E30 Tühikäigu ja muidugaasi vahe

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

E30 Tühikäigu ja muidugaasi vahe

Postitus Postitas murjam »

Tervist!
Mure siis selline, et gaasi vajutades ootab auto pool sekundit ja alles siis hakkab mõjuma. Ja seda vaid siis, kui vajutada tühikäigul käies. Sõites ei saa põhimõtteliselt midagi arugi, hästi läheb pöördesse, kõik tip-top, vaid käiguvahetusel pisut, sest gaasi ju lasen maha. Sama probleem on ka siis, tegelikult, kui käiguga pidurdades jõutab piirini, kus hakkab segu peale andma, teeb "nõka-nõka-nõka" ja sõidab edasi. Vahetasin bensiinifiltri ära, aga ei mõjunud.
Viga on hea demonstreerida sedasi, et vajutada tühikäigul hästi korraks gaasi, mis võtab pöörded hoopis alla, mitte üles.
On kellelgi ideid?
Impreza STI
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

äkki saab liigapalju kätte?
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Njamh

Postitus Postitas murjam »

Täiesti võimalik, aga kuidas seda kindlaks teha/reguleerida?
Impreza STI
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Äkki õhulugeja, endal oli ka probleem, et auto jõnksutas ja vahetasin ära õhulugeja ning probleem kadus ja mootori töö muutus väga ühtlaseks ( isegi 4silindrilise kohta).
Mine parem diagnosti, saad kas kindlasti või võibolla teada milles viga.
Edu :D
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ja moto on m20b25 88-90?

pole veel ühtegi sellist autot ilma sellise veata näinud, vähem või rohkem tõmbab hinge kinni. softi viga arvatavasti
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Siis tuleb ümber progreda

Postitus Postitas murjam »

Kindlalt vastu väita ei oska, kuid kahtlen, et tehasest sellisena välja sõitis, asi peaks ikka parandatav olema.
Impreza STI
Kasutaja avatar
juulius1
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 11.11.2004 13:33 20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas juulius1 »

kas 1,6 karpaga isendil on ka selline asi nagu õhulugeja...mul on ka tühikäigul vähe pika mõtlemisega....
noniii
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

karpaga mootoril ei ole õhulugejat.
Kasutaja avatar
juulius1
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 11.11.2004 13:33 20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas juulius1 »

aga äkki siis oskad öelda,millest see tingitd võib olla et järsk gaasi vajutus võtab mootoril korra hinge kinni...kunagi keegi rääkis et kiirendipump või mingi taoline asi on ilmselt õhtal....palju sihuke vidin maksab??
noniii
Mootorrattur
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27.11.2005 15:14 22

Postitus Postitas Mootorrattur »

juulius1 kirjutas:aga äkki siis oskad öelda,millest see tingitd võib olla et järsk gaasi vajutus võtab mootoril korra hinge kinni...kunagi keegi rääkis et kiirendipump või mingi taoline asi on ilmselt õhtal....palju sihuke vidin maksab??
Kiirenduspumbas võibki tõenäoline viga olla, olen sapakaga eelnevalt palju kokku puutunud ja nimelt vanematle masinatel kiirenduspump puudub ja seetõttu on ka mootori reageering gaasile mõtlik. Kui panna sapakale kopika karbuss peale siis see on hoopis ergsam, kuna kopikatel on kiirenduspump olemas, kui aga kiirenduspump tuksis, siis on nagu sapaka karbuss. Ei olnud küll hea näide, kuid tööpõhimõtte tabab ära.
BMW-d liigutan ainult jääradadel
Vasta