E90 roolivõimu rike

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Michaelu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 10.03.2013 14:19 31

E90 roolivõimu rike

Postitus Postitas Michaelu »

Tervist, otsin siit targemate arvamusi.

Papsi autol, BMW E90, andis mingi kuu aega tagasi roolivõim otsad. Käis paranduses, pandi remonditud võim.
Nüüd hiljuti, oli ta kuskil driftinud vms ja roolivõim lakkas taas töötamast.
Töökojas andi talle enda sõnu põhjuseks mingi metallipuru süsteemis ja lisaks rääkis veel, et driftida sellega pmst ei saagi, sest kui tuure anda ja rooli keerata siis võimu õli keeb üle või midagi sellist.

Ma ei tunne veel automehaanikat nii põhjalikult, et selle kohta midagi öelda.
Arvan lihtsalt, et töökojas aetakse talle mingit häma ja tõmmatakse per*e lohku.

Kas keegi oskab midagi rääkida uuemate BMW'de roolivõimude vastupidavusest?

Tänan.
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: E90 roolivõimu rike

Postitus Postitas prelude20 »

Ummistus kuskil. Enda autol pressis välja kui õhk oli sees. Metalli puru pole hea sest see käib ka läbi lati.
Michaelu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 10.03.2013 14:19 31

Re: E90 roolivõimu rike

Postitus Postitas Michaelu »

Aga kas keegi seda väidet oskab kommenteerida, et võimendi õli kuumus on mootori pööretega kuidagi seotud ja kõrgetel mootoripööretel rooli aktiivne keeramine võib tuua peatselt tagajärjeks roolivõimendi rikke...
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: E90 roolivõimu rike

Postitus Postitas prelude20 »

No siis raja masinad jne oleks pidevalt laiali :D . Kus seda õli välja ajab? Mis värvi õli sees on? Lihtsalt tundub ,et kuskil mingi klapp kinni. Kõrgetel pööretel pump teeb kiirema ringluse kui süsteem jõuab läbi lasta ning siis pressib välja õlipotist. Kui lööb õli välja siis rikub nii latti kui ja pump mis jäävad kuivale. Sealt tuleb mehhaniline kulumine hõõrdumisest ja ka metalli laastud. Vii kuhugi korraliku töökotta kus lastakse vana õli välja, pestakse süsteem läbi, kui on siis ka uus filter roolivõimu õlipotti ( osadel vahetus koos õlipotiga) , õhutatakse ja pannakse õlitase normi.
Igastahes normaalne see pole ja e90 võib edukalt driftiga ka 6000 pöördega rool risti ilma ,et vedelikud välja lendaks.
Vasta