Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Autoks 330d E46. Probleem siis järgmine - kiirendades tekib peale 2000 pööret mingi valju vilin, märgatavalt on tunda, et kiirendus ka nõrgem; samas vahepeal seda vilinat ei teki, siis nagu kiirendus ka ok. Mingeid muid probleeme nagu ei ole, auto on diagnostikas ka käinud ning seal midagi ei näidanud, samuti sai kõik lõdvikud üle vaadatud ja kõik ok. Liigset tossamist ka tähendanud ei ole. Millest võib see tingitud olla? Kas turbo hakkab läbi minema? Või võib olla viga õhukulumõõtjas? Ma sain aru, et kui õhukulumõõtja tuksis on siis on seda ikka tunda? Kõik asjalikud vastused teretulnud!
Tahaks kevadel chipi ka panna aga kui midagi tuksis on, siis ei julge nagu riskida
kontrolli õhufilter üle, sest kui sealt piisaval hulgal õhku läbi ei tule teatud ajahetkel kui turbo järgi läheb tekib turbo ette keeris, kus turbo lihtsalt omaette kulgeb. labadele ei jookse enam õhku piisavalt mida kokku suruda ja selle tulemusena turbo pöörete arv suureneb märgatavalt ja hakkab vilisema.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf