1. leht 1-st

K: kas autol peal 2.3 või 2.0?

Postitatud: 25.12.2005 17:50 43
Postitas puhh2000
selline asi siis et ostsin auto aga ei ole 100% kindel et autol peal 2.3 motor kuigi auto tehn passis kirjas et 2.3. Äkki keegi oskaks aidata et kas nendel mootoritel mingeid suuri väliseid erinevusi on ?? või siis mootori peal midagi kirjas vms... igasugune info oleks teretulnud! autoks siis oleks bmw 323i 84a e30 110kw. peaks olema??

Postitatud: 25.12.2005 17:56 15
Postitas AARE540
Võid proovida sellega või sellega , äkki saad sealt täpselt teada, kasuta seal tehase VIN-koodi. Ise proovisin ja sain küll kõik teada, mis vaja :)

Postitatud: 25.12.2005 18:01 36
Postitas puhh2000
aga äkki ise mootor 2ra vahetatud?? liigub küll nagu 2.0 oleks aga vb midagi häda kah mootoril ei tea veelö peab diagnosti minema.

Postitatud: 27.12.2005 12:13 44
Postitas grimes
Tahaks ise kah teada. Mul on präägu peal 2,3 mootor aga varem oli peal 2,0 Et äkki vahetati me bemmidel mootorid ära :lol:
TAhaks ise kah kindel olla et 2,3 on mu bemmil peal.

Postitatud: 27.12.2005 12:17 49
Postitas Tanel_P
Lööge VIN kood siia sisse ja voilaa.
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Postitatud: 27.12.2005 12:30 50
Postitas krs
kaan maha. Kui kolb on nõgus on 2.0 ja kui kolb on kumer on 2.3. oli vist nii...

Postitatud: 27.12.2005 12:33 50
Postitas Aaro
Ei usu mina, et VIN`i kontrollides näitab ära, kas peale tehasest välja veeremist on motot vahetatud või mitte. :roll:

Postitatud: 27.12.2005 12:57 10
Postitas AARE540
Vähemalt originaalmootori tüübi näitab ta ära.

Postitatud: 27.12.2005 13:48 05
Postitas Tanel_P
Jah, saad teada, mis motoga ta välja veeres. Vahetamist kindlaks teha nii kerge ei ole, kuigi düno peaks küll mõista andma, kumb kapoti all põriseb.

Postitatud: 27.12.2005 14:21 01
Postitas Aare
2.3 mootori tuvastamiseks väljast vaadates tegelikult varianti polegi. 2.0 ja 2.3 kasutavad sama plokki, kuid selle sisu on erinev. Seega on võimalik ka panna 2.0 plokki 2.3 vändavärk sisse ja ongi 2.3.

Otsi kubatuuri tähist mootoriploki peal (juhi pool eesotsas).

Väliselt on need identsed, kollektor, kaaned jne on samad.

Põhimõtteliselt on M20 mootoril olemas vaid 2 plokki -80 mm borega plokk (2,0 ja 2,3) ning 84 mm plokk (2,5 ja eta 2,7).

Edasised erinevused tulevad sellest, kas jagaja on ploki või kaane küljes.

Kuigi vähemalt eta ploki peal on küll kirjas 2,7.

Kas aju järgi ei saa kuidagi?

Postitatud: 27.12.2005 17:58 02
Postitas MairoG
Mine Valdeku juurde, tema saab sulle seda öelda suht kindlalt, nii tuvastas ta ka minu 325i mootori. Tema teab täpselt kus see markeering on kirjas. Kuid ka plokikaanel on see kirjas VAATA SIIN ja siin (Paremalt poolt teise augu kohal) http://www.rtedev.com/indrek/gallery/album11/IMG_0222
Ja mootori ala osas juhipool nende andurite juures seal all on ka kirjas.
Ma ise ka täpselt ei tea, aga palju ma ka õnneks mööda ei pane.
Jõudu :!

Postitatud: 27.12.2005 23:27 11
Postitas grimes
Seda ma tean et tehasest veeredes oli peal 2.0 aga juttude j'rgi olevat se mootor kotti lastud ja peale pandud 2.3.
Dokkides on kirjas 2.0
Aga mis numbrid muidu nende plokkide peal mul olema peaks. See mis pildilgi üks oli 25 ja 2.7 et kumba ma jälgima peaks vms.
Ja dünosse läheks eha meelega kui oleks vaid juba load olemas. :?
Ja vaevalt mind lolli aitama keegi kuhugi tuleks.Kui ma veel alaealine kah :oops:

Postitatud: 27.12.2005 23:34 27
Postitas Tanel_P
Ära põe komplekse, Tarvo. Kui satud papsi või kellegagi linna peale vurama, siis astud Valdeku juurest läbi ja ütleb sulle kohe ära, mis pilliga tegu.