1. leht 1-st

M-spordi vedrude vahetus.

Postitatud: 27.02.2006 09:45 22
Postitas heiko12
Sai siis otsingust otsitud aga päris kongreetselt ei saanud seda mida vaja.

Probleem siis selline et tagumistel vedrudel on alt üks keere puruks. Sai bemmi keskusest uuritud ja nemad ütlesid et on all m-spordi vedrud ning uute hind oli vist üle 3 kilo.

Siit tekkis küsimus et kas on olemas mingeid alternatiive vahetamisel nii et ei peak vahetama amorte kuna need on korras.

Autoks 325 E36 1991

Kui kellelgi on häid ideid siis sooviks lugeda.

Ette tänades.

Postitatud: 16.03.2006 16:09 31
Postitas heiko12
Kas tõesti ei saa keegi aidata. Siin foorumis peaks olema küll pädevaid mehi.

Postitatud: 16.03.2006 16:35 42
Postitas Jarlo
Mul oli sama probleem....et M-Tech vedrul keerd puruks ja uue kompekti hind üle 3K. Läksin siis Saule Siimu juurde ja otsisin vedruhunnikust paari vedrusid, mis olid olemasolevatele kõige sarnasemad ja ķstsin 300 kr paar ära. Mingit kõrguse või jäikuse tajutavat vahet ei jäänud võrreldes varasematega.Mul amordid olid juba niigi asendatud tavaliste Bilsteinidega.
Kui rahakott puuga seljas pole, siis oovitan samuti lammutust külastada...

Postitatud: 16.03.2006 22:46 16
Postitas raimo_r
Saan aru, et 3k nelja M-vedru eest - kas seda on siis tõesti palju ? Ostke siis 2,3k eest B+G madaldusring omale, mitte mingis tundmatus seisus romulavedru, mis varsti jälle katki on.

Postitatud: 16.03.2006 22:58 29
Postitas Jarlo
raimo_r kirjutas:Saan aru, et 3k nelja M-vedru eest - kas seda on siis tõesti palju ? Ostke siis 2,3k eest B+G madaldusring omale, mitte mingis tundmatus seisus romulavedru, mis varsti jälle katki on.
Mis mõte on osta kasutatud auto, kui 10 korda rohkema raha välja käies saad uue....? :)
minu mäletamist mööda kehtis see üle 3K hind kahele vedrule. Kui selle eest 4 oleks saanud, siis muidugi oleks mõistlik komplekt osta. Aga kahe eest ei olnud mina nõus seda hinda välja käima... Igaüks tegutseb vastavalt oma võimalustele!

Postitatud: 17.03.2006 03:47 46
Postitas meph
Siis võtta mingi aftermarket sportvedru näiteks.

Kui tagumisi vedrusid vaja on, siis ma võin pakkuda Kilen'i 1a kasutatud vedrusid. Hinnaks küsiks 600 krooni.

Postitatud: 28.03.2006 08:51 04
Postitas wwa
mul on pakkuda terve ring vedrusis e36 (punased) tel 53326185 trt

Postitatud: 28.03.2006 10:33 01
Postitas heiko12
Kas kellelgi on infi mis värvi mis vedru on.
Üks räägib kollastest, teine punastest jne.
Näiteks et m-tech on sellist värvi....
Tavalised sellist....

Postitatud: 28.03.2006 10:39 01
Postitas wwa
punane on madal sport vedru

Postitatud: 28.03.2006 11:40 05
Postitas meph
Ah millal te ükskord aru saate, et vedruvärv ei määra ära tema omadusi. Sama hästi võib sul autol olla all lilla vedru eksju.

Postitatud: 28.03.2006 12:07 58
Postitas Jarlo
Mephile lisaks...
iga tootja markeerib oma vedrud selliselt nagu ise paremaks peab. Seetõttu ongi ernevate tootjate erinevad madaldused/jäikused eri värvidega : kollased, punased, sinised, mustad ja kasvõi lillad :D nagu Meph mainis. Ma võin ka standardvedru kollaseks värvida, ega selle järgi veel ei saa öelda, et tal 40 mm madaldust on :)
Konkreetse tüübi (või madalduse) saab teada kas vedru pakendilt (kui see alles on), teine kord ka vedru peal olevast koodist või autole alla pannes.

Postitatud: 28.03.2006 12:48 56
Postitas Tarmo
mina panin e34 le ette lillad vedrud alla.
Aga tootjat ei tea ja madaldust ka mitte.vedru peal olid küll mingid numbrid aga nende järgi ma ei osanud midagi vaadata.

Postitatud: 03.05.2006 13:33 14
Postitas heiko12
Sai siis üks päev ratas alt võetud ja uurisin et kas ikka on m-sport all.
Tekkis tõsine kahtlus selles kuna amordid on Monroe original, nii oli peale kirjutatud.
Ei siis midagi vedrud alt ja auto maailma ja sai seal võrreldud ja kuna nad tundusid olema sarnased sai siis ära ostetud.
Eile panin alla ning tulemus ikka tunduvalt parem. Taga osa tõusis nii silma järgi oma 40 milli.