt
Graafikul jõud rattast, mootorist 411kw ja 1100nm :)
4,5s 0-100km/h, hall, metallik, diisel :D
Asjaosalised ise ütlesid, et küsimus: "KAS kast annab varsti saba?" ei ole enam teema. Pigem peaks küsima "KUNA?" ;)

mis seal kastis tavaliselt vastu ei pea? turbiin?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 20:17 18
Postitas Timmok
Arvatavasti jah! Vb veel midagi...aga kuna ma ise ekspert ei ole, siis pead selle küsimuse edastama targematele või foorumites edasi otsima.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 21:03 42
Postitas ttsys
5' E60 LCI 535d on tehasest kast = GA6HP26Z
See on max 600Nm.
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
Kui sinna panna GA6HP32Z siis max torque 750 Nm.
Kastiga juhtub see, et rakendub räige jõuõlg ning materjalide jahutus hakkab olema ebapiisav ja sellest "pisiasjast" algavad "suured" protsessid, mis päädivad standard-fiaskoga ja vahet pole, mis esimesena lendab ning, mis põhjustab teiste sõlmede kahjustused, sest taastamise jaoks on vaja vahetada sisuliselt kogu kasti mehhaanika.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 21:47 46
Postitas bemarifan
kas mitte 335d e92 peal pole mitte 6hp 28 ja 700 nm max

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 21:53 42
Postitas ttsys

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 22:42 18
Postitas bemarifan
Suht segane värk :D zf ise väidab et 6hp28 , z peaks olema edasiarendus, ju siis zf märgib ise erinevalt. Aga bmw ja zf Nm numbrid ka kokku ei lähe zf ise väidab et kannatab kuni 700, nende lehe peal on üldse 650 nm, 700 väitis ZF asjapulk päringu peale ühes uk foorumis.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 22:53 52
Postitas ttsys
BMW teab täpselt, milline ZF toode on laetud/rakendatud ning seetõttu tuleb lähtuda BMW kohasest ZF speksist. Kõik on must-valge ja midagi pole seal segane. Tehasest on seal 6-käiguline 26Z aga leiutajate lotted tuunivad ka seda sektsiooni nii, et võib ka hädaga 32Z mingi trikiga sinna aretatud olla; midagi ei saa välistada.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 23:04 21
Postitas raxx
Eks suurelt jaolt on asi ikka ka kinni selles, et kuidas seadistatakse ja kasutatakse sellist tehnikat, see 535d millel nüüd on 411kw sõitis kaks aastat ja 70000km ringi 270kw mapiga, korralik hooldus kastile iga 50k km-i tagant ja loomulikult ka korralik hooldus mootorile=null probleemi.
Nüüd selle 411kw-ga on vääne piiratud esimesed kolm käiku, esimene, teine ja kolmas on piiratud siis nii, et esimesega on kõigest 600nm, see 1100nm tuleb alles neljanda käiguga ja ega seda tegelikult polegi ennem vaja, sest pidamist ju nagunii pole ennem sellise väände jaoks.
Loomulikult kui tuua leedust 535 ja kohe peale keerata ilma, et isegi hoolduse teeks siis hakkab pulki lendama :D
Mis nüüd puudutab seda juttu, et osta kohe m5, kas m5 sõidab maanteel 6,5l 100km kohta ja linnas 9-10l 100km-i kohta? Palju maksab m5-e regulaarne hooldus? Rääkimata remondist kui midagi mootoris või jõuülekandes katki läheb? Ja kõige lõpuks 0-100km/h-ni ja veerand miilil on see diisel samakiire või vaata, et veel kiirem :D .
Loomulikult saab ka olemasoleva k.kasti tugevamaks teha ja teades omanikku siis ilmselt see ka varsti juhtub, mis puududab seda juttu, et kõik autod kohe katki lähevad peale remappi siis jõuame tagasi selle juurde, et auto alla tuleb paraku ka raha panna kui tahad korralikku asja, valige kõige soodsam remappia ja siis loomulikult, eks ta võib minna katki küll ja DPF-id umbe ;)

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 23:16 49
Postitas bemarifan
raxx kirjutas:Eks suurelt jaolt on asi ikka ka kinni selles, et kuidas seadistatakse ja kasutatakse sellist tehnikat, see 535d millel nüüd on 411kw sõitis kaks aastat ja 70000km ringi 270kw mapiga, korralik hooldus kastile iga 50k km-i tagant ja loomulikult ka korralik hooldus mootorile=null probleemi.
Nüüd selle 411kw-ga on vääne piiratud esimesed kolm käiku, esimene, teine ja kolmas on piiratud siis nii, et esimesega on kõigest 600nm, see 1100nm tuleb alles neljanda käiguga ja ega seda tegelikult polegi ennem vaja, sest pidamist ju nagunii pole ennem sellise väände jaoks.
Loomulikult kui tuua leedust 535 ja kohe peale keerata ilma, et isegi hoolduse teeks siis hakkab pulki lendama :D
Mis nüüd puudutab seda juttu, et osta kohe m5, kas m5 sõidab maanteel 6,5l 100km kohta ja linnas 9-10l 100km-i kohta? Palju maksab m5-e regulaarne hooldus? Rääkimata remondist kui midagi mootoris või jõuülekandes katki läheb? Ja kõige lõpuks 0-100km/h-ni ja veerand miilil on see diisel samakiire või vaata, et veel kiirem :D .
Loomulikult saab ka olemasoleva k.kasti tugevamaks teha ja teades omanikku siis ilmselt see ka varsti juhtub, mis puududab seda juttu, et kõik autod kohe katki lähevad peale remappi siis jõuame tagasi selle juurde, et auto alla tuleb paraku ka raha panna kui tahad korralikku asja, valige kõige soodsam remappia ja siis loomulikult, eks ta võib minna katki küll ja DPF-id umbe ;)
täpselt nii ta on, point ongi selles et ei plaani mingit ulme tuuningut, lsd ja korralik map on piisav , et suhteliselt kiire auto saada. tahtsin lihtsalt teada kuidas see auto vastu peab , kuuldes et on igasugu ekstreemsusi maailma peal tehtud.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 04.05.2015 23:27 22
Postitas ttsys
Jah. Selle jutuga jõuamegi sinna, et tuunitud autole kehtivad täiesti uued seadused ja hooldusreziimid. Selge on ka see, et ka ATM juhtkaardimajandus on tark mootorile mugavdada/kohendada. Päeva lõpus ei saa aga rääkida mingist säästust, sest see lühiajaline edevus on vaja kõik ilusti kinni maksta. Reeglina tegelevad selliste projektidega ikka need, kes on auto valikuga mööda pannud ja siis otsivad kompensaatoreid. Kohe algse ideena sellise asjaga liikvele minek vajab hallolluse tundmatut sünteesi, et argumentidest aru saada. Igal asjal on sisenemise, hoidmise ja väljumise hind. Sellised tuuningud sõidetakse reeglina ikka romula aega mitte järelturule. Aga arusaadav, et M seeria ei ole igamehe võtta ja hoida ja ega ei peagi ju ka olema (õnneks).
Kolmandaks, kui kogu asja iva seisneb selles, et traktor kasutab sama kütust, mida pühapäevasõiduk tarbib siis see seab ka argumendid, miks keegi sellest kinni hoiab ja oma plaane teeb. Kõik arusaadav. Seda on mõistlik alati ka mainida, sest siis on kaugemad eesmärgid hoobilt hoomatavad ja ei teki mingeid totraid arutelusid.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 11:46 07
Postitas testivoitja
Kuna automaatkastis on õlil rohkem ülessandeid kui ainult määrimine, siis uus värkse õli leevendab asja. Mõeldi seda vast.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 12:06 08
Postitas bemarifan
Tere , ma ei ole kõige pädevam inimene vaidlema siin targematega, aga see ei ole ka eesmärk. Jäi silma zf enda lehe peal kus kasti andmed, et sama kast aga erinevate turbiinidega olid ka erinevad taluvus numbrid mis kõikusid selle kasti puhul siis 600 Nm , 650Nm ja 700 Nm , et nagu ma aru saan siis on erinevus kestvuses juba sees olenevalt mis turbiin seal kastis. See on kül kõigest 100 Nm aga ega remapiga rohkem juurde niikuinii ei saa kui originaalis taluvus 600 Nm

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 12:18 31
Postitas bemarifan
Sellel autol vist orignaalis kui õigesti mäletan 580 Nm ja tagasihoidliku remapiga sinna vist üle 70 -80 Nm ei lisandu ?