1. leht 1-st

323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 19:33 46
Postitas bemm325
Tere

Minu mure on järgmine. Nimelt mootor sööb suuremas koguses õli(no nii 400/500km peale ülemisest normist kuni alumiseni) lisaks kõrgematel pööretel ajab tagant sinist välja. Ees ootab suure tõenäosusega rõngaste vahetus. Tean et peaks sohveldama jne, kuid hetkel selleks finantsi pole.Plokikaant samuti maha ei võtaks, kuna kusagilt midagi ei tilgu ega läbi ei lase, tosool püsib samuti korralikult sees. Vahetusse läheks: klapikambrikaane tihend, klapisääretihendid, küünlad,õli+õlifilter, kolvi- ja õlirõngad ning karterikaane tihend.
Ning sellest ka mõned küsimused:
Kas ainult rõngaste+klapisääretihendite vahetusest aitab?
Kas kolvid koos kepsudega saab ilma väntvõlli eest ära võtmata kätte(võttes keps vända küljest laht ja keerata vänt eest ära)?


Kui keegi on midagi sellist eelnevalt teinud ning omab ka mingit pildimaterjali võiks jagada oma näpunäiteid ja pilte.



Päikest soovides,

Tõnis

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 20:40 01
Postitas alari15
Kolvi rõngaid tahad vahetada, siis pead blokikaane ikka maha võtma, kuna kolbe saab ainult ülevalt kätte

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 20:46 48
Postitas redline
Enne kui hakkad mootorit lammutama, kontrolli kas karterituulutus korras üldse. Kui membraan kutu, siis lähebki õli ludinal läbi sisselaske kolvi peale.

Rõngaid saab jah ainult siis vahetada kui plokikaas maas, aga kuna olen paar m52 mootorit lahti võtnud taolise probleemiga, siis on olnud hülsid kulunud(ei ole mõtet uusi rõngaid pannagi) ja plokikaase kinni keeramine hiljem võib probleeme tekitada(keermed tulevad plokist välja).

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 21:19 30
Postitas bemm325
Kus see karteri tuulutus asub? ja mis see endast sisaldab. Mul esimene R6 moto. R4 oli lihtne üks toru ja korras. Kui see membraan läbi on , siis võtab ka meeletult õli?

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 21:23 37
Postitas bemm325
Lisaks miks kolvid alla välja ei tule?

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 22:42 27
Postitas alari15
teed lahti siis näed miks ei tule :D... ilmselt raami saaled on ees ;)

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 23:02 55
Postitas bemm325
Aga räägiks siis selle karteri tuulutuse korra läbi. Kus see membraan olema peaks? Selle mingise asja sees?

Re: 323 mootor.

Postitatud: 19.09.2012 23:55 52
Postitas alari15
googlest saad piltidelt vaadata kus asub ... otsingusse m52 CCV ja olemas :cool:

Re: 323 mootor.

Postitatud: 20.09.2012 00:26 37
Postitas bemm325
kas tõesti nii, et kui see karterituulutuse klapp läbi siis võtab õli nii nagu peateemas mainitud(400/500km umbes 1 liiter)?

Re: 323 mootor.

Postitatud: 20.09.2012 07:32 56
Postitas jargo
minu e46-l läks mingi 2000km-peale 1l õli.nüüd kui uus klapp vahel on kadu pmst null.

Re: 323 mootor.

Postitatud: 20.09.2012 11:50 54
Postitas bemm325
Lähen täna siis klapi ja torude kallale. Siiralt loodan et leian selle vea sealt