e46 amordid (coiloverid) Xi vs. tavaline.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

e46 amordid (coiloverid) Xi vs. tavaline.

Postitus Postitas mall0c »

Tervist,

Küsiks, kas on keegi reaalselt kõrvutanud neid? Kui palju vahet on? Ise uurides olen saanud tulemuseks, et tagumised on samad ja esimestel on stabikakondi kinnitus teises kohas (jättes jäikuse jms. välja), muidu nagu identsed. Nimelt tahaks coilovereid Xi-le alla panna, aga 4wd coilid on automaatselt hinnaga 1000+€ kui samas 2wd korralikud (JOM-i jms. ei vaata) saaks ca 500€.

Ühesõnaga, kas keegi saab kinnitada mu internetiavarustest leitud infot, või ümber lükata?

Jah, ma tean, et esimesed veovõllid hakkavad peksa saama madalamaks minnes, õnneks maksavad nad nüüdseks juba umbes sama palju kui korraline hooldus.

Tänud,
Tõnis.
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: e46 amordid (coiloverid) Xi vs. tavaline.

Postitus Postitas mall0c »

Ei ole plaanis karterit vastu maad panna, ega ka talvel metsateedele minna. Sõitnud ka talvel autoga, mille kliirens vaid loetud sentimeetrid oli ja sai hakkama. See küll pole eesmärk antud autoga. Tahaks lihtsalt nii, et kodutud rattakoopasse sooja otsima ei läheks, kuigi 19" ratas all. Ehk siis räägime M-paketi madaldusele lisaks ca 2cm. vms. Lisaks veel, et coiloverite võlu ongi kõrguse reguleerimine. Tahaks ma lihtsalt äge olla ja sädemeid pilduda, telliks mingi no-name madaldusvedru, mis kogu sõidumugavuse per*e keerab ja auto vastu maad jätab. Coiloveritega (JOM, FK jms. välja jätta) säilib siiski mugavus mingil määral ja saan ta talvel sama kõrgeks, või kõrgemaks veel keerata, kui huvi on.

Küsimusele veel vastust pole saanud.
Vasta