1. leht 1-st

E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 07.10.2013 21:54 07
Postitas Marken
Tervist,
Mure siis järgmine:
Autol on kütusekulu kuidagi suureks läinud. Umbes 85-90% kilometraasist on maanteesõit ja kütuse kulu 9.3l/100km. See veel sõites nagu pensionär, ehk nii ökolt kui veel saab. Samas olen täheldanud väikest pöörete kõikumist, seieri järgi pea olematu, kuid autos istudes siiski tuntav/tajutav.
Võtsin korra õhulugeja juhtme ära, et vaadata, mida kulu teeb, kuid ilma lugejata ikka suhteliselt uimane see alt ots.
Kas viga võib olla lambdades? On veel ehk mõtteid ettepanekuid?

Ettetänades
Marken

Re: E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 07.10.2013 21:58 23
Postitas Chris_P
vanos? pump?
minul ajas pump kulu suureks ja põhjustas naljakaid kõikumisi.

Re: E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 07.10.2013 23:00 27
Postitas Marken
Kas diagnostist võiks sellise probleemi puhul abi olla? Olen kuulnud ka, et kui õhulugejal parim enne möödas annab diagnostika vahel ikka lambda veakoodi..

Re: E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 08.10.2013 09:00 20
Postitas teet82
Neid lambda veakoode on ikka erinevaid, tuleb pöörata tähelepanu selgitusele koodi juures. Paljud koodid vihjavad valele segule, mitte aga lambda-anduri enda veale, sellisel juhul võib viga ka õhulugejas olla. Korralik diagnostik peaks aru saama asjast...

Re: E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 09.10.2013 12:18 23
Postitas AndreTGO
Minul kunagi oli samade sümptomite põhjustajaks karterituulutuse klapp. Sümptomiteks olid uimasus, suurem kütusekulu, vahest oli isegi kerget tossu tagant näha tühikäigul.
Kõige kergem on ausalt öeldes diagnostikasse pöörduda, vähem peavalu ja kokkuvõttes odavam ka.

Re: E46 323i kuluprobleem

Postitatud: 10.10.2013 00:27 41
Postitas arnis
Ülla ülla, autol tundusid olema mõned kuudevanused vead, kuid mootor oli peaaegu puhas,
v.a. "grid-controlled cooling", mis viitab siia teemasse:
viewtopic.php?f=38&t=133216" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuid ka seda viga oli ainult üksik kord registreeritud tont teab mitme kuu jooksul.
Kohapeal jälgitud veetemperatuur oli konkreetselt 85-90 vahel ja õhulugeja
näitas reaalseid andmeid, ka pöördesse lastes.
Huvitav oli see, et tõesti, mootor töötas kahtlaselt ebaühtlaselt, aga mitte lihtsalt
ebaühtlaselt, ka ebaühtlus oli ebaühtlane, vahest parem vahest halvem ja mingit
loogikat nagu ei olnudki. Klõpsutamist (VANOS?) vist isegi oli kuulda (ei ole bensusõber),
kuid seda ainult hoolikalt kapott lahti kuulates. Roughnessi näitajad samuti paaril
silindril olid 100-200 vahel nagu alati, kuid üks hüppas vahest 800 kanti, seega,
käegakatsutav ebaühtlus oli ka ekraani peal mingit moodi registreeritud. Kuid, nagu
ka ebaühtlane ebaühtlus, ka see 800-ne näit oli väga ajutine, 5-10 korda minutis ja
miks see näit oli just ühe ja sama silindri peal :roll:

Keegi selle kütusepõletaja hingeelu teab täpsemalt, võiks ennustada, kus kurja
juur võiks olla,
on see töllerdav kett või VANOS või pöörete lugemine...
Kütusekulu viimase 100km kohta test5-e all oli küll väga rahuldav.
Õhufiltri hingeeluga pole omanik kursis, seega soovitasin karbi lahti teha ja asjaga tutvuda.
Roolivõim oli helepruun löga, nagu nad tihti on jah. SRS tõmbas lukku ja tuld ma konkreetsete
probleemide puhul keeldun ka kustutamast (teistele teadmiseks, kui primaarsed turvaelemendid
ei ole funktsionaalsed, siis ma ei kustuta teie tuld ära, eetika :) ). Antud olukorras oligi mõni bag
lausa puudu. Kuna need on üsna odavad, siis vahetus pole probleem.