323 mootor.
Postitatud: 19.09.2012 19:33 46
Tere
Minu mure on järgmine. Nimelt mootor sööb suuremas koguses õli(no nii 400/500km peale ülemisest normist kuni alumiseni) lisaks kõrgematel pööretel ajab tagant sinist välja. Ees ootab suure tõenäosusega rõngaste vahetus. Tean et peaks sohveldama jne, kuid hetkel selleks finantsi pole.Plokikaant samuti maha ei võtaks, kuna kusagilt midagi ei tilgu ega läbi ei lase, tosool püsib samuti korralikult sees. Vahetusse läheks: klapikambrikaane tihend, klapisääretihendid, küünlad,õli+õlifilter, kolvi- ja õlirõngad ning karterikaane tihend.
Ning sellest ka mõned küsimused:
Kas ainult rõngaste+klapisääretihendite vahetusest aitab?
Kas kolvid koos kepsudega saab ilma väntvõlli eest ära võtmata kätte(võttes keps vända küljest laht ja keerata vänt eest ära)?
Kui keegi on midagi sellist eelnevalt teinud ning omab ka mingit pildimaterjali võiks jagada oma näpunäiteid ja pilte.
Päikest soovides,
Tõnis
Minu mure on järgmine. Nimelt mootor sööb suuremas koguses õli(no nii 400/500km peale ülemisest normist kuni alumiseni) lisaks kõrgematel pööretel ajab tagant sinist välja. Ees ootab suure tõenäosusega rõngaste vahetus. Tean et peaks sohveldama jne, kuid hetkel selleks finantsi pole.Plokikaant samuti maha ei võtaks, kuna kusagilt midagi ei tilgu ega läbi ei lase, tosool püsib samuti korralikult sees. Vahetusse läheks: klapikambrikaane tihend, klapisääretihendid, küünlad,õli+õlifilter, kolvi- ja õlirõngad ning karterikaane tihend.
Ning sellest ka mõned küsimused:
Kas ainult rõngaste+klapisääretihendite vahetusest aitab?
Kas kolvid koos kepsudega saab ilma väntvõlli eest ära võtmata kätte(võttes keps vända küljest laht ja keerata vänt eest ära)?
Kui keegi on midagi sellist eelnevalt teinud ning omab ka mingit pildimaterjali võiks jagada oma näpunäiteid ja pilte.
Päikest soovides,
Tõnis