E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Tere!

Auto: BMW 330xd 135kw 2002a

Probleem:
Kohapeal seistes Drive käiku sisse pannes, salong väriseb. Sama lugu ka tagurpidi käiguga.
Hiljuti vahetatud UM-st ostetud mootoripadjad(mõlemad pooled). Värin endiselt sama. Ei läinud väiksemaks.
Rihmaratas sai samuti Corteco rihmaratta vastu vahetatud. Värin endiselt eksisteerib.
Probleem esineb Drive ja Reverse käiguga. Neutraali ja Parkingu peal kõik OK ja vibratsiooni pole.

Ehk kellelgi olnud kogemusi ja oskab keegi aidata ehk?

Taolisi teemasid palju siin foorumis, aga enda teema lähedast midagi ei leidnud.

Tänades!
Christjan
Viimati muutis bmwpowah, 09.03.2015 21:13 11, muudetud 1 kord kokku.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas arnis »

Kui suured on pihusti korrektuurid selle värina ajal?
Kas käigukasti ja summuti vedrustus on korras?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
-vr6-
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas -vr6- »

Endal sama teema,mina alustasin pihustitest,kuid tulemus ikka sama,nüüd võtan ette mootori padjad.
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas bmwpowah »

Ei ole pihustite näite vaadanud. Peaksid nad vist olema -3 ja +3 vahelpeal (parandage kui vale info).
INPA-s peaks saama vaadata neid(mengenkorrektur)?
Kasti padi vahetamata veel. Kas tõesti mõjutab nii palju kasti padi(Üks kastipadi)?
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas bmwpowah »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Need väärtused peaksid õiged olema?
OK : -5.0 to 4.0
Critical: Rate < -5.0 or > 4.0
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas arnis »

Kogemuste põhjal kui mingi number +3-st üle ronib, siis üldjuhul on kas küttekulu suur või tahmab veidi.
+2 on veel selline number, kus küttekulu peaks õige olema ja tahma kiirendamisel ei ole,
ehk pigem mitte näppida kui probleemi pole.
+2-ga rida kuus väga ei tõmble ka. Küll aga kui koormusel numbrid suuremaks lähevad, siis on küsimärk.
Küll pole kunagi näinud M57-t mis +3-se korrektuuriga mõnusalt töötaks.

Need numbrid ei ole muidugi mingid imeloomad. Vahest ei ole pihusti isegi süüdis ebaühtlases töös.
Lati rõhk/andur/pistik võib igasuguseid trikke teha, uutematel mootoritel väidetavalt kolbide kõrvetamine.

Vennal käisid kõik pihustid stendis, peale korda tegemist 3-st sai 2, kuid lati rõhk teeb ikka trikke,
ebaühtlane tühikäik kadus ära küll.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas bmwpowah »

Imelik ongi see, et tühikäigul/parkingul mootor töötab ühtlaselt ja mingeid anomaaliaid pole. Töötab nagu diisel peaks. Ei värise, ei puterda, käima läheb alati ilusti jne. Sõites samuti ei tahma, alles siis viskab väikse pahvaka välja, kui kickdowni vajutada.
Lasen õhtul pihustite näidud üle kontrollida :roll:
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas arnis »

Ja ma ei viitsi sulle kogu aeg vastu öelda, et 95% juhtudel
kui midagi pekkis, 5 pihustit on miinuses ja 1 plussis.
Täpselt nagu selles F.CKING VIDEOs.
Väida edasi siis et 5 pütti on p*rses ja 1 terve :evil:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Gibbon
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 23.01.2010 13:52 06
Peamine sõiduk: 330xd

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas Gibbon »

Kas esimesed poolteljed originaal või juba b toodang?
Nuta ja kalla, naera ja talla.
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas bmwpowah »

Veovõllid Forsist.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitus Postitas bmwpowah »

Pihustite väärtused tühikäigul:

Pilt

Pihustite väärtused käiguga:

Pilt


Et siis 1 ja 6 pihusti ilmselt kutu?
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Esimene on kindlalt? ja kuues ka võib-olla siis?
Ülejäänud peaks vist ok olema?
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas Ma®tin »

Viitsid ehk natuke lahti seletada seda pihustite mütoloogiat? Mille alusel eeldada, et antud autol 6. silindri pihusti kõige "normaalsem" on võrreldes nt 2. ja 5. silindri pihustitega?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas teet82 »

Ma®tin kirjutas:Viitsid ehk natuke lahti seletada seda pihustite mütoloogiat
Selle pihustite teema võiks tõesti selgeks rääkida, omal kisub ka asi segaseks juba. Oletame, et mingi silindri pihusti on tugevalt plussis, kas siis:
1. Pihusti ei anna kütust peale ja aju üritab seda kauem lahti hoida.
2. Pihusti annab üleliia kütust peale ja pihusti näit näitab arvestuslikult, et palju seda kütust üleliia on.

Kui mitmel pihustil on suur hälve, siis näiteks VAG-i manualis on mingi selline lause, et kui mitu pihustit on üle normi, siis ainult viimane on vigane... Mina sellele pihta ei saanud igal juhul :D
Viimati muutis teet82, 12.03.2015 10:51 50, muudetud 1 kord kokku.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
mekket
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 08.04.2013 17:04 37
Peamine sõiduk: BMW E46 318i
Asukoht: Tartu

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas mekket »

Mulle pakuks ka väga huvi see, et mis järeldusi nendest näitudest siis ikkagi teha saab :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas teet82 »

Vaatasin uuesti seda VAG-i juttu, seal siis räägitakse silindrite tööjärjekorrast ja pihustite näitudest. Seega siis tööjärjekorras suure näiduga pihusteid vaadates peaks ainult viimane vigane olema, eelnevad püüavad viimast kompenseerida. See jutt käib seal Audi esimese CR-mootori kohta, ma julgeks erinevaid automarke selles osas võrrelda, sest kõik nad on ju Bosch-i looming kütusesüsteemi poolest.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Pilt

Sai vahetatud siis kuues pihusti ja asi tunduvalt parem. Mineku poolest samuti.
Aga vibratsiooni koha pealt midagi ei muutunud. D või R sees, siis ikkagist vibratsioon tunda, kui vedu taha tuleb.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas Ma®tin »

Oot mille poolest siis paremaks läks peale inpa näitude, kui vibra alles on? muud sa ju ei ole kurtnudki? :)

Minek on ka selline kahtlase väärtusega asi, mul on ka vahel julm püss ja vahel üldse ei ole, ilma pihusteid vahetamata :D
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Lisaküsimus: Milleks? Kui mootor töötab normaalselt, ega lonka. Ja unusta see pihustite teema ära. Asi on kuskil mujal. Mootoripatjade jutt samuti.
Sinu "Inseneri" arvates ma pidin juba ammu kolbi vahetama.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Vibratsioon just siis suur, kui eelsoojendi hommikul töötab ja pöörded kõrgemal natuke.
Kasti padi veel muidugi vahetamata(mootoripadjad said alguses kohe vahetatud, samamoodi ka rihmaratas(Corteco)).
Ega ma ka teadlane pole jne. Lihtsalt üritan leida probleemi, mis seda vibratsiooni võib põhjustada.
Niiet Peace! :cool:
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... on-at-idle" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Bensukas jah, aga leidsin lihtsalt ainukese taolise probleemiga teema.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas arnis »

Veel oleks tarvis, et lati rõhk ei liigutaks tühipööretel GRAMMIGI.
Ehk vali teine tab ja F8 abil vali ainult rail pressure.
Jälgi numbrit. See ei tohi hüpata. Kui hüppab, vajab kas
a) pihusti b) KSP c) KSP surveregulaator d) lati andur/pistik/juhtmestik
lahendamist.
Sai siin üks 530d lõpuks korda. Erilisi probleeme enam ei olnud, kuid
siiski häiris 2,5-3,0 vahel üks pihusti, et miks see siis on nii kõrge.
Vibra oli muidu talutav. Ei mingit suitsu, ei mingi koormusega. Sai siis
pihusti stendi viidud, seal öeldi, et korras. Siis sai terve auto viidud
ja ikkagi avastati, et ei ole korras. Nüüd on korras ja tulemus on eeskujulik.
Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Numbrid on 1 piires, salongis mootori vibra sarnaneb bensukale.
Kiirendamisel maanteel tiptop minek, ei mingit plärinat, ainult lõrin.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas teet82 »

arnis kirjutas:Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.
Kas on teada ka pihusti täpne rike? Ma pole siiani aru saanud, et kas "plussis" pihusti annab üleliia kütust peale või vastupidi. Kui keegi viib pihusti stendi/remonti, siis võiks täpse rikke ka küsida sealt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas teet82 »

Kuno_T kirjutas:Plussis pihusti annab ise vähem peale, st mingil põhjusel käiguühtluse kontroll lisab kütust juurde.
Nii peaks see loogiliselt olema jah, ka WDS kirjutab nii. Aju saab ainult pihustit kauem lahti hoida, et rohkem kütust peale tuleks nõrgemale silindrile. Võib oletada, et selle pihusti näidu arvutab aju selle järgi, et kui kaua ajaliselt lahti hoitakse pihustit. Reaalselt ei pruugi seda lisakütust tulla kui pihusti on täielikult tuksis, mootoriaju ainult oletab seda lahtihoidmise aja järgi. Seda siis juhul kui reaalselt mootor ikkagi väriseb ehk tühikäiku tasakaalu ei saa selle "pluss" korrektuuriga.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas arnis »

teet82 kirjutas:
arnis kirjutas:Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.
Kas on teada ka pihusti täpne rike? Ma pole siiani aru saanud, et kas "plussis" pihusti annab üleliia kütust peale või vastupidi. Kui keegi viib pihusti stendi/remonti, siis võiks täpse rikke ka küsida sealt.
TestREMis jäeti veel meelde, et esiteks paluti veidi pöördeid taguda. Numbrid jäid samasuguseks.
Siis võeti pihusti maha, mässati tagaruumis 5 minutit ja pandi tagasi.
Öeldi, et üks parameeter, mis võib olla kolmest üheksani oli täpselt kolm. See on aga piirides,
seetõttu ka esimesel korral läks läbi. Arvatavasti regulliti (viie minutiga vaevalt midagi veel jõuab)
see number gramm ülespoole, et oleks teiste pihustitega võrdne ja voilaa, 0,6.
See number 3-9 vahemikus oli täpselt 3 ja INPAs korrektuur oli 2,6-2,8 kanti, need omavahel
kinnitavad seda, et tehas lubab korrektuure -3-st +3-ni. Head sõidumõnu aga 2+ ei paku.

Võib ju oletada, et tegelikult oli silindriga midagi viga, kuid kui vahepeal arvestada faktiga,
et mootor vahetati ära ja uuel mootoril numbrid olid täpselt samasuunalised, siis on selge, et
silindritega probleemi pole. Ja näe oligi ikkagi pihusti.
Mootor vahetati ära sellepärast, et kett läks katki. Kett läks katki sellepärast, et KSP vahetati
ära ja kasutatud KSP jooksis kohe kokku. KSP vahetati ära sellepärast, et lati rõhk hüppas
kümnekonna bari võrra. Lati rõhk hüppas sellepärast, et KSP-l oli üks sektor tuksis.
Aga selleks, et KSP vahetuseni jõuda, sai A-osadena ostetud KSP surveregulaator, paagipump
(oli juba katki), põhjaalune pump (ei olnud katki), väsinud oli hoopiski tagasisurveklapp
ja ka CR surveanduri pistik koos juhtmega, mis ei olnud katki, aga ennetustööna siiski hea samm.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
bmwpowah
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 24.10.2007 09:40 53
Asukoht: Tallinn

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas bmwpowah »

Pilt

Rail pressure ei kõikunud kordagi.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas arnis »

See on väga hea uudis.
Maini uuesti pihusti näite peale kordategemist ja D/R sees.
Ja lisaks võid kohapeal pidurit peal hoides veel tõsta pöördeid
mõnesaja võrra, et koormus veelgi suurem oleks.
Millised on siis vibra ajal kõige suuremad näitajad?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Gibbon
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 23.01.2010 13:52 06
Peamine sõiduk: 330xd

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitus Postitas Gibbon »

Maadlesin sama jamaga. D ja R peal tegi terve salong vigureid kohapeal. Algas pooltelgede vahetusega see jant. Poolteljed pärit ebayst. Panin siis vanad poolteljed tagasi ja voilaa vibra kadund. Ega see odav piix pole just kõige parem.
Pean proovima lihtsalt otsad ümber tõsta originaal võllidele. Äkki saab parem.
Edu.
Nuta ja kalla, naera ja talla.
Vasta