m20b25 ja m50b25 mootori sisud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

m20b25 ja m50b25 mootori sisud

Postitus Postitas hollow »

kas nendel mootoritel annab omavahel kolbe ja kepsusid vahetada?
kas neil on kolvikäik samapikk? kas kolvid on sama läbimõõduga? kas sõrbe augu kõrgus kolvisees on neil yhekõrgusel?

kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole... kui siis ainult eritellimusel... ja siis läheb aasi 3x kallim

m20b25 turbo kit kus kolvid ja kepsud kaasas saaks ~2000$ kätte

siis teine kysimus. S50B30 moto kolvi läbimõõt? kas neid annab istutada m50b25 moto sisse? soomlaste foorumist lugesin, et nendel mootoritel ainus erinevus pidigi olema enamvähem töömahus ja pihustites ja muus sellises nipetnäpet vidinates
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kumbki leht ei avane
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jep, host on kuhugi kadunud...
Pead hiljem uuesti proovima. BTW kui ma need lingid postitasin, siis veel asi toimis.
Aga märgi endale see link üles: http://www.e30.de/
siis vali vasakult menüüst "motoren" ja hakkab asi hargnema.
Viimati muutis priitv8, 24.10.2005 21:10 42, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole...
alla tuhande taala
je pistons?

google otsing annab je pistonsi otsingusse pannes esimese vaste mis sobib.

http://www.racetep.com/jeimport.html
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

patrik kirjutas:
kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole...
alla tuhande taala
je pistons?

google otsing annab je pistonsi otsingusse pannes esimese vaste mis sobib.

http://www.racetep.com/jeimport.html
seal m50 motot pole kuskil listis
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

2000$ turbokiti kohta on kahtlane summa. Selle ühiku sisse küll kuidagi kõike vajaminevat ära ei mahuta. Korralik turbo on juba väga suur osa kogu sellest summast.
M50B25'le madalsurvekitid on juba kusagil 6000-8000$ kanti. Pluss nende kvaliteet/koospüsivus on ka selline kahtlane.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

2000 oli m30 moto turbo kit
m50 pole leidnud sellist asja
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

seal m50 motot pole kuskil listis
loe jutt lõpuni seal

see et kirjas ei ole ei tähenda igakord et saada pole
(ja
see kui kirjas on ei tähenda alati et saadaval on)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Siiamaani kõige pädevam bolt-on kit, mis ma leidnud olen: http://activeautowerke.com/turbo/obd1s2/main.php

Kuid sellise hinna juures ikkagi ei ostaks bolt-on kit'i, vaid laseks kohalikel valmis asja teha. Tõenäoliselt laki tuningus, kuid jah... kogu selle mootori turbotamises ja asja igapäevasõidukina hoidmises on väga palju aga'sid sees.

Praegu ei taha veel väga nende aga'de peale mõelda, kuna niikuinii ei ole endal ressursse, et selle projektiga algust teha.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

ülelaadimiseks on ka muid viise peale torujüri oma (st. turbo) :cool:
ise tehes on kompressor lihtsam, jääb ära väljalaske suur ümbertegemine.
http://activeautowerke.com/supercharger/e36325/main.php
http://www.dinanbmw.com/
igapäevasõidul peaks näiteks tsentrifugaalkompressori korral olema lisanduv jõud märgatavam, kuna algab väike lisandumine madalatel pööretel ja jätkub kuni piirajani. keskmise suurusega turbo ärkab tavaliselt siis ellu kui linnasõidul käiku tahaks vahetada.

kolb pole vist bmw puhul nii suureks probleemiks, pigem on kepsud need mis ülerõhu all ennem saba annavad
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kompressoriga jah linnasõit popim, kuid samas saadav tippvõimsus on tunduvalt väiksem turbo omast. See siis tingitud faktist, et suur osa jõust läheb kompressori enda käiamiseks.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

meph kirjutas:Kompressoriga jah linnasõit popim, kuid samas saadav tippvõimsus on tunduvalt väiksem turbo omast. See siis tingitud faktist, et suur osa jõust läheb kompressori enda käiamiseks.
suur osa :?:
räägitakse 10-15%, maksimum 20%. kümme protsenti on m5xb25 puhul kuskil 20hj - mitte midagi meeletut. ega turbost saadav võimsuski päris "tasuta" pole. turbo võimsuspotensiaal on suurem aga kuna keegi saani veel OMC võidumõtteid ei oma siis pole meeltu lõppvõimsus kõige tähtsam.

http://www.tqhq.ee/img/boost3.gif
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta