e36 318i 92a temperatuuri kella kõikumine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
djarni
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2005 16:51 14

e36 318i 92a temperatuuri kella kõikumine

Postitus Postitas djarni »

Mure järgmine, et armatuuris olev vee temperatuuri näiduk ei näita midagi. Tühikäigul lasen käia, siis tõuseb vahel korraks, kõigub ja langeb järsult alla tagasi. ja sedasi iga ilmaga. Kas viga võib olla temperatuuri anduris, ja kus see asub?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

tõenäolisem viga on termostaadis. hoiab suurt ringi kogu aeg lahti ja ei lase veel soojeneda. Kas peale 10-15 minutilist mootori töötamist sooja hakkab puhuma muidu? Kui hakkab, siis võib ka anduris tõesti viga olla.
djarni
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2005 16:51 14

Postitus Postitas djarni »

meph kirjutas:tõenäolisem viga on termostaadis. hoiab suurt ringi kogu aeg lahti ja ei lase veel soojeneda. Kas peale 10-15 minutilist mootori töötamist sooja hakkab puhuma muidu? Kui hakkab, siis võib ka anduris tõesti viga olla.
Jap mootor läheb ilusti soojax jne. ja vahepeal isegi nagu hakkab seier tõusma, ja siis prantsatab alla tagasi. ühenduse viga vist ei saa olla, sest siis kui on kuskilt katkestus, peaks seieri punase peale viskama, või kuidas?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Hmm... antud andur peaks töötama takistuse pealt. Ehk siis mida vähem takistust, seda soojem. Seega kui juhe on katki, on takistust võrdlemisi palju, seega seier peaks ka nullis püsima.

Ehk siis võiks nagu ka juhtmeviga olla.
djarni
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2005 16:51 14

Postitus Postitas djarni »

meph kirjutas:Hmm... antud andur peaks töötama takistuse pealt. Ehk siis mida vähem takistust, seda soojem. Seega kui juhe on katki, on takistust võrdlemisi palju, seega seier peaks ka nullis püsima.

Ehk siis võiks nagu ka juhtmeviga olla.
ajaa, ma ajasin sokki. punase peale peaks jah viskama juhul, kui juhe oleks lühises maandusega. :D siis on vast kaks tõenäolist varianti. kas juhe või andur. aga kus see andur asub. ise otsisin aga silma ei jäänud.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
djarni
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2005 16:51 14

Postitus Postitas djarni »

Aimar kirjutas:Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
Peaks nagu asuma jah temostaadi juurs, aga võta näpust. ei hakka silma.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Mõnel on peidus surveregulaatori all. Kuid konkreetse mootori kohta ei oska öelda.
djarni
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2005 16:51 14

Postitus Postitas djarni »

Üles leidsin! Mootori küljepeal ploki küljes. aint et nõmeda kohapial. ei pääse eriti ligi, sest pritsung segab.
Vasta