Lukku paluks

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Lukku paluks

Postitus Postitas MairoG »

....
Viimati muutis MairoG, 30.10.2006 14:47 26, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Krt ise kaldun arvama, et ega see pinge suurt rohkem ei saa ju olla, kui geneka laadimisvool on ka mingi 14+- 0.2V... Pigem oleks oluline pumba rõhk.Aga muidu- miks üldse muretsed, kas midagi on mäda?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Võibolla tõesti. Mõtlesin, et pean hakkama pumba juhtmeid vahetama, kuna tundub, et pump töötab suht aeglaselt tühikäigul ja ka suurematel pööretel, teisel kahel E30-l mul töötavad need ka tühikäigul suurte tuuridega.
Kokku siis mul kodus kolm E30-t.
Mure siis selles, et see vahe on ikka päris suur, kui gaasi anda siis sellel hakkab pump pisut kiiremini tööle aga teisel kahel töötab kogu aeg väga ilusti ja väga kiiresti olenemata pööretest .
Pani kohe mõtlema, et nüüd on probleem käes :roll:
Pumba vahetasin alles eelmine aasta ära lootes, et see lahendab probleemi aga ei.
Ja samas kui pinge nõrk siis on ju ka pumbal rõhku kohe vähem :P.
Jõudu vähe autol, nüüd on juba kõik teised asjad välistatud, vahetatud ja kontrollitud. Järele jäänud siis ainult pumba pinge ja/või summuti tagasisurve, kui see üldse mängib rolli lambda vabal autol. :?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Eks see vool ikka sellest sõltu, mis pingega on geneka tablett - poes müüakse nii 13,5 kui 14,5 V

Ja kuna sa ei ütle miskipärast aku klemmipinget samadel tingimustel, kus bensipumba klemmidel mõõtsid, siis kahjuks pole me selgeltnägijad - võimalik, et sul on geneka tablett (õigemini harjad) mineku peal ja sellest kogu jama.

pumbani lähevad kaunis peenikesed juhtmeid muidugi, kuid 14V ei hakka sinna ka kindlasti tulema, kui jämedad paned

põhimõtteliselt on auto elektriskeem tehtud sedasi, et töötava mootoriga on suvalisele tarbijale 12V võimalik tagada.

korras pumbaga peab töötama ka selle pingega korralikult

kui sa pumba töötamist juba eemalt kõrvaga kuuled, siis on aeg mõelda uue pumba, mitte juhtmete asendamise potjomkinlusele :!:

jämedad juhtmed, suurem pinge, filtri vahelt ära võtmine või muud noorte tehnikute imed ei likvideeri ära kulunud pumba probleeme
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

14.5V on minu tablett :D Nagu ma juba mainisin siis pump on väga hea, alles eelmine aasta vahetatud. Kuid kui viimati akuklemmide pinget mõõtsin siis oli see 14V millegagi tühikäigul ja ilma suurte tarbijate. Ja ka filtrid on vahetatud, mitte eemaldatud nagu Aare mainis
Pump pole jäänud ka kuivale, nii et pumpa ei saa kohe mitte süüdistada.
Kusjuures see jõu probleem on juba väga kaua olnud, otsinguga pole ma ka vastust saanud, ja mootor on ise väga hea.
Siis kui tegin mootori vahetuse siis seal hulgas vahetasin ka kogu mootori elektrisüsteemi andurid ära. Nii et ka need asjad on välistatud. Isegi aju olen korra vahetanud, kuid muutust ei toimunud. Põhimõtteliselt on kõik andurid, õhulugeja, aju, mootor, bensupump, filtrid, genekas, aku vahetatud, kuid ka see genekas on pisut nõrk tõesti. Eks peab millalgi geneka kapremondi tegema ja eks siis paistab
Eile alles panin 55Ah aku asemele 72Ah aku peale ja kiirendusvõime nagu paranes, nii et ma järeldan et see volt on pumbaklemmidel ikka nõrk või on siis volt õige aga ampreid vähe. Usu mind, kui sa paned oma kõrva sinna pumba juurde siis sa kuuled isegi, et ta töötab kuidagi aeglasemalt kui peaks ;). Kusjuures ka genekas on pisut nõrk.
Ega ma ka saabas pole autode kohapealt ja sealhulgas ka bmw (spets ma ka nüüd ka pole)
Tehnika/mehhaanika on mul just see tugevam pool olnud väga pikka aega. Nii et arvad siis et see pinge mul seal klemmidel on normaalne jah :? , ma ise arvan et see peaks olema suurem. Muid asju ärge enam palun pakkuge need on korras. Sooviksin teada saada siis seda mida esimeses postituses. Kui pinge nõrk siis tuleb genekas kapremonti saata ja probleem on lahendatud, olen selles ise suht kindel aga pead ei anna, sest pinge langeb mul liiga palju kui lased gaasi lahti ja suured tarbijad on taga Nt: täistuled :!:
Muud ma ei soovigi teada kui seda neetud pinget.
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

Sul juu veel e30-neid , ja kui nendel sinuarust töötab pump korralikult ja tõmme on hea , siis mõõda nende pumpade pinged ära :? See nagu kõige lihtsam ma arvan!!! Kui sind see ei rahulda võin homme enda 323-e pinge kaah üle mõõta !!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Enne juhtmete harutamist võiks muidugi relee kontaktid üle vaadata.

Kui sul on uus pump, siis ma seda juhtmete peensuse juttu ei usu hästi. Kõik sõidavad samapeentega. Pigem kontrollida kontakte, juhtmete lappimiskohti jne

Kuskojast muideks mass on võetud?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

To Aare: Relee on kah vahetatud, seda muidugi eelmine aasta, kuna eelmisel releel olid skeemiplaat pooleks ja parandatud juhtmete ja jootekolviga. Seda ma tõesti ei oska öelda kust mass võetud on, arvatavasti ikka sealt kust originaalis ettenähtud, kuid kindlalt ei oska öelda. Ma ise arvan, et probleem võibolla ka vabalt genekas, kuna see ei suuda tagada sellist voolu tugevust nagu on mul teistel. Aga üle kontrollin ma sinu soovitatud asjad kindlasti siis kui vaba aega saan autokallal olemiseks. Ja see ilmselt on mul laupäeval :?

To Koleloom: Ma tahtsingi mõõta oma teistel need pinged ära, kuid neil kahel on pump väga ilusti ja sügaval kinni klambritega, see masin millel siis see probleem on, sellel on pisut lõdvemini all ja paremini kätte saadaval. Aga pean jah ilmselt neil kahel teisel ka veel ära mõõtma.
Vasta