E46, kui tihti vajavad veermikudetailid vahetust?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Raiku
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31.08.2005 09:57 07

E46, kui tihti vajavad veermikudetailid vahetust?

Postitus Postitas Raiku »

Nii... eelnevalt mul erilist kokkupuudet BMW-dega ei ole, kuid on sihikul üks 2002. aasta Lääne-Euroopas ca 100 000 km sõitnud universaalkerega isend ehk siis 330iAT. Küsimus, kui hoolega meie teed sellise masina veermikku lõhuvad? Mis on enimvahetamist vajavad detailid ja mis on nende detailide vahetuse hind (jupp+töö)? Kui sagedasti tuleb midagi vahetada?
Kuidas Talvel käitub?
Veel midagi, mida peaks E46 kohta teadma?
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Kui arvestada, et masin on aastast 2002, võiks järeldada, et talvel sõiduga ei teki ka algajal naisterahval sõiduga probleeme (varustuses ilmselt külglibisemise andurid, veojõukontroll jms). Samuti jälgides valimiseelset sebimist-sagimist Tallinna linnas, saavad ka peamised teed enam-vähem (ega s.tast saia ei saa küll aga noh see selleks), võiks sellise sõiduki tehnoseisund sildade osas säilida ehk ülevaatusest ülevaatuseni küll. Ilmselt sõidukil veel A-varuosad ja need kestavad tunduvalt paremini. Kui aga arvestada, et sõiduki vanud suht väike, on probleemiks ilmselt remondiks vajamineva B-osa leidmine, kuna saadaval vaid A-osad ja need juba maksavad!
Kasutaja avatar
asimargus
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 29.05.2005 23:51 43
Asukoht: Viimsi - Püünsi

Postitus Postitas asimargus »

Minul on 320D touring. 120 000 km oli ees kui sain ja nüüd on 157 000 km. 37 000 km'ist on enamus Tallinna teedel juurde keritud. Siiani on kõik OK. Juhi istme ja rooli vahel olevast osast oleneb palju. Talvel käitub hästi koos (DSC) veojõukontroll + debiilsuskontroll. Head talvekummid peavad olema muidu hakkab libedaga rapsima. Talvemõnudeks saad need süsteemid ükshaaval välja ka lülitada.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630

www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kindlasti hea valik. Kõik olulisemad tehnilised täiustused olid 2002a ära tehtud. Lastehaigused seega kadunud. Soovitan kohe peale ostu esindusest läbi käiia ja kõik nigelamad jupid ära vahetada. Ennustan, et saad ca 10000.- arve ja masina, mis pakub uuega võrreldavat sõidumõnu ning kestab vägagi hästi.
Kasutaja avatar
asimargus
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 29.05.2005 23:51 43
Asukoht: Viimsi - Püünsi

Postitus Postitas asimargus »

UM'is tahavad nad millegipärast ka terved osad ära vahetada. Selline kogemus oli õõtshoovaga.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630

www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Raiku
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31.08.2005 09:57 07

Postitus Postitas Raiku »

Mida heade talverehvide all silmas pidada... kas korralik lamell ajab sellise tagaveolise auto all asja ära ikka? Või jääb külgpidamist puudu? Olen põhimõtteliselt naela vastu ning viimased aastad olen sõitnud lamelliga ja ise olen rahul olnud, vähemalt oma esiveolise Fiat Stilo all.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Kui oskad lamelliga sõita siis on sõidumõnu küllaga :cool:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vasta