E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
SyncKrog
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 02.06.2013 02:58 04
Peamine sõiduk: Roheline kaart
Asukoht: Tallinn

E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas SyncKrog »

Tere

Oskab keegi öelda, kas mõne teise mudeli suuremad kettad ja sadulad istuvad plug&play E46 kupee külge? Või on keegi äkki uurinud, milliseid süsteeme veel müüakse, mis on hea?

Üldiselt probleem selles, et suure hoo pealt kipivad pidurid kärssama minema (suvel, kurvilised teed, palju pidurdamist) ja kui pikalt maha pidurdada siis pidurid justkui jäävad nõrgaks vms (power kaob tagan ära, tavasõidus seda ei juhtu), ei oska päris täpselt kirjeldada.

Kokkuvõtteks tahan vähe konkreetsemad pidurid aretada.

Tänud ette! ;)
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas eero »

Siin võib aidata ka asisemate piduriklotside kasutamine. Ja vajadusel kõrgema keemispunktiga pidurivedeliku kasutamine, aga no avalikel teedel üldiselt ei tohiks ka keskpärane DOT4 keema minna.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas ttsys »

E46 ei ütle palju midagi. Mis mootoriga? Suurem (võimsam) mootor = suuremad pidurite tööpinnad jne.
Teiseks külasta piduristendi, sest probleem võib olla näiteks hoopiski pidurdusjõu jaotuse mittevastavusega sildade vahel.
Kasutaja avatar
SyncKrog
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 02.06.2013 02:58 04
Peamine sõiduk: Roheline kaart
Asukoht: Tallinn

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas SyncKrog »

eero kirjutas:Siin võib aidata ka asisemate piduriklotside kasutamine. Ja vajadusel kõrgema keemispunktiga pidurivedeliku kasutamine, aga no avalikel teedel üldiselt ei tohiks ka keskpärane DOT4 keema minna.
Seda küll. See oleks praeguse olukorra puhul muidugi ajutine lahendust. Jätsin eelnevalt mainimata, et kuna enamusajast on all 19" velg siis praegune nö "stock" ketas näeb veidi imelik välja seal keskel. Ehk et siis auto välimusele annaks suurem ketas märkimisväärselt juurde.
ttsys kirjutas:E46 ei ütle palju midagi. Mis mootoriga? Suurem (võimsam) mootor = suuremad pidurite tööpinnad jne.
Teiseks külasta piduristendi, sest probleem võib olla näiteks hoopiski pidurdusjõu jaotuse mittevastavusega sildade vahel.
E46 kupee 2.8l mootoriga. Tulevikus plaanis võimsust juurde puhuda seega pidurid võiksid ikkagi asjakohased olla. :)
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas oo7 »

330i-l on suuremad pidurid. Alla 17 tolli veljed alla ei lähe ;)
Kasutaja avatar
S1lv3r
Huviline
Postitusi: 3348
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
Asukoht: Laagri

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas S1lv3r »

oo7 kirjutas:330i-l on suuremad pidurid. Alla 17 tolli veljed alla ei lähe ;)
Mitte ainult i-l, vaid ka mõlemad 330d (135kw,150kw)
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?

Postitus Postitas arnis »

Kas kõik plastikud, tuulekanalid on ideaalselt korras, plekid alles?
Kui jah, siis kas kettad on ventileeritavad ja ventilatsioon pole umbes?
Kas kõik 4 ketast lähevad ühtlaselt tuliseks (kasuta IR-termomeetrit),
hea oleks teada, kas ka sisemine ketta pool on samakuum.
Kui tõesti kõik okei, siis võta doonorilt esikompott maha ja paigalda endale.
Arvesta jah, et väiksemaid velgi enam paigaldada ei saa ning seda, et
kettad on kallimad kui vahetuseks läheb.
DOT4 sellise sõiduga tuleks vahetada iga aasta.
See et sul "brake fading" on, ei ole pidurivedeliku keemine. Kui vedelik keeb,
siis on pidur samahea kui jalaga uksevahelt pidurdada (avariipidur selle jaoks).

Aga jah, kõige tähtsam on pidurite ühtlus. Seda saaks ka tehnopunktis kontrollida.
Sise-väliserva klotsi effektiivsust seal kontrollida ei saa, kuid ebaühtlane klotside
kulumine vihjab sellele.
Kõige õigemad klotsid ajavad meeletult tahma. Need mis ei aja on ökosolk.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta